![]() |
wat doen jullie met hemelvaart
k ga zo op de fiets en dan naar een plas en daar gaan we de hele dag zitten bier drinken vervolgends gaan we naar de pizzaria ff eten en dan mooi naar de kroeg:D en jullie wat doen jullie met hemelvaart>?
|
mn verjaardag vieren :D
en leren voor mn scooter examen tis dat ik jarig en vrolijk ben, anders zou ik er wat van zeggen dat er al zo'n topic was |
Niets..
Ja mijn labjournaal vinden en een verslag schrijven over Shigella Sonnei. En als ik tijd heb nog even beginnen aan de opzet van een productontwikkelingsproces.. Het is hier nog "rot"weer ook :s |
dalijk naar eindhoven, (kut ik ben bijna te laat, gaat zich wassen enzo :eek: ), en dan daar bandjes luisteren op terras, en dan s'avonds op stap in Valkenswaard (y)
|
Nou, beetje gasten handjes geven enzo en gewoon computeren. ;)
|
Citaat:
|
Mijn nichtje doet haar eerste communie..dus eerst is het "feest" *bweik*
daarna ga ik eten maken voor mij en mn 3 broers,want mijn ouders gaan uiteten met de feestvierders, en dan komt vriendjelief :) |
Zoals het er nu uitziet ga ik flink feesten :)
|
Niets bijzonders, iets met vriendinnen samen.
|
Niets bijzonders, ik ga zo nog even naar een vriendin toe.
|
Niets anders dan een gewone dag.
|
Logeren en naar de kermis.
|
Naar mijn opa en oma. :)
|
leren.
en goed nadenken. |
niets speciaals... Wat forummen, wat buiten gaan zitten, wat "werken", ...
|
Naar de hemel gaan.
|
Kga zo mn vriend eens bellen, kijken waar die uithangt.
|
ik ga zo slapen
en daarna naar t zwembad me tas utpakken naar verjaardag van mn tante en weer slapen wat is er eigelijk precies met hemelvaart? |
leren...
|
Citaat:
|
geen idee eigenlijk... whaha maar ik ben toch maar eens begonnen met het leren voor m'n examens
|
Een poging doen tot het verbeteren van twee essays en het proberen om twee briljante nieuwe vraagstellingen te bedenken.
|
Maar eens met werkstukken beginnen die 3 weken terug al af moesten zijn.. :rolleyes:
Voor de rest vanavond nog misschien naar de film... |
naar een vriendin toe
|
Voorbeeldexamen wiskunde maken
Eventueel ook nog wat natuurkunde Sportschool En dan even relaxen en niks bijzonders. |
Citaat:
|
Leren voor het examen, beetje rust tussendoor en s'avonds werken
|
nog even wat leren vandaan
en dan vanavond met een paar vrienden kolonisten |
computeren, gitaarspelen, luieren
|
Leren, forummen en straks naar m'n oma.
Ontzettend boeiend dus... Pssst... http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=840879 |
Uitrusten, opdrachten doen voor school, nog meer uitrusten, tv kijken en vanavond misschien nog even naar de melkweg in a'dam, zo niet, dan ga ik maar weer es naar de film.
|
Niets bijzonders.
|
meeting organiseren.
|
examens leren
|
Ik ben ff naar de Ikea geweest, ga zo schrijven voor school. Beetje relaxen dus...
|
Genieten van een vrije dag/uitrusten. En stiekem is het plan
ook nog een aantal toetsen voor te bereiden, anders red ik dat niet in de komende dagen. (n) |
Forummen.
|
Niets bijzonders :)
|
blokken voor t examen :(
|
Ik heb net de film Ali gekeken.
|
Ik ben net in de hemel geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn Heer, als het een oneerbiedwaardige vraag is; straf mij dan, maar hoe wenst u genoemd te worden door het Volk? Als ik dit weet, kan ik langs huizen trekken om ze te overtuigen van Uw goedheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat was er negen maandan geleden voor een dag dat al onze ouders er op los n**kten? :p maar gefeliciteerd :) |
Lekker uitrusten. :)
|
ik ben vandaag naar een één of andere speeltuin geweest met trampoline's :)
en vanavond ga ik vast nog wel wat doen met vrienden maar niet echt uit ofzo.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |