![]() |
Metal
Nog meer liefhebbers?
|
|
Arcturus, Emperor, Opeth, Cradle of FIlth, Theory in Practice, Martyr, Apotheosis, Vintersorg, Borknagar, Spiral Architect?
|
Citaat:
|
|
Da's toevallig
Nog meer aanraders? |
|
@poorleno dus
Maar IM is soms wel te doen ja, ben alleen niet zo geweldig into Power/Heavy Metal, maar ben me er wel in t verdiepen |
Citaat:
|
Citaat:
enne cradle of filth. |
Citaat:
Sorry dat t ff anders overkwam... |
metal is voor boeren
|
Citaat:
|
Oceans of Sadness ? http://slackerbitch.org/forum/html/e...ns/luvlove.gif
|
Citaat:
op de trekker. |
@ EggeD: Hm, ken ik wel van naam, niet van muziek :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oja, daar draaien ze natuurlijk de hele dag Metuuuul :eek:
*zoef* weg |
Lekkere metal hoor, past wel in je straatje I guess. Hmm, misschien een Ram-Zet, weer eens wat anders ? Satyricon hoort er ook zeker bij, aangezien je zo lekker blekkie bent (; Ooit word je vast zo'n typische alwetende metaalbroeder. Kost tijd hoor... :p
|
@EggeD: Hahaha ben al redelijk in de scene, mensen in m'n dorp zien me als 'underground'
|
Check hier m'n verzameling (niet up-to-date btw)
http://www.metal-archives.com/usercol.php?id=8097&nickname=Hieronimus |
Ha ! Een underground look is een goed begin maat. Werk je al aan je image enzo ? Je zult van die zoveel jaren Burzum-shirts moeten kopen en patches van Marduk enzo, dat ben je je toch wel bewust he ? En je verdiepen in van die oth-ith-rar bandjes (=
|
Citaat:
|
de meeste mensen vinden metal hersenloze herrie die allemaal hetzelfde klinkt :(
maarja wat weten zij nou :D |
Hee, hoeronmus, ook hier? ;) :D
|
trash metal is mijn ding
alles voor 1994 (y) |
|
Citaat:
En ja idd AmnesJan (y) En goedzo Horror Kitty :D |
Metal metal metal.
Ja hoor. Meshuggah, Machine Head, Killswitch, Slayer (ja hoor), Shadows Fall, Tool... (Dan de lekkere hc mix met metal als Born from Pain en Hatebreed... En nonmetaal, punk rock komt het meeste van de tijd in mn playlist te recht.....) |
uiteraard...
gepassioneerd metalliefhebber |
thrash en death
kuttopic |
|
ik mis natuurlijk nog wel dingen als heaven shall burn en caliban, maar het allerbelangrijkste:
P R O B O T ! ! ! :) |
liefhebber!
|
deluge, fordirelifesake, bane.
metalcore, who cares. |
Citaat:
|
Ik luister ook metal, mn favobands zijn:
Siebenbürgen Pungent Stench Celtic Frost Enslaved Slayer Iced Earth en op kleinere schaal vind ik Heidevolk wel gaaf. Ik ben nieuw hier trouwens maar een GasflesJan en Hoero ken ik al een beetje van MF (daar heet ik samson) |
favourites:
The Covenant Pantera Slayer Susperia And Oceans Pain en nog wat metalcore: As Hope Dies, Bleeding Through, All Out War, Heaven shall Burn, From Autumn To Ashes en End This Day |
If you are NOT into Metal then you are NOT my friend :mad: :mad: \m/
|
ik luister ook metal
hihihi :o |
ik luister naar within temptation after forever lacunacoil en epica :o
|
ik ben btw een echte gothic
|
mwah niet zo mijn ding
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vinden julie van Celtic Frost dan? |
Citaat:
|
metal is maar gay
|
Van Black Sabbath tot Korn, driewerf hoera voor de metal.
Voor mij in alle soorten, behalve NSBM. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |