![]() |
Vakantiebaantje
Hoeveel uur werk je ongeveer met een vakantie baantje, en verdient dat goed?
|
Dude...
Er zijn moeilijk veel vakantie baantjes met elk andere werktijden en salarissen. ga je in de horeca werken zal je misschien vooral savonds moeten, maar je kan ook in een magazijn ofzo gaan werken dan werk je gewoon overdag. daarnaast kan je fulltime en parttime werken. keuze zat... (schrijf je anders in in een uitzend bureau) |
Citaat:
|
|
ik ga vijf weken in de supermarkt werken, maar ik normaal gesproken ook al werk.
Normaal werk ik 14 uur maar tijdens die weken zal dat tussen de 30 en 36 uur in de week zijn. Ik verdien op dit moment 4.72 euro en ik ben 18. |
Ik denk zo tussen de 40 en 60 uur per week.
|
Naja als ze niet voor een specifiek aantal uur iemand nodig hebben kun je meestal zelf wel aangeven hoeveel uur je ongeveer zou willen werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen id...maar tis 6 dagen in de week voor 5.15 EURO per uur. En ik gok op gemiddeld zo'n 6 uur per dag.
|
ik werk in een restaurant in een dierenpark. doe ik altijd op zondag, maar id vakantie ook door de week. verdien 3,05 euro per uur + fooi.
|
Ik heb misschien vakantiewerk in een kledingwinkel !! eindelijk geld, ik ben zo out of money!
Verdien denk ik alleen wel het minimummmmm , ik ben 16, wie weet hoeveel je dan verdiend? MERCI kus |
Citaat:
|
@water willowglo: Ik werk in de rozen en als het buiten loeiheet is zijn er echt veel rozen die je moet knippen. En ik ga 7 dagen per week werken van 06.00 tot..... :)
|
Citaat:
2.52 bruto |
Ik heb net een nieuw bijbaantje. Ik verdien 85 euro bruto per maand en nou vroeg ik me af hoeveel ik daarvan overhoud.
Ik ben net 16 geworden. Weet iemand dit? |
Citaat:
|
Voor m'n gewone baantje als oproepreceptioniste verdien ik €5,52 per uur. Ik weet nog niet of ik dit ook ga verdienen met m'n vakantiebaantje (bij dezelfde stichting, maar een ander baantje), als ik een gewoon vakantiecontract krijg, is het nl maar €4,00 per uur.
|
Ik ga in de vakantie gewoon meer werken bij waar ik nu werk, de AH. Verdien 3,09 euro bruto per uur.
(ik heb in eerste instantie gesolliciteerd voor vakantiewerk, alleen werk er nu al :) ) |
alleen in het weekend en niet altijd als ik dat wilt. Ik krijp 4,49 bruto wel weinig, maar ja het is wel genoeg voor mij
|
Citaat:
Maar ze VROEG wat het minimum loon was :P |
|
Ben ik blij dat ik in België woon en vakantiewerk doe, ik heb nooit onder de €8.50 per uur gewerkt. :o
Twee jaar terug aan €9.67, dit jaar normaal gezien iets boven de €10 denk 'k... :) |
Ik heb een vakantiebaantje bij het schoolboekenbedrijf Iddink. 3 weken 40 uur, ongeveer 4 euro per uur.
Daarnaast op zaterdag bij de Hoogvliet (vast werken), dus ik heb het dan wel even druk :) |
Citaat:
|
Citaat:
;) Just kidding, zolang je maar geen jobje van mij steelt. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Btw: ik kom naar den Alma eh zus. ;) |
Iets van 6.40 dacht ik.
|
k ga magazijnwerk doen voor een lullige 3,72 per uur.. en dan durven ze ook nog veel eisen te stellen ook! tuig! mrja.. er is echt niks te vinden! godver... vorig jaar verdiende k door thuis te werken uiteindelijk zo'n 10,- per uur... achja, tijden veranderen.
k ga echt maar 2 weekjes, daarna bekijken ze et maar.. |
Thuiszorg, 8,20 bruto per uur. :D
|
oh mie god, de mensen hiero hebben ook relaxte vakantiebaantjes. en lekker veel geld kunnen ze verdienen.
Vriendin van mij gaat ook voor 4,50 per uur werken in ziekenhuis, dus die wordt slapend rijk (want ze hoeft alleen maar drinken enzo rond te brengen) en ikkuh, ik moet het gwoon doen met mn zakgeld en met klusjes zoals auto wassen, wat ik uit pure wanhoop maar ben gaan doen.. t komt gwoon omdat er in het gehucht waar ik woon geen werk te vinden is.. :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
21 en dan nog 6 euro per uur verdienen :( damn ik wil beter verdienen :P
|
nou ja ligt er aan wat voor werk je gaat doen wat voor salaris je krijgt en hoevel uur per week je kan werken.
En ik ga nu 6,50 per uur verdienen met flexen bij de Compaan (gehandicaptenzorg) en nog ff wat uurtjes bij mijn huidige baan werken de AH 4,67 per uur en dan hoop ik na de vakantie werk te krijgen bij de compaan zodat ik eindelijk weg kan bij de AH |
Ik werk ongeveer in de vakantie 15 - 18 uur en dat verdient niet veel nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
werk aan zo'n € 9 per uur , en moet 1 weekend doen waarvoor ik het dubbele krijg :D |
Ik mag werken wanneer ik zin heb.. En dan varierend van 5 uur tot 8 uur per dag. Als ik zou willen 6 dagen in de week.. Krijg 3,25 per uur en werk bij een vijverplantenkwekerij.. Erg leuk en je bent lekker buiten bezig....
|
Citaat:
|
Ik werk nu als administratief medewerkster bij een bedrijf voor 32 uur per week... Het is echt kut werk... maar verdien wel ong. 880 euro bruto...
dus das wel lekker dan... |
Ik ga 3 weken (32 uur p.w.) werken in een verpleeghuis op de PG. Ik verdien ongeveer 8.50 per uur, toch wel aardig wat lijkt me :)
|
Ik ga deze zomer in Engeland werken. Ik ga zo'n 8x naar Engeland. Ik werk daar op een internationale markt. Iedere reis duurt 5 dagen, waarvan ik 3 dagen werk. Eten is gratis, reis is gratis en als je 's avonds uit wil, is dat ook gratis :). Ik ga dit jaar o.a. naar Liverpool, Aberdeen, Edinburgh, Manchester, Inverness etc. Oja ik verdien €150-200,- per reis (hangt af hoe goed ik me best doe :))
|
nu vakantiebaantje boekenlijsten invoeren
verdien gemiddeld tussen de 10 en 12.5 euro per uur, 4 uur per dag (prestatieloon) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je zit dus ook bij Icare? |
Citaat:
Maar ja, ik werk ook bij de Icare. Regio Coevorden. Jij? |
Citaat:
|
Citaat:
Nog altijd €1450 op 22 dagen ofzo, maar wel minder dan gehoopt. :/ :p |
Citaat:
met..eh.. nederlanders maar goed, aangezien in Meerle (het grensdorpje) ook maar weinig werk te vinden valt, blijf ik in NL @ topicstarter ik verdien nu 5 euro per uur, met asperges steken, maar het is de laatste week, daarna begin ik bij een potplantenkwekerij, iets van 3 euro per uur (GVD) en ik heb gesolliciteerd bij een ziekenhuis.. :| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |