Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   wit slijm bij morning afterpil?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=845673)

PrimRose 20-05-2004 16:33

wit slijm bij morning afterpil??

Hai mensen,

ik ben de afgelopen week flink ziek geweest, en heb daardoor een antibioticakuur gevolgd. Hierdoor werd de werking van de pil verminderd. Gisteren heb ik sex gehad, met condoom maar dat was gescheurd. Dus vanmiddag de morning afterpil gehaald. Nu zat ik net op de wc, en toen kwam er een wittig slijmvlies uit....hoort dit erbij? Ik heb nog nooit een morning after pil gebruikt dus ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt.

Als iemand weet wat dit te betekenen heeft, graag advies

greetz PrimRose

Sarah 20-05-2004 17:04

Wat staat erover in de bijsluiter?

spacegirl 20-05-2004 17:04

ik had t niet, ik had echt nergens last van bij de m.a

Divine Desire 20-05-2004 17:08

je wordt wel gelijk ongesteld erna.. dus misschien heeft het daar mee te maken?

PrimRose 20-05-2004 17:12

er staat niks van in de bijsluiter. en ik word ook niet meteen ongesteld. Ik zit nl nog in de eerste week na de stopweek....maar goed, misschien is het wel niks. ik bedoel als er iets in me zit dat verkeerd was is het er nu iig uit toch?

Divine Desire 20-05-2004 17:14

jup, en anders bel je of de apho of je dokter voor de zekerheid??

spacegirl 20-05-2004 18:14

Citaat:

PrimRose schreef op 20-05-2004 @ 18:12 :
er staat niks van in de bijsluiter. en ik word ook niet meteen ongesteld. Ik zit nl nog in de eerste week na de stopweek....maar goed, misschien is het wel niks. ik bedoel als er iets in me zit dat verkeerd was is het er nu iig uit toch?
ik denk niet dat t te maken heeft voor als er iets verkeerds was, want het duurt minstens 24 uur voordat t eitje als t bevrucht is "aangekomen"is en zich kan innestelen.
en als t iets mis is( ik denk dat je bedoelt dat je al zwanger zou moeten zijn) dan zou de slijm niet wit zijn, dat is wel als je een anti biotica hebt gehad(tenminste dat staat mij bij?)

PrimRose 20-05-2004 18:29

ik bel morgenochtend de doktersassistente wel even. tzal vast niks zijn. Misschien komt het idd door de antibiotica (alhoewel ik daarvan de laatste zaterdag heb genomen) maar het zal vast niks ernstigs zijn. gewoon ff een paar weekjes afwachten, en dan word ik vast vanzelf weer ongesteld. Ik laat nog wel ff weten wat het was, voor het geval in de toekomst meer mensen deze bijwerking krijgen.

Rosaatje 21-05-2004 10:05

Ik denk dat het toeval was, of misschien nog sperma? Je weet maar nooit...

PrimRose 21-05-2004 15:32

Heb de dokter gebeld, de assistente zei dat, als het bij 1x bleef, het niks was om me zorgen over te maken. En aangezien het ij 1x is gebleve, wordt het nu gewoon verder afwachten en er vanuit gaan dat de pil z'n werk heeft gedaan, en dat ik over 3 weken gewoon ongesteld word.

PrimRose 11-06-2004 15:44

wilde even melden dat ik vannacht ongesteld ben geworden. Vanochtend voor de zekerheid ook nog een test (clearblue) gedaan (want je hoort wel eens van zwanger en toch ongesteld) maar de test was negatief! :)

Na 3 weken kan ik eindelijk weer opgelucht ademhalen.

Chloe Siere 11-06-2004 15:51

Uuh... eerlijk gezegd komt er bij mij wel vaker wittig slijm uit wanneer ik sex heb gehad met mn vriend... ook wel eens de volgende dag.

Andijvie 11-06-2004 16:21

Citaat:

Chloe Siere schreef op 11-06-2004 @ 16:51 :
Uuh... eerlijk gezegd komt er bij mij wel vaker wittig slijm uit wanneer ik sex heb gehad met mn vriend... ook wel eens de volgende dag.
Dat is toch gewoon sperma? Of niet? :o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.