Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   HBO Pedagogiek in Nijmegen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=845346)

Isha 20-05-2004 09:56

HBO Pedagogiek in Nijmegen

Heey,

Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die deze studie doen en er wat over willen vertellen. Ik heb de folder en site bekeken, maar wil graag weten wat studenten van de opleiding aan de HAN vinden. (Ik ben helaas te laat met het bezoekn van de open dagen, vandaar.)

Alvast bedankt. :)

Leonoor 20-05-2004 10:05

Zie mijn reply op Contact Gezocht. ;)

soofjuh 20-05-2004 10:05

Heeey!
Ik was het zelfde als jij zeer geintereseerd in de opleiding pedagogiek op de hogeschool van arnhem nijmegen. De opleiding leek me echt heel leuk. Ik met een vriendin (die zlefde opleiding wilde gaan doen) hebben toen een mee loop dag gehad op de hogeschool. Helaas viel dit ons erg tegen. De lessen waren leuk, maar de mensen en de sfeer in de klas en op de hele school zelf was voor ons rede genoeg om ons niet aan te melden voor de opleiding. Nu hebben we ons ingeschreven, voor SPH in utrecht. Hier hebben we ook gekeken, op deze school is de sfeer heel goed. Waarschijnelijk gaat in 2005 de opleiding pedagogiek ook aan de hoge school van Utrecht van start. dan kunnen we alsnog swishen van SPH naar pedagogiek. Bovendien vind ik utrecht ook een leukere stad en ken er al mensen en de verbindingen zijn beter, voor mij. dus volgend jaar sph in utecht voor mij :)

Leonoor 20-05-2004 10:09

Citaat:

soofjuh schreef op 20-05-2004 @ 11:05 :
De lessen waren leuk, maar de mensen en de sfeer in de klas en op de hele school zelf was voor ons rede genoeg om ons niet aan te melden voor de opleiding.
Gelukkig wordt de opleiding op meer plaatsen aangeboden. ;)

LoeLoe 20-05-2004 13:35

Dus ik ben niet de enige die de sfeer op die school in nijmegen 10 keer niks vond :s

HeartandSoul 21-05-2004 12:06

Citaat:

soofjuh schreef op 20-05-2004 @ 11:05 :
Heeey!
Ik was het zelfde als jij zeer geintereseerd in de opleiding pedagogiek op de hogeschool van arnhem nijmegen. De opleiding leek me echt heel leuk. Ik met een vriendin (die zlefde opleiding wilde gaan doen) hebben toen een mee loop dag gehad op de hogeschool. Helaas viel dit ons erg tegen. De lessen waren leuk, maar de mensen en de sfeer in de klas en op de hele school zelf was voor ons rede genoeg om ons niet aan te melden voor de opleiding. Nu hebben we ons ingeschreven, voor SPH in utrecht. Hier hebben we ook gekeken, op deze school is de sfeer heel goed. Waarschijnelijk gaat in 2005 de opleiding pedagogiek ook aan de hoge school van Utrecht van start. dan kunnen we alsnog swishen van SPH naar pedagogiek. Bovendien vind ik utrecht ook een leukere stad en ken er al mensen en de verbindingen zijn beter, voor mij. dus volgend jaar sph in utecht voor mij :)

Ik d8 eerst heeee dit komt mij bekend voor ;) Maar hahaha dit verhaal gaat ook over mij :)

Maar idd de sfeer daar in Nijmegen is echt niks, helemaal geen gezelligheid. We hadden daar ook een uurtje vrij en dan zie je gewoon niemand in het gebouw (behalve je eigen klasje dan) en sorry dat ik het zeg maar ik vond dat daar veel boeren rondliepen.
Maarja dat is mijn mening, misschien vind jij die opleiding en sfeer daar wel helemaal geweldig. Denk dat je toch maar even moet gaan kijken

Isha 22-05-2004 11:50

Thanks allemaal :)

Hm, hieruit blijkt wel weer dat de HAN geen gezellige school is :D.

Ik wil idd nog naar een open dag (als die er nog is :o ).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.