![]() |
Mijn stuff
Hey mensen, ik ben hier al een tijd maar door omstandigheden heb ik mijn postacties een beetje verzuimd...
Go check out www.siebshizzle.com Als je niks te doen hebt.... Die site moet ook weer 's worden upgedate, maar whatevr! Bye! |
hehehehe potige smurf...hijs stoer!
|
ik zie nergens scrollbalken, terwijl ik wel overal moet scrollen (geen rekening gehouden met andere resoluties?) (dus niet van links naar rechts, die zie ik wel, maar van onder naar boven)
En ik vind die 4 fridges cover te lelijk voor woorden! ;) |
tenks
1024 plus, lees goed 800 x 600 is te medieval, dus daar hou ik geen rekening meer mee nee (bij die site dus vooral) :D en in ieder venster zit een mooie, zelfgemaakte scrollbalk :p maar het gaat vooral om de items tenks dat je die 4fridges cover lelijk vind :cool: |
@ drezzz: OK, wel cool dat je naar mn makkers van Blind Sight linkt (oftewel een poging doet! want ze doen het allemaal niet :evil: (n) ) Over je site heb ik verder niks bijzonders te beapplaudiseren... :rolleyes: Hallee!
|
de Artwork is wel gaaf :cool:
|
Citaat:
hehehehehe gefixt :rolleyes: Citaat:
|
laat het de penri maar niet horen! :cool:
maar mij heb je er niet zo mee, ik deel diezelfde mening ook wel bij sommige items in je portfolio (ik ben zo vrij geweest even te checken) :D |
Leef je uit, kraak me af!
:cool: BTW werk jij niet bij de "aarzelaarzel" K77? (of een ander jeugdhonk?) |
Gast, ik werk in het paradijs, oftewel, de Box in B-town Boxmeer. Pracht van een jongerencentrum, alleen het bier mag anders.
Ik kraak niet graag af (of ik doe het gewoon niet), maar onderbouw liever een krtisch standpunt :evil: |
Daar ben ik geweest met cancelled inderdaad! :)
En mijn enige puntje van kritiek waren die scrollbalken. |
Oh okay, cool. Ik deed de bandbegeleiding toen, bandconnectionfest...
eh.. enige? EN mijn vanessa tekening! r.e.s.p.e.c.t :) |
Citaat:
|
Hallee! :D
|
hee ex-klasgenoot ( of ik moet me wel heel erg vergissen als jij niet op de hka zat vorig jaar .. )
dat is best koele zooi op die site van jou (y) |
:D Echt waar briljant! :D Hoe zieke geest moet je hebben om dat te verzinnen :D ;)
|
Niet helemaal mijn smaak, maar best ok.
|
goed werk, breed spectrum, ga zo door, (y)
|
Citaat:
vet iets van jou te horen!!! ik ben niet heel ziek maar toch bedankt :) |
:evil: Moh jouw plaatjes nzooo zijn echt koel (y)
|
:D :bloos:
|
Update:
De site is flink veranderd, zowel qua design als qua toevoegingen aan de inhoud ! Check it ! |
Design van de site vind ik echt mooi! Voor de rest nog niet zo naar de inhoud gekeken.
|
sieb is mijn held
kus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |