![]() |
life of pi
hoi!
ik heb al van verschillende mensen enthausiaste verhalen gehoord over het boek life of pi. nou ben ik wel nieuwsgierig, en ik vroeg me af of iemand van julie het heeft gelezen en wat je ervan vond. en weet iemand de titel van de nederlandse vertaling? ik ben niet zo goed in engels :o |
hmm, ik ken het niet, maar vroeg me wel af:
pi, in de zin van, dat wiskundige getal 4, etc. etc.? dat rare tekentje pi? als je weet van welke schrijver of uitgeverij het is zou je op die site veel (of in elk geval meer) moeten kunnen vinden over dit boek en over de vertaling... succes, Charlotte |
Ik heb het niet gelezen, maar de Nederlandse vertaling heet 'Het leven van Pi', door Yann Martel.
Heeft het iets te maken met die film van twee of drie jaar terug, 'Pi'? LUH-3417 - Pi is trouwens 3,1415... |
Citaat:
|
heej
ik heb het zelf niet gelezen, maar ben dat wel nog van plan ik hoorde van mn zus dat het een heel leuk boek was over een jongen die na een bootongeluk met een tijger een aap en nog iets (geloof ik) op een klein bootje komt, en daar heel lang overleeft. het is een waargebeurd verhaal..... het lijkt mij wel heel leuk, dus ik ga het wel een keer lezen!! |
met een tijger op een boot heel lang overleven? en dat is waargebeurd? joh...
Charlotte (doet me denken aan de ark van noah, maar dan anders, zeg maar) |
Citaat:
|
Ja dat leek mij ook een heel leuk boek! We hebben 't aan onze baas gegeven voor z'n verjaardag - vragen of ik het een x mag lenen... ;)
|
ja het gaat over een jongen die pi heet geloof ik, en het schijnt een heel filosofisch boek te zijn.... maar ik ga het binnekort lezen en dan zal ik het weten he :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |