![]() |
zelfmaak-kledij?
Jaaaa,
we hebben allemaal last van de economische recessie. maar ook vooral omdat het leuk is iets te hebben wat niemand anders heeft, merk ik steeds vaker dat de creatieve mensjes onder ons zélf hun kleding in elkaar zetten (meestal met de naaimasjien). Dus aan diegenen onder ons die dit ook doen: waar haal je patronen uit? Inspiratie ligt op straat natuurlijk, maar de Knippie spreekt me nog steeds niet erg aan... kent iemand misschien een site of zo, met leuke ontwerpen? Alvast bedankt! |
Optie 3 :)
|
Ik zou wel willen, maar ik kan het (nog) niet (zo goed).
|
Nou, het staat er in ieder geval niet bij. Ik maak soms kleren zelf maar ik ben te lui.
|
ik ga voor 2,3 en 4. Heb 2 gestemd, want ik wil sommige dingen toch kunnen verstellen :)
|
optie vier vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin... ja, je hebtze natuurlijk: die bijstandsmoeders die dan de meest afschuwelijke dingen voor hun kids maken, maar je hebt ook artistiekelingen die gewoon uit expressiedrang kledij maken. vind ik wel leuk, is vernieuwend enzo. ik zelf kies voor optie drie denk ik.
|
heb 1 gestemd, maar eigenlijk meer dit:
Citaat:
|
"Zelf je kleren maken duidt alleen maar op armoede en slechte smaak"
duh, wees realistisch |
Citaat:
|
optie 2 gekozen.
kleding vermaken kan ik wel, ik heb alleen geen naaimachine dus alles moet met de hand. dus echt grote dingen doe ik niet. |
optie 2.
wat extra details aan een kledingstuk oid brengen lukt me wel maar echt iets maken niet echt. |
2, ik heb thuis geen naaimachine.
|
Citaat:
ok shirts enzo zelf maken lijkt me wel wat. |
Ik kan het niet, maar heb wel goede ideeen op het gebied van mode :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou zeggen overtuig me, ik heb nog nooit vette zelfgemaakte spijkerbroeken of schoenen gezien. |
tsja... ik heb zat dope zelfgemaakt spul gezien.
en mja, schoenen zijn wel hooggegrepen als je die apparatuur niet hebt natuurlijk. |
2
|
Citaat:
|
Ik maak soms wel dingen, maar mn eigen naaimachine is kapot en oud, dus ik kan alleen op school eigenlijk dingen in elkaar zetten. En daar ben ik dan vaak ook nog te lui voor dus dan komt het er weer niet van. Maar opzich kan ik wel patronen tekenen en daarvan iets maken ook nog.
|
De kleding die in de winkels hangt vind ik toch wat leuker.
|
Zou wel willen maar kan het niet. Of denk iig dat ik het niet kan. (n)
|
Citaat:
|
Waarom zou ik kleding zelf maken als ik het ook kan kopen? :)
|
mis ik toch weer optie 5: ik ben te lui om zelf kleren te maken.. ;)
anyway: toch maar optie 2 gekozen |
ik mis een optie; ik maak kleding omdat het leuk is.
Onzin om te zeggen dat hetgene wat ik maak het beste is. |
mijn stropdassen rok is de mooiste/ beste van de wereld :o
|
Citaat:
heb te weinig stropdassen :( |
Ik maak soms zelf kleren.
|
Citaat:
Ik maak (soms) kleding omdat ik dat leuk vind en er creativiteit in kwijt kan, maar ik vind wat ik maak heus niet het geweldigste van de wereld. En daar gaat het me ook niet om. |
Citaat:
Ik vindt juist dat het zelf kleren maken op iets creatiefs duidt. |
soms vermaak ik iets
iets helemaal maken, kan ik niet, ben te lui en heb geen tijd zou t eigenlijk wel willenin al die bladen staan ook voorbeelden maar 99% vind ik echt helemaal niks (n) |
Citaat:
|
Yeah met zijn moeder :cool:
ik heb laatst een oude spijkerbroek een beetje veranderd ik droeg m nooit meer.heb me maar uitgeleefd met een schaar en textiel stiften. |
Citaat:
Ik zou het trouwens wel willen en kunnen, maar heb er geen tijd voor(of liever gezegd, maak er geen tijd voor).. |
Citaat:
|
ok, misschien, maar dan blijf het 2e argument nog over;). En h&m kleding, daar loopt heel nederland in rond. (Ik mix meestal basisdingetjes van h&m met andere dingen.)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54. |