![]() |
[Prog] Indexeren van je HD op filesize?
Ik weet dat ze bestaan, maar ik heb me al rot gezocht, maar ik heb volgens mij verkeerde keywords gebruikt
ik zoek dus een programma, wat je hele HD indexeert en sorteerd op filesize, zodat je dus een lijstje krijgt met alle bestanden op je HD, met de grootste eerst, daarna de op-een-na grootste etc als iemand wat tips heeft voor desbetreffende progjes, of zoekwoorden zou dat uitermate plezierig zijn :) tia |
Kan ik je niet zo direct aan helpen.
Wel een andere leuke tip: Mocht je een programmatje zoeken om te zien welke bestanden/mappen je harde schijf opslokken download dan eens SequoiaView |
ik heb uitleg gehad van de maker van dat prog op de open dag van de tu/e :cool:
lekker offtopic, maar ja :D |
nog meer offtopic : je komt toch niet op de tu/e leren , zeker niet helemaal vanuit china das ver :P
is idd moeilijk te vertellen hoe zo'n programma heet (kan het ook niet vinden nee) al heb ik wel een idee hoe je het zou moeten maken maar verwacht niet dat je daar veel aan hebt :D mocht je intresse hebben heb wel wat source liggen die je al een heel eind op weg helpt mss heb je daar wat aan heb je het nodig mail maar naar freek40@hotmail.com dat je het wil hebben |
Citaat:
|
mooi :D gezellig nog een student er bij in eindhoven :D
ps wat voor app heb jij op je buroblad staan die bij houd: os disk memory hardware winamp en tv weer geeft? |
Citaat:
|
en nou weer ontopic jongens ^_^
|
In access kan ik het zo voor je schrijven, heb je dat?
Volgens mij kan jij zelf ook wel programmeren toch, kijk dan is naar het filesystemobject in vb6 |
mja, idd,
het is zelfs met php te maken :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |