![]() |
Privacy
Eh, mensen ik heb jullie nodig. Geef ajb je mening over wat jij onder privacy verstaat en waar de grens ligt. Ook op het internet. T'is echt belangrijk! Alvast Thnxxx
|
Privacy bij wat?
Bewakingscamera's, persoonlijke gegevens, internet, internetbankieren, aankopen op internet? Dat zijn wel heel verschillende gebieden hoor. Ik heb ooit eens een spreekbeurt daarover gegaan en toen kwam ik in de knoei. Specificeer je onderwerp liever :) |
1 Vind jij het een goed idee dat iedereen zijn dna moet afstaan?
2 Mag je overal filmen, ook al weten de mensen niet dat ze gefilmd worden? 3 Wat vind je van real-life series? |
Citaat:
|
Ja, maar het moet alleen gebruikt worden als het echt nodig is. 2 Mag je overal filmen, ook al weten de mensen niet dat ze gefilmd worden? Nee, niet overal. Ik vind dat je op de wc, in kleedkamers en pashokjes niet gefilmd mag worden. 3 Wat vind je van real-life series? Iedereen moet zelf weten of ze daar aan meedoen of niet. Dat is je eigen keuze, als jij je hele leven wilt laten zien aan Nederland moet je dat vooral doen, heb ik geen problemen mee. Maar ik zou er zelf nooit aan meedoen. |
Bedankt allebei. Nu hoop ik dat nog veel meer mensen ff zeggen wat ze vinden. Dankjewel!
|
Ja, dat kan alleeen maar helpen en is misschien ook een extra middel om mensen om het rechte pad te houden. 2 Mag je overal filmen, ook al weten de mensen niet dat ze gefilmd worden? Een overheid wel ja, daar hbe ik geen problemen mee. Een particulier(e winkelhouder) moet een soort van waarschuwing voeren. 3 Wat vind je van real-life series? Soms wel leuk; wie ze irritant vindt moet gewoon niet kijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |