![]() |
Pijpen is geen seks?
Ik weet niet waarom, maar ik raak ernstig geirriteerd als mensen zeggen dat pijpen geen seks is (tja..is een beetje idioot dat ik me daarover opwind misschien). Ik vind pijpen echt geweldig, ik kan het goed en doe het graag. Niet alleen daarom, maar ook omdat het zo fijn intiem is, vind ik pijpen, net als neuken, ECHTE seks.
Ik vind het dus niet zomaar wat gefrunnik, of een beetje voorspel. Hmm nou...Wie is het met me eens? Zo niet, kun je me uitleggen waarom? :confused: |
Citaat:
|
vindt pijpen een onderdeel van de seks ;) hoort er gewoon bij is en fijn om te zien dat hij ervan geniet :)
Citaat:
:rolleyes: |
GVD zo'n vriendin zoek ik ook nog
|
:D Ik vind pijpen wel sex ja. Maar je hoeft toch niet meteen beledigd te zijn als mensen het voorspel noemen, dat wil nl niet meteen zeggen dat het minder belangrijk is. ;)
|
Voorspel is toch ook sex? Dus als pijpen voorspel is, dan is pijpen toch net zo goed sex. Maar pijpen is idd niet altijd voorspel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ligt aan jouw vriendinnen.
|
Pijpen vind ik op zich intiemer dan neuken, al weet ik niet precies waarom ik dat vindt :P.
|
Citaat:
ontopic: pijpen vind ik gewoon sex |
Volgens Bill Clinton is het geen sex :D
Persoonlijk vind ik dat alles wat verder gaat dan zoenen, seks is. |
Als ik hoor dat iemand seks heeft gehad met iemand anders, dan denk ik daarbij wel aan neuken. Anders is het meer 'ik heb die of die gepijpt/ben door die en die gepijpt'. Voor mij heeft het dus niet die associatie.
|
Pijpen als voorbereidend sabbeltje zonder het af te maken is voorspel, maar een volledige pijpbeurt met rondvliegende klodders en al en een sexuele spanningsboog waar beide partners in meegaan, dat is sex. Na afloop kruip je dan ook tegen elkaar aan, bevredigd naknuffelend en nagenietend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie pijpen dus wel degelijk als sex. Al zal ik, net als nare man, niet aan pijpen denken als er over sex gepraat word. Maar ja, dat is meer niet denken, dan niet weten. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
In gesprekken is het normaal ook meer iets van "oh, heb je d'r geneukt? nee, maar ze heeft me wel gepijpt". 'Seks' is te vaag, en mensen die beweren 'seks' te hebben gehad, en dan vaag gaan zitten doen, worden ook niet serieus genomen. |
Seks is het overkoepelende begrip.
Pijpen is sex, neuken is ook sex, maar pijpen is geen neuken. (vgl: een man is een mens, een vrouw is ook een mens, maar een man is geen vrouw) Anale sex, dat is een beetje een grensgeval. Echt all the way en twee klaarkomende partners is definately neuken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sex is bij mij pas sex als er gepenetreerd word
in het meisje welteverstaan daaronder noem ik t.. mja, gewoon pijpen :P Pijpen is pijpen |
Citaat:
|
Citaat:
even editten, voordat een potentiele vriendin dit ineens gaat onthouden :P |
Citaat:
|
...dus als een meisje anaal genomen wordt, dan is dat wél sex, en als een jongen anaal genomen wordt, dan is dat géén sex... hmz
|
tuurlijk is pijpen ook seks,
wat is het anders????? een vorm van zoenen of zo?????? voor mij was het ook een grotere stap dan het neuken, omdat je er echt alleen voor staat, het maakt denk ik dan ook meer uit of je t wel of niet lekker doet, als jij er als vrouw nix van bakt zal je partner en ook nix aan vionden, bij neuken is het ook gewoon het samenzijn en zo. je kunt ook zeggen, het heet toch orale seks, hoe kan dat nou geen seks zijn?????????????? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ TS: waar woon je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben jaloers op jouw toekomstige vriendjes.
En ja 't valt wel onder seks.. |
Citaat:
|
boeie... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
orale seks