![]() |
Gedachtenspinseltjes made by me & 2 lieve vrienden: Iddo en Willianne:D>
Zo statig hoog
Maar toch ook zo gebogen, geweken Bezweken onder een gewicht van bladerent last Ik kijk en bezwijk Als ik zie een vrouw met status Zij luistert naar de innerlijke stem Van een in haar belevenisvol schepsel Zo harig en zacht Neemt hij mij in z'n macht Hij creërt zo veel kracht En als ik 'm aankijk lijkt het alsof ie lacht.. Nou jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar ik ben trots op jullie Iddo en Willianne>>>dat jullie dit (samen met mij;):D) naar boven hebben weten te brengen na een lange treinreis met mariamnetju:D:D:D>>>>>>>>ga zo door........oja...>>melden jullie je ook nog evn gezellig aan bij scholieren>>>>is wel zo gezellig:D>>>(ja iddo ik weet, heb jij al gedaan>>ik verwacht een gedicht van je heel binnenkort;):D)............... |
Owja.......waar denken jullie dat deze korte gedachtenspinseltjes over gaan;)
|
Citaat:
haha....... zat er iemand bij jullie in de trein of dingen die je zag die dag... weet ik veel.....leg eens uit..... het dichie is zeker leuk....maar wil weten waar het over gaat... het heeft is....leuke speling.:D groetjes dennis ( ow ja.....bedankt voor jullie aanbod he !!!) |
Citaat:
liefsssxxmariamne |
Citaat:
ik is van de partij :D spreek je snel liefssxxxxxxxxxdennis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |