![]() |
Op welke basisschool heb jij gezeten?
Ik op Et Buut in Zaandam, van groep 3 tm 8 :o
|
Eerst op een Vrije School, daarna op een Montessorischool. Over beiden ben ik niet erg te spreken en ik ben blij dat ik er weg ben. :|
|
- De Dillenburg in Zoetermeer (heet nu anders, kweet niet hoe) van groep 1 t/m kerst in groep 4
- De Zevensprong in Krabbendijke van kerst in groep 4 t/m groep 8 |
De Pleiaden in IJmuiden
|
De plaats zegt jullie geen donder, maar het was een keurige, all-white katholieke basisschool. :o
|
OBS Kolmenschate, als je het zo schrijft.
was een ka uu tee school liet me een beetje vervelen.Heb oa. 3 keer het zelfde rekenboek gemaakt , die van groep 8 in groep 5 , toen weer in groep 7 en toen weer in groep 8. Groep 5 vooruit gewerkt, groep 7 mog met grope 8 mee doen, grope 8 moest klasikaal meedoen. Zo boring. |
Ik heb van groep 1 t/m 8 op Jenaplan school de Marionet gezeten in Almere (kruidenwijk).
|
OBS de Zevenkamp (in zevenkamp :p ), de school heeft ondertussen al een andere naam en heeft nog maar een heel klein leerlingaantal dus binnenkort gaat hij helemaal weg is de verwachting. :(
|
Citaat:
Ik heb eerst een half jaar op de Waterlelie gezeten (openbare school in Rotterdam-Zevenkamp) en daarna tot en met groep 8 op de Kruidenhoek (jenaplan school in Rotterdam-Ommoord (heette eerst de Kruimeltjeskruidenhoek, was altijd lastig invullen op formulieren ed ;))). |
CBS De Regenboog, Jenaplan school in Emmen
was van groep 3 t/m 8 ohja, in de Rietlanden, zijn volgens mij meerdere rogenboog scholen in emmen ;) |
OBS 't Palet (tot groep 4 OBS Samonda). Is nu een Montesorieschool, of iets in die regionen..
Klas met 8 leerlingen, gezellug :D |
Citaat:
|
De Bolster in Amersfoort
|
OBS Willem de Zwijger.
|
De Hertog Reinoudschool
|
De Brink, in A'dam zuid-oost
|
Van groep 1 t/m 5 op de Eemdalschool in Baarn
Van groep 6 t/m 8 op de Aloysiusschool in Baarn |
openbare basisschool
|
Citaat:
|
Basisschool De Wissel in Panningen
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dan ook maar een half jaar op de Waterlelie gezeten. :D Maar dat was meer omdat ik daarna niet meer naar school wilde (omdat ik het saai vond ;)). ;) |
Op de Heuvelschool in Borculo. Nee dat zegt jullie wat :p.
Openbare basisschool, en toevallig ook nog de dichtstbijzijnde. |
Citaat:
Ik zat vroeger op de Pr.Maurits school in Deventer en op de Pr.Bernhard school in Zoetermeer |
Citaat:
|
St. Hubertus, Tilburg. Van de kleuters t/m groep 8. Niet dat iemand dat kent, zelfs de helft v/d mesnen in Tilburg kent het niet :P
|
Cosmos, openbare basisschool in Enschede. (nu heet het OBS Twekkelerveld)
Was (op groep 8 na) altijd het enigste meisje in de klas én de enigste Nederlander, had het er altijd wel naar m'n zin :cool: |
Vriezenwijkschool, Nieuwegein. Klein schooltje, toen ik er wegging ongeveer 80 leerlingen, nu bestaat hij niet meer.
|
OBS De Regenboog te Noordwijkerhout.
4 juni reunie :cool: |
OBS de Marlijn, Oosterbeek
|
rk school
Sint Jozef school in Zieuwent!!! yeah!!! |
1 t/m 3 Het Palet in Zoetermeer
4 t/m 8 De Maasoever in Spijkenisse |
Groep 1, De Bolster
Groep 2 t/m 8, School op de Berg Allebei in Amersfoort |
Montessorischool Wageningen
|
De Burg. Willemeschool in Nieuwstadt.
|
Prof. Kohnstamschool voor LOM-onderwijs in Vlaardingen.
|
OBS Het Turfschip in Zwolle.
De school voor het uitschot van Zwolle en nee, ik vond het daar niet leuk... |
Op een katholieke basisschool in het gat waar ik woon.
|
Citaat:
De Buitenvreeschool in Coevorden :) |
OBS Binnen de Veste in Zierikzee :p
|
OBS De Vrijheid ... later werd het OBS Elburg, loc. De Vrijheid ;)
|
KWS in Apeldoorn.
|
Burgermeester Visserschool in Naarden (die overigens niet meer bestaat nu)
|
R.K basisschool de Burijn in Alkmaar
|
De Horizon, Amstelveen 99% witte school (3 Chinezen en 1 surinamer :)), ong 300 leerlingen, verdeeld in klassen van 30.
Geweldige school, daarna nooit meer zulke leuke leraren gehad :p :) |
Openbare Daltonbasisschool Leidschendam, maar dat is veranderd in De Tandem toen ik in groep 4 zat geloof ik :o
|
op een katholieke basisschool. was niet erg leuk. had een hele grote klas, en de leraren waren ook niet echt super.
|
1e montessorischool de Wielewaal (Amsterdam)
|
protestants christelijk---> Baken 2 in Veenendaal.
van groep 1 t/m groep 8 |
OBS De Viersprong in Hoevelaken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |