![]() |
Volleybal! ff wat anders
wel grappig een forum over sport
en het gaat bijna alleen maar over voetbal maar zijn dr nog mensen die volleybal leuk vinden op een verenging zitten ofzo ik zit op mov´over in monster this daar hel erg gezellig en ik volleybal ook altijd op het strand |
Citaat:
Doe je dan veel aan volleyballen ofzo? |
ik train elke woensdag en meestal 1 keer per week wedstrijd
en in de zomer ongeveer elke dag op het strand en ik train nu mee met de dames veel suc6 met wielrenne |
Haha ik train lekkere iedere dag voor volleybal:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik volleybal ook
Train 2 keer in de week 1,5 uur (soms nog met het eerste mee dus 1,5 uur extra) en dan op zaterdag Competitie. Verder ben ik bezig met een cursus tot regioscheidsrechter! Echt gave sport, met veel leuke mensen! |
Ik volleybal ook!!!!
jemig. train 3 x per week. en wedstrijden. 1 of 2. Is leukleuk |
ik vind volleybal leuk, mits het bij 1x in het jaar blijft (y)
|
Jah stoer hee...
|
ik train ook 1x per week en wedstrijd maarjah verder niet,.. zou wel meer willen maar we zijn weer eens t afdank team van de club (AVV Keistad, heren9)
|
Citaat:
|
ik doe ook aan volleybal, train 3 x per week plus zaterdag wedstrijd.
|
Ik heb een jaar of 7 gevolleybald, vorig jaar 2e divisie gespeeld maar ben er nu mee gestopt. Ik was echt zooo zat van de sport an sich, maar aan de andere kant is het best zonde.
Beachvolleybal deed ik ook veel, vind ik nog steeds erg gaaf maar daar heb ik afgelopen zomer geen tijd voor gehad. |
Nuck wrote:
Citaat:
:eek: :eek: 2e divisie, hoe stom kan je zijn om als je dat speelt te stoppen! Je moet dan echt wel goed zijn, kan me dit niet voorstellen!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naja het is natuurlijk je eigen keuze, en als je er geen zin meer in hebt...tsja...Maar ik wil alleen maar zeggen dat je best hoog speelde, en dat als ik die kans zou hebben..ik hem zo grijpen. Maar nogmaals je eigen keus!
|
Er zijn meer mensen die dat zeggen hoor, maar ik heb niet de ambitie om bijv. eredivisie te spelen. Dan is het gelijk alweer een ander verhaal.
|
Leuke sport om naar te kijken en de leukste sport die we behandelen met gym.
Doet me denken aan het volleybaltoernooi op school in de 2e. Vriend van me had daar totaal geen zin in. Had ie een shirtje aangetrokken met daarop de tekst "Volleybal is een kutsport". (y) |
Ik zit nu 8 jaar op volleybal. Nu meisjes A1, train 1 x per week, wordt waarscihjnlijk (en hopelijk) 2x per week. Train ook bij dames 2 mee, dat helpt wel :) En op zaterdag (of vrijdag) natuurlijk wedstrijden. Al was het een slechte start idt seizoen :(
Mar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb 't denk ik zo'n 6 jaar gedaan, en speel sinds dit seizoen niet meer omdat ik -alweer- in een kutteam zou komen. Opzich wel jammer, maar ach..
|
Zijn er niet meer teams waar je kan spelen dan?? Dat valt toch altijd te proberen?
|
Citaat:
|
Wat een kutclub dan :p is er geen andere in de buurt?
|
Ik doe ook aan volleybal. Ik speel Meisjes A Topklasse. Ik train 3x per week. Misschien komt er nog een keer bij. Bij elkaar train ik nu 5 uur. Komt misschien nog 2 uur per week bij. Ben dit seizoen voor het eerst bij deze club. Ben dus net van club veranderd omdat ik hogerop wil komen. Verder ben ik nog niet zo heel lang bezig. Pas een jaartje of 3,5 a 4. Ik ben dus best laat begonnen. Op mn 12e. Ben wel de laatste 2 jaar heel erg vooruit gegaan, en er zit nog steeds een stijgende lijn in. We zien wel hoe ver ik dit jaar nog ga groeien en op wat voor niveau ik dan zit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Perwinkle wrote:
Citaat:
Sorry niet zo'n gek goeie ervaringen mee... Als je daar tegen moet spelen en je wordt op jullie site uitgemaakt voor 'mensen die campingvolleybal' speelden.. :rolleyes: Beetje denigrerend (of hoe hete dat woord..:p) toch?. dat waren dan wel de jongens maja |
ach pietje... we kennen owk gewoon nie volleyen... leg je er maar bij neer... mwhaha... mja t blijft een kei leuke en gezellige sport... en liever bier na afloop om te feeste dan extran :p
|
Citaat:
Ohja Marjo ofzo? In de topklasse zit best wel veel niveauverschil. Er zitten goede teams in, maar ook mindere teams. Dat is dus best wel jammer, maar het is niet anders. |
Hehe idd, Sliedrecht is stom :p
Ook omdat we er vaker van verliezen dan van winnen. Hahaha |
Citaat:
|
capelle
du? -EDIT Stomstom. Sliedrecht dus haha |
Citaat:
|
Ik train op donderdag 3 uur en op zaterdag 1,5 uur.. en elk weekend wedstrijd
|
bij de mini's ben ik vaak kampioen geweest :cool:
En na een paar jaar hoger te hebben gevolleybald, raakte ik in conflict met wat gasten van de club wat betreft trainen enzo. Toen wilden ze daarna nog contributie bij me gaan innen ook. Stakkers dat ze zijn daar :| |
Citaat:
Je ben dr dus af? |
Citaat:
Alleen in de zomer wil ik nog wel eens mee doen met op t strand, en dat gaat me nog makkelijk af :cool: |
ja, ik vind volleybal leuk
nee, ik zit niet (meer) bij een vereniging. Wel bij Nuvo'68 gezeten maarja, toen moesti k een keuze gaan maken: volleybal vs. voetbal.. En dat was niet zo moeilijk :D |
Citaat:
|
Ik volleybal bij een eigen recreatieve vereniging met vrienden.
Zelf heb ik 3/4e jaar geleden me knieschijf verdraaid en daardoor speel ik nu een stuk minder / rustiger. Maar het blijft een heerlijke sport. |
vrouwenvolleybal is geweldig om naar te kijken...
die billen *rrrrrr* en dan die broekjes eromheen (Y) |
Citaat:
Hahahahaha |
Ik sluit me wel bij die stelling aan :p
|
Citaat:
Maar ja, ik zit nu 3 jaar op volleybal maar heb maar 1,5 jaar serieus gespeeld omdat ik ziek was :o Ga volgend jaar misschien bij een studentenvereniging spelen, maar moet ik nog even over denken. |
Heeft er nog iemand meegedaan aam de voorrondes van de Open Club Kampioenschappen? En zo ja, zijn jullie door naar de halve finales.
Ons team heeft meegedaan en we zijn door naar de halve finales. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |