![]() |
wie weet een film...
wie weet een film...
...waar heel veel (hiphop/break) dans in voor komt? (En die ook te downen is op Kazaa) thanks :) |
save the last dance
|
das de enige die ik ook zou kunnen bedenken op dit moment....en tis nog een leuke film ook :)
|
Dacht dat 'honey' ook wel zoiets was. Schijnbaar is het echter wel een kutslechte film.
|
Citaat:
(met Jessica Alba..) |
Honey en Save the Last Dance ja.
Beide gezien en vond Honey wat minder als Save the Last Dance, die ik erg goed vond! |
You got served is een echt break dance movie, maar ik weet niet of je die in nederland kan zien. is met b2k en Marques Houston.
gaat over crews die battlen tegen elkaar |
8 miles?
|
White men can't jump. (dacht ik hoor)
|
White men can't jump gaat alleen over basketball en niet over dansen
|
Save the last dance, 8 mile en Honey. Maar Honey is niet zo super...
|
Citaat:
|
Honey vind ik qua dans geweldig, beetje jammer van de rest.
|
Die piggy die
|
ik ben een megafan van "bring it on"
is een high school film over cheerleader teams die meegaan doen met wedstrijden de dansscenes zijn zo mega mega mega cool en fantastisch en de muziek waarop dat gedaan word is een mix van alles en ook hi hop/break met kirsten dunst echt SUPER, |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben zowieso een fan van dansfilms enzo en vind het super hoe ze in zo'n grote groep elkaar door de lucht smijten enzo :) zijn btw niet alleen leuke breezersletjes maar ook net zoveel van die opgepompte hunks die die meiden de lucht in flikkeren :o |
Citaat:
|
Is You Got Served momenteel niet de slechtste film allertijden volgens IMDB? :D
|
Citaat:
Woody Harrelson in dan een goede straat basketballer die zijn geld verdiend door anderen uit te dagen. in het begin speelt hij tegen Wesly en wint en pakt zijn geld. later worden ze partners en dagen anderen uit. en doen mee met een toernooi waarbij ze eerste worden. en zo geld verdienen. en verder hebben Woody & Wesly nog hun eigen persoonlijke problemen. http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/81/32/01m.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |