![]() |
wat is het doel nou precies van De Kantine
ik kom van onzin en ik zou graag willen weten wat nou precies het doel is van De Kantine, sommigen zeggen dat hier alleen geen spam en offtopic toegestaan is en dat het voor de rest gewoon op onzin lijkt enzo..
|
gewoon, net als onzin, beetje ruzie zoeken hier en daar
|
Citaat:
|
Op kantine wordt je normaal gesproken niet doodgegooid met onzin topics die je na 10 minuten niet meer kan terug vinden
|
maar nu even wel
|
Citaat:
|
Het is net als Onzin, alleen de topics blijven langer boven aan en er mocht niet gespamd worden.
|
Vaak kun je er terecht voor een broodje gezond, een warme hap of een kopje koffie. Al dan niet met een koekje, maar dat is aan jou natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is net als onzin, er wordt alleen minder gespamd.
|
Citaat:
|
Vanalles.
|
haha het is hier gewoon altijd errug gezellig en er zijn vooral leuke topics ;) haha
|
Citaat:
|
DK is doelloos, zo makkelijk is het.
|
Citaat:
|
Vermaak, denk ik.
|
Mensen die zich nergens anders thuisvoelen kunnen hier terecht :).
|
Jezelf wentelen in de belangstelling van en het contact met mede-virtuele verpersoonlijkingen van mensen. :)
|
Het nadeel van de Kantine is dat je als je je hebt afgetrokken dat niet mag melden, tenzij je er een serieuze vraag aan verbindt.
|
DK is dé manier om over jezelf te kunnen praten zonder dat je hoeft te vragen 'en hoe gaat het nu met jou?'
|
De Kantine is gewoon Onzin zonder zielige attention-whores
http://forumspam.articblue.nl/user_r...mages/0020.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er :cool:
|
Het hooggeeerde doel van de Kantine is het ontwikkelen van haar forummers in de manipulatieve, foute kwaliteiten die tot succes in hun leven leiden. Een uitstekend doel, dus.
|
Citaat:
|
de kantine is iets minder geestdodend
|
:)
|
Het is niet net als onzin, want dat is alleen maar pure crap.
Hier heb je redelijke crap, maar er wordt ook nog eens een poging tot niveau brengen gewaagd. Dat is het. |
Niet spammen, niet (te veel) chatten, iets serieuzer dan Onzin, zoiets...
|
Citaat:
|
Kantinners zijn geen verslaafde, die om de minuut checken of er een nieuw zinloos topic is geopend als bij onzin. Daarom is het post aantal van kantinners altijd veeel minder dan onzinners.
|
ongeveer hetzelfde als onzin, maar dan met regels
|
Citaat:
|
tijdverdrijf he
|
als ik daar eens achter zou komen?
|
Wereldvrede
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spammuh :o
|
Citaat:
|
Een poging om het DK-Onzin verschil te benaderen vanuit mijn optiek:
Onzin topic: Geel is mooi!... Onzin Lid 1: Jawel! Onzin Lid 2: Hoera! Ik ben blauw! Onzin Lid 3: WAF WAF! DK topic: Wat is jouw favoriete kleur? DK Lid 1: Wat is jouw favoriete kleur en waarom? De mijne natuurlijk geel, zoals de kleur van het forum. DK Lid 2: De mijnes is zilver, zoals de kleur van het slotje dat op deze topic hoort! :nono: DK Lid 3: Het is DIT topic hoor.. :nono: ;) |
==> Liefde & Relatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Was ik maar forumbaas. Ik wil gewoon wat liefde! :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
vrije liefde
|