![]() |
zingen onder de douche!
doen jullie dat weleens?
& zing je dan zonder muziek of zet je lekker een cd/plaatje/whatever op? wat zing je? & voor de mensen die niet zingen; zet je weleens muziek op als je onder de douche staat/in bad zit. en zo ja, wat dan? ts begint: ik zet meestal de radio aan, want dan kan ik lekker alles meezingen en ook nog bootyshaken (y) vertel vertel! |
Ach, soms wil ik er wel eens een refrein uit gooien. Soms Maiden, soms wat anders. Maar tis lang niet altijd dat ik zing. Eens in de zoveel tijd en dan ook niet voluit.
|
ik pak soms een discman of walkman met boxjes. dan draai ik gewoon standaard hardcore spul (wel meezingers) chain of strength enzo...
of gewoon de Radio, 3fm. top40 hits meezingen. ow nee ik heb geen douche maar een bad :| |
Luidkeels lekker mijn zangkunsten bijhouden :D
|
ik hoop nog eens op die manier ontdekt te worden
|
nee echt zingen doe ik niet.. beetje air-drummen meestal.. en meestal heb ik wel wat melodieen in me hoofd, maar zingen, nee..
|
Heeeeel af en toe zing ik heel zachtjes een liedje, en dat is gewoon wat dan net in mijn hoofd zit.
Jaren geleden zette ik wel vaak muziek aan, maar die moest dan heel hard omdat de stereo op mijn kamer staat, en ik het dus op de badkamer moest horen. En dan kwam mn vader of moeder altijd naar boven rennen om het zo zacht te zetten dat ik het toch niet meer kon horen :( |
Ik ga in bad, en zet geen muziek aan, want dan moet ik een radio in de douche neer gaan zitten en daar heb ik meetal geen zin in. Vroeger toen ik nog zo'n gettoblaster (of zoiets) had wel... Meezingen doe ik niet in bad.
|
Als ik weet dat er niemand in de buurt is altijd. Vaak van die lekkere Rock nummers zoals Kiss, Queen etc.
Ik zing trouwens steeds vaker mee met m'n muziek op straat, maar dat wil ik eigelijk niet. |
vanalles...deze week is het vooral dream theater...:)
|
ik zing ook best veel onder de douche, en het hele huis geniet er van mee!
|
Ik zing niet, maar ik dans wel.
lekker cd'tje aan in de douche, heerlijk. |
Ja, ik loop ook altijd te headbangen als ik de shampoo uit me haar werk \m/
|
Ik zing alleen als er niemand thuis is, want ik heb liever niet dat iemand me hoort.
En als ik dan wat zing is het gewoon iets dat in m'n hoofd zit op dat moment. De radio is namelijk ooit volgelopen met water en doet 't niet meer (n) M'n all-time favoriete douche liedje: Janes Addiction - Standing in the shower thinking |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zing en dans altijd wel onder de douche, gewoon liedjes die in me opkomen
dat is meestal britney spears ofzo...daar kan je ook heerlijk op shaken :cool: maar als er niemand thuis is dan zet ik een cd'tje aan en dat kan vanalles zijn, zolang het maar meezing muziek is. |
alsk alleen thuis ben zet ik de computer zo hard aan dat ik t in de badkamer kan horen. ruig, ja.
|
Nee nooit eigenlijk, dan kan meteen heel de buurt meegenieten, nogal gehorig hier. En ik kan absoluut niet zingen dus nee het hoeft voor mij ook nie :D
|
Citaat:
|
Ik zing wel eens severe torture mee
Niet grunten, mn heterosexualiteit is wel eens vaker ter sprake gekomen, maar het is gewoon leuk om met een beetje heldere koorknaapstem "Fucking the wounds of the half rotten cadavres, with sickened discust of what they believe, sexual fullfillment as i cum in their lying mouths" te zingen. |
Als ik bij m'n ouders thuis ben zing ik vaak ja, beetje meedrummen ondertussen. Komt vaak op metallica of slayer neer.
En nee, ik zet nooit muziek op dan. |
Ik zet nooit muziek op eigenlijk.
Ik zing soms wel eens.. zachtjes ;) |
Nee, ik zing overal maar niet onder de douche, want dan galmt het het hele huis door (denk ik) :D
Ik wil een doucheradio, dat wel :) |
Ik zet meestal de radio aan, zingen doe ik meestal niet en anders heel zachtjes zodat niemand het hoort.
|
douchen is iets voor sochtends... om dan te gaan zingen? neen
|
Door die naam van die gast boven me denk ik opeens aan een plaatje wat ik een hele tijd geleden op dit forum zag. Je zag 1 corpsepaint gast op de wc oid en je zag een ander net met zijn verfkop om het douchzeil heenkijken :D
|
oja?
HAHAHHAHAHA |
peterpanspeedrock of andere lekkere meezingbare nummers... en als ik met mijn vriendin lang ga douchen een leuke cd.. unplugged van nirvana oid
|
Nee, dat kan ik mijn huisgenoten niet aandoen:p:D
|
waarom zingen als je ook kunt masturberen
|
Ik ga "all out" onder de douche. Ik zing heel wat af en t klinkt nog goed ook yo.!
Bad Religion AC/DC Justin Timberlake noem maar op en ik zing t onder de douche :P |
ik pleur altijd een cdtje aan als ik ga douchen, op dit moment ligt er:
Dire Straits Pennywise George Michael Ed Rush & Optical af en toe ene beetje meehummen (y) |
Born to be wild (y)
|
als ik een nummer in mn kop heb zitten zing ik dat sowieso wel of ik nou onder de douche sta of niet. als mn ouders niet thuis zijn zet ik op mijn kamer keihard of ska aan of lekkere old school punk, dan lekker meezingen of brullen terwijl ik onder de douche sta of mee fluiten met de blazerpartijen van de skabands (y)
de laatste dagen luister ik vooral veel real mckenzies, dat is erg lekker meezingbaar |
ja ikwel. en ikdoe er ook echt moeite voor ;
ik pak mijn stereo en doe die vol gedoe in de stekker in badkamer.. echt heerlijk.. Ik ga na t eten maar weer doen :) magoed, ik zing dan ook altijd en overal |
Kga vandaag denk ik voor de gein de Ruuddewild.nl versie van Boris' single zingen :D
|
Citaat:
hahaha, inderdaad. Als je douche een fatsoenlijke akoestiek heeft klinkt dat "Rock your body" toch best goed :D (y) |
Meestal pak ik een bekend melodietje en verzin daar een tekst op die mijn broertj irriteert, en dan zo hard zingen dat hij er last van heeft :evil:
|
jah, als ik een liedje in mijn hoofd heb, zing ik dat echt het hele douche-gebeuren af.. (y)
|
'S Ochtens ben ik sowieso te f*cked up om te zingen, en als ik 's avonds douche voor het stappen of zo, hoef ik niet te zingen want de gare radio in onze studentendouche ontvangt alleen ID&T-radio :D
|
Citaat:
maar ik zet soms een cdtje aan, maar meestal gewoon random zinnetjes die ooit zijn blijven hangen en dan heel vaak hetzelfde zinnetje grandaddy, air, cohen, madrugada, CLINIC meestal dat soort spul |
nou, in arnhem niet, ik denk dat mijn huisgenoten dat niet waarderen.
thuis bij mijn moeder vaak wel, vooral als er niemand is, zoals in vakanties als mijn broertje ook bij zn vriendin in barcelona zit, lekker, cdtje op, deur van de douche open,en meezingen en dansen maar. |
Citaat:
|
Ach ja, de teksten die ik uit mijn hoofd ken zijn erg verleidelijk om onder de douche te zingen ter tijdverdrijf. Als mijn stem nou ook nog verleidelijk was qua zang.... :rolleyes:
|
Ik zing soms wel eens onder de douche ja.. gewoon wat er op dat moment in me op komt.
|
Ik zing nooit onder de douche, dat vind ik eng, water in mn mond ed, beetje paranoia.
|
Citaat:
|
ik zing altijd beatles liedjes
en smartlappen <3 |
Ik zing vaak onder de douche, vooral in het weekend. Meestal zing ik wel 21st Century Digital Boy of een melodietje wat in me opkomt en daarbij een of andere vage tekst verzinnen. Ook zing ik soms alleen maar vreemde kreten. Als ik niet zo in een zing stemming ben zet ik vaak hard muziek aan. Onder het scheren doe ik dat vooral want zingen is dan niet zo handig.
Mijn humeur wordt meestal een stuk beter als ik gezongen heb onder de douche. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30. |