![]() |
Leuke stad om een weekendje heen te gaan
Weet iemand een leuke stad om in de zomervakantie een (lang) weekend heen te gaan? Omdat het maar een weekend is, moet het dus niet al te ver weg zijn, wel buiten Nederland, en er moet ook wel wat te beleven zijn. Ohja, niet Parijs of Londen, want daar zijn we pas nog geweest.
|
Mjah, Parijs en Londen zijn, denk ik, wel de leukste, maar wat ook leuk schijnt te zijn en/of wat ik zelf ook leuk vond:
- Berlijn - Praag - Gothenborg - Oslo - Brussel - Antwerpen - Rome (wel wat verder, maar met het vliegtuig zit je er vast ook zo) - Gent (is m'n zusje gek van, maar vooral omdat Flikken zich daar afspeelt ;)) |
- Rome
- Berlijn - Praag - Madrid - Barcelona - Venetië (misschien een beetje kort) - Antwerpen - Amsterdam |
Citaat:
|
barcelona, parijs, brussel, antwerpen, amsterdam of praag.
|
Wenen ook niet te vergeten.
Maar dit gaat naar europa. R&V algemeen ---> Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
*schaamt zich en kruipt in een hoekje weg* |
- Parijs
- Londen - Barcalona - Rome - Berlijn - Venetië - Athene - Maastricht ;) |
Venetie, dat is echt superromantisch!
|
Antwerpen en Berlijn (y)
|
Maastricht. Hier in Limboland waan je je direct in het buitenland :cool:
|
Rome, Venetie, Parijs, Londen, Brussel, Antwerpen, Berlijn, Milaan, Florence.. 't Ligt eraan wat je wil, wil je met 't vliegtuig of liever met de auto ofzo, wil je veel cultuur of wil je goed kunnen winkelen of iets romantisch, wil je graag een grote kans op mooi weer of maakt dat niet zo heel veel uit..
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet iemand een leuke stad om in de zomervakantie een (lang) weekend heen te gaan? Omdat het maar een weekend is, moet het dus niet al te ver weg zijn, wel buiten Nederland , en er moet ook wel wat te beleven zijn. Ohja, niet Parijs of Londen, want daar zijn we pas nog geweest. |
Veel steden zijn al genoemd, maar ik vind Rome zeer aan te raden!
Berlijn ga ikzelf een paar dagen heen in de zomer dus daar weet ik nog niets over te zeggen.:) |
gent, antwerpen, keulen, berlijn, kopenhagen, oslo?
|
Keulen, Munchen, Antwerpen, Munster, Hamburg
|
Parijs, definitely.(y)
|
Sarajevo
:cool: |
parijs is en blijft super om heen te gaan!!!
|
Barcelona.
|
Citaat:
|
Nou, Brussel vind ik niets om een lang weekend rond te hangen. Maar het meeste is wel genoemd, eigenlijk.
|
Een weekend naar Berlijn of Rome :|, dan heb je echt tijd te kort.
|
Citaat:
|
Ik vond Berlijn echt de leukste van allemaal! Maar het hangt ook van de tijd af: tijdens de Gentse feesten (ergens halverwege juli) is Gent echt he-le-maal geweldig. Maarja, aangezien het nu al half augustus is... :)
|
Ik vind Brugge een erg leuke stad maar ik weet of je je daar een heel weekend kan bezighouden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou Oostende aanraden omdat je dan lekker aan de kust zit en bijvoorbeeld de zaterdag dan naar Brugge kan gaan om iets cultureels te kunnen doen. |
Brugge, Londen of Barcelona
|
Citaat:
|
- Antwerpen
- Gent (vind ik dan weer een heel mooie stad, mooier dan Antwerpen, maar dat is mss omdat ik Antwerpen te gewoon ben ;)) - Brugge - Barcelona (ook heel mooi) - Kopenhagen - Rome - Athene - Venetië |
Citaat:
|
Citaat:
|
Parijs, Antwerpen of Londen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |