![]() |
Waar is de Jive gebleven?
Hee, kennen jullie hem nog? Dat overheerlijke ijsje met vruchtenroomijs en een laagje waterijs eromheen? Maar.. waar is hij gebleven? Ik zie hem nergens meer bij een snackbar ofzo en bij ons in Ah verkopen ze hem ook niet (meer).. :( Iemand enig idee?
|
Nu heb ik weer zin in Jive :(
Ik weet niet of ze die nog hebben helaas :confused: . Eten en Drinken. |
>> Eten & Drinken.
|
Je moet een Solero pakken :nono:
|
Oh, die waren inderdaad erg lekker. En dan vooral die gele. :) Nu je het zegt: ik heb ze inderdaad ook nergens meer kunnen ontdekken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee. :nono: Jives zijn lekkerder. :p |
Citaat:
|
Jives zijn bah.. roomijs :s
|
Ben ik de enige hier die geen idee heeft wat een Jive is? :o
|
Citaat:
|
Ja die waren lekker, alleen die stukken framboos (pitjes met stukken snot) waren een minder groot suc6..
|
Citaat:
http://www.nestle.co.za/images/produ...20Icecream.gif |
Citaat:
|
Die waren lekker ja, zie ze ook nergens meer.
|
Kent iemand 'Sky' nog?
Ik dacht dat het zo heette. Het is een reep Bros, met roomijs en chocolade eromheen. |
Citaat:
|
Citaat:
Klinkt anders wel goed! (en die Jive kende ik niet,maar klinkt niet lekker, geef mij maar een magnum :)) |
Citaat:
Die Jive was inderdaad erg lekker, vooral de gele maar ik zie hem ook nooit meer. |
Geen idee, ik mis ze ook niet. Dan waren de Solero's echt lekkerder, of de sinas split.
Maar het allerlekkerste blijft toch wel Italiaans ijs:o |
Citaat:
|
Zijn uit het assortiment gehaald, tenminste bij de Albert Heijn waar ik werk.
|
Nu we het er toch niet over hebben: ik wil die Speedy-ijsjes terug! Hele lekkere frambozen-ijsjes voor maar 75 cent ofzo... en dat was nog wel in het gulden-tijdperk :o
Maar tegenwoordig zie ik ze nergens meer. :( |
Citaat:
|
Solero Mango was lekker :) Jives moet ik niet.
|
Citaat:
|
Jive? :confused: Nog nooit van gehoord.. :o
|
die solero ice die zijn er ook niet meer :mad:
die waren zo lekker: dat was van dat citroen waterijs met hele aardbeiden er binnen in! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee, nog nooit gegeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maxibon was er ook maar 1 zomer ofzo :( het koekgedeelte was vies, maar het ijs en die chocolade.. oeh. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
KUTFORUM IS DIT OOK
nu heb ik zin in een Sky :( |
De Jive miste ik niet eens. De Fido Dido daarentegen... :(
|
Ik heb ze al heel lang nergens meer gezien maar ik vond die met framboos wel altijd heel lekker, alleen wel duur :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat was dat voor ijsje, ken het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wow, die waren lekker jah....
|
Citaat:
Je had dus: aardbei, sinas en bosvruchten. Ik mis 'm echt!!!!! Maar solero is ook lekker hoor :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |