![]() |
orgasme
Ik zat net te denken... En ik vroeg me af of je eigenlijk ook van hele 'normale' dingen een orgasme kunt krijgen. Bijv een liedje wat je hoort, of een mooi beeld bijv. :D :P
Als dat kan, wat is dat dan bij jouw geweest?? :) ;) |
heb ik nou nog nooit meegemaakt
|
neuh... bij mij moet dat ene plekje toch echt wel gestimuleerd worden, hoor! Anders lukt het never-nooit. Maar misschien bij anderen wel... :confused:
|
ik denk niet dat dat bij iemand ooit gelukt is.... lijkt me zeer vaag
|
heb ooit is gehoord dat er een man in de gevangenis zat en die kon een orgasme krijgen als ie maar aan een vrouw dacht :confused: ja sorry 's nogal vaag maar kom :D
|
Ik krijg een orgasme als ik slaap soms. Dan zegt mijn ma altijd dat ik over mooie vrouwen heb gedroomd, maar ik kan me er nooit meer wat van herinneren de volgende ochtend, alleen een nat bed.. :)
|
In een droom. In principe is er dan geen stimulatie, het is puur je geest. Op zich wel cool :p
Maar ik ben een meisje dus ik heb 's morgens nergens bewijs van ;) |
Citaat:
hoe weet je nou dat je niet tijdens je slaap jezelf lichamelijk stimuleert zeg maar...? En hoe weet je dan wat er gebeurd is..? Doordat je je je (hmmz?) droom herinnert? |
Citaat:
|
Citaat:
nou die moeder zal z'n bed waarschijnlijk verschonen of iig z'n lakens wassen, en dan ehh :D |
hehe...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |