![]() |
Lang of kort w88
Om eens voort te borduren op het 'hoelang had je voor je eerste sexuele handeling'..
Dit is misschien meer 'n vraagje voor de jongens hier(aangezien de meiden denk niet veel vriendjes zullen tegenkomen die langer willen w88 dan zij, mja, je weet het niet:) ) De meesten zullen het denk wel eens meegemaakt hebben. De ene vriendin die wil al 'all the way' gaan met je na net 1dag verkering, de andere die wacht liever een maand of 6 totdat ze het egt zeker weet. Nou de vraag, wat heb je liever.. Dat jullie al na 1dag(bijvoorbeeld) met mekaar naar bed gaan. of dat het nog X maanden duurt? (ervan uit gaande dat je de mening van de ander respecteert als die langer wil w88 natuurlijk) Ik persoonlijk heb tog liever een vriendin die wat langer w8(niet tot in het extreme, maar in ieder geval niet al na een dag ofzo). Tis heus wel leuk als je na 'n dag al met mekaar in bed beland, maar wat heb je dan bereikt, hoe goed zal je mekaar al kennen? Ik heb veel meer een 'voldaan' gevoel als ik na bijvoorbeeld 3maanden van vertroetelen, lief doen, luisteren etc haar heb kunnen overtuigen dat ik 'de goede' ben om mee naar bed te gaan. Dan lijkt het tenminste alsof ik(we) iets bereikt/veroverd heb. Edit: Ik heb het hier dan wel over 'echte' relaties, dus geen ONS/sexrelatie/whatever en van die soort natuurlijk. Meer gwoon een verkering die tog wel ongeveer een jaar(of meer) stand zal houden |
Het liefste zo snel mogelijk, omdat het gewoon fijn is om seks met een leuk iemand te hebben, je jong bent en lol moet hebben. Bovendien, als je elkaar te gek vindt en er is een vonk en aantrekkingskracht, waarom niet? Lijkt me juist gezond :)
|
Tuurlijk is het fijn, en is ook nix mis meej om snel sex te hebben. Zekers niet, allerminst :p ..
Maar tog, ik vind het specialer met iemand die'k ervan moet overtuigen dan met iemand die tog meer denkt van 'oh hup, we hebben wel ff sex hor' |
Hij wilde alles rustig aan doen, voor mij, omdat ie anders bang was dat ik spijt van dingen zou krijgen. Het heeft ruim 2,5 maand geduurd voordat we verder gingen dan zoenen. Bij elkaar slapen was ook niet gelijk 'neuken', maar alles stap voor stap. Om mij op me gemak te stellen en te laten zien dat het hem niet alleen daarom ging.
|
Ik hou wel van opbouwen, maar dat opbouwen kan ook best in één dag tijd gebeuren, als je de hele dag samen bent ofzo, en als je elkaar al goed kende.
Jij klinkt een beetje alsof je zelf geen invloed hebt op wanneer jullie sex hebben... je hebt liever dat je vriendin wat langer wacht, nou, dan kun je toch zelf wat langer wachten? Zij wacht heus wel mee. Ik heb overigens een tijdje gewacht met sex tot mijn ex-vriend (die toen uiteraard mijn vriend nog was) er aan toe was. Ja, ik kon 'm toch moeilijk verkrachten ofzo. En bij mijn vriend heb ik een maand gewacht omdat hij nog zo groen was en ik dacht dat hij dat dus zou willen, en hij heeft een maand gewacht omdat ik een meisje was (ben!) en hij dacht dat ik dat dus zou willen :D |
Een exvriend van mij, hij was bijna 17, wilde nog even wachten met verder gaan dan beetje zoenen en strelen, dus alleen een vraag voor de guys gaat dus niet op:P Hmm ik heb een maand gewacht, toen ging hij voor 6 weken op vakantie, kreeg ik een smsje dat hij NA de vakans wel verder wilde gaan... Hmm tja toen hij terug kwam was het al uit... Anyway het maakt mij niet uit als een jongen me vraagt om te wachten, maar gezien het feit dat ik over het algemeen met oudere jongens (18/19) bivakkeer zal dit wel niet meer voorkomen... Mijn huidige vriend heeft juist 4.5 maand op mij mogen wachten:P beetje teasen is toch niet verboden?
|
Citaat:
Het zegt bovendien niets over iemands gevoelens voor je als je langer wacht - het kan maar zo dat je een keurige wachttijd van drie maanden aanhoudt, dan seks hebt en dan na twee weken toch ruzie krijgt en het uitmaakt. Ik zie daar niet zoveel voordelen aan, eigenlijk. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De stelling dat je zou moeten wachten omdat het anders niet speciaal is of iets dergelijks vind ik onzin. Dat is net zulke onzin als de stelling dat seks minder speciaal is als je geen maagd meer bent. |
Citaat:
En ik heb wel invloed hor, maar daarom had'k ook meer iets van 'vraagje voor de jongens', omdat uit mijn eigen ervaring, ik nooit iets niet zou willen.. ;) en de meisjes vaak nog liever even w88 ensjow:).. maar als 'k dit zo lees lijkt ut alsof er juist ook wel boel jongens zijn die juist willen w88.. Maar kheb altijd wel zo iets van dat het meisje mag bepalen wat er gebeurt, omdat die degene zal zijn die misschien iets niet wil, ik vind alles tog wel best :D Ik hoef niet perse te w88, maar iets opbouwen, zoals Marylin zegt om mekaar helemaal te ontdekken heeft gwoon ook wel iets hor :) Damn wat zwam ik veel vandaag :| |
Ik vind het "elkaar ontdekken" eigenlijk het leukste en spannendste gedeelte. Daarom mag het van mij best een paar maandjes duren (lees: 2-4 maanden).
Mijn vriend was nog maagd en daarom heb ik me soms wel ingehouden. Daarnaast wilde ik wel dat hij het initiatief zou nemen, zodat ik zou weten dat hij erg 'klaar' voor was. |
Er is nu iemand die ik wel zie zitten... En ik wil liever even wat langer wachten eigenlijk. Maar hoe zeg je zoiets?
|
Ik gaf na 2 weken zelf aan dat ik wou neuken :bloos:
Denk niet dat ie erg veel problemen mee had, ook al wist ie dat ik nog maagd was enzow. Zelf ook nog geen moment spijt van gehad. Vind het zelf onzin om te wachten en zou het ook niet eens kunnen. |
Ik ben voor kort wachten (op voorwaarde dat het serieus is). Want dan ben je allebei nog verliefd en dan lijkt het me juist fijn om dat verliefde gevoel 'uit te buiten'. Bovendien leer je elkaar dan meteen veel beter kennen en creeer je een soort vertrouwelijkheid die de relatie alleen maar goed doet. Waarom zou je principiel gaan wachten als je allebei zin hebt en de relatie goed is?
|
Citaat:
|
Ik ben er in principe voor enkel relaties aan te gaan met mensen die ik vertrouw. Die relaties zullen van die aard zijn dat de periode voor het naar bed gaan met de ander, lang of kort, van geen belang is. Als het dezelfde avond nog is, is het mooi, als het niet dezelfde avond is, maar zes maanden later, is dat ook mooi.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |