![]() |
Wat ben jij en hoe ben je er achter gekomen?
Sommige mensen weten precies wat ze zijn namelijk homo, lesbisch, bi seksueel of lekker normaal en dus hetero?
Maar hoe ben jij hier eigenlijk achter gekomen en heb je ooit getwijfeld aan je seksuele geaardheid? Laat es weten! |
Het is hetero, niet hetro. Dat kun je misschien beter even veranderen. ;)
Ik ben hetero en ik heb er eigenlijk nooit echt bij stil gestaan. Ik werd op een zeker moment verliefd op een jongen en dat vond ik helemaal niet vreemd, duh. Ik heb er later nog wel over nagedacht, maar ik word gewoon niet verliefd op meisjes. Dus. |
Ik ben hetero tegen wil en dank.
|
Citaat:
|
Moeilijke vraag. Zie mezelf als hetero namelijk, maar als ik nog nooit op een meisje gevallen ben.... hoe weet ik dan of ik niet bi ben?
|
Mjuh, ik vind het een beetje moeilijk om te zeggen eigenlijk. Nu ben ik hetero, ik heb een vriend en val gewoon nu op jongens. Maar wie weet ben ik over 5 jaar wel stapelverliefd op een meisje. Dat weet ik niet. Want nu vind ik meisjes niet echt aantrekkelijk, maar smaken veranderen. Dus. :)
|
Citaat:
mannen naar vrouwen mannen naar mannen vrouwen naar mannen vrouwen naar vrouwen dus soms is de keuze wat moeilijker! |
Ik ben hetero, heb al lange tijd een vriend en voel dat het goed zit. Ik heb niet het gevoel dat ik iets mis of met iemand (eventueel van hetzelfde geslacht) gelukkiger kan zijn.
|
Ik weet het niet zo goed. :bloos:
Ik word alleen verliefd op mannen. :) Maar voel me soms aangetrokken met vrouwen. :bloos: Dus ik ben lichtjes bi denk ik... :bloos: |
Citaat:
|
Ik walg bij het idee dat ik ooit een man betast.
|
Citaat:
|
Ik val op mannen, ben nog nooit verliefd op een meisje geweest maar heb daar wel eens 'warme gevoelens' voor gehad. Heb een goede vriendin gehad waar ik ook wel eens mee zoende: omdat het lekker was, intiem, maar ook voor kick. Ik kan vrouwen dus wel aantrekkelijk vinden, ben zeker niet vies van ze en ik sluit dus niet uit dat ik ooit wel eens verder zal gaan met een vrouw. Maar ik zie mezelf alleen een ECHTE relatie hebben met een man.
Dus tja, wat ben ik dan? Hetero of bi? Ik vind het eigenlijk niet nodig om het een naam te geven, het kan me ook niet eens wat schelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan wordt je nog steeds wel verliefd... Heb je alleen geen zin in seks lijkt me niks :o |
Ik heb trouwens bi gestemd....
Ik val iig op jongens.... maar ik sluit t niet uit dat ik ook verliefd kan wordne op meisjes... dus achja... doen dan maar bi :p zoewiezo denk ik dat niemand 100% hetro of homo is.... mjah |
Ik ben Hetero.. hoe ik daar achter ben gekomen? geen idee.. moeder natuur
|
Volgens deze poll ben ik 100% lesbisch.
|
Citaat:
|
Het kan me niet schelen, als het maar geil is.. :P
Nee, ik ben Hetero |
Citaat:
|
Tsja. Ik ben in mijn leven alleen nog maar verliefd geworden op vrouwen, ik word opgewonden van ze (als ze mooi zijn), en ik word niet opgewonden van mannen en heb ook nog nooit amoureuze gevoelens voor éen gehad. Dus ik zal wel hetero zijn. :)
|
[SIZE=0.5]dit soort topics zijn ook alweer vaak langsgeweest, deze is alleen wat duidelijker... ;)[/SIZE]
Ik ben bi, hier ben ik achtergekomen doordat ik me aangetrokken voelde tot 1 van mijn vriendinnen. Daarnaast kijk ik graag naar vrouwen, vooral de vrouwen om me heen. Ik sluitte het niet uit, want het is in mijn hoofd natuurlijk. Hier sta ik heel positief tegenover, respectvol. Ik heb ook totaal geen problemen met homosexualiteit. Ik denk dat ik op een schaal ongeveer....: homo ---------------------------bi---------------------------hetero hier zit. Ik val nogsteeds grootendeels op mannen, en zou in mijn hoofd eigenlijk ook alleen maar een relatie kunnen hebben met een man. Ik zeg niet dat het nooit met een vrouw zou gebeuren. :D |
Hetero,
ik voel me nog altijd alleen maar aangetrokken tot mannen, en ben tot nu toe alleen nog maar op mannen verliefd geworden.. :) |
ik ben bi en ik ben er trots op :)
hoe ik erachter ben gekomen? tsjah gewoon weet ik veel.......ik was geen ranzig figuur die zich op jongens verlekkerde godzijdank maar ik leerde een jongen kennen die een supergoede kameraad werd van me... En toen vertelde hij dat hij homo was en verliefd op mij :eek: ......al maaaaaanden Eerst wilde ik er nix van weten, maar opeens kreeg ik in de loop der maanden ook gevoelens voor hem, voor het eerst in mn leven bij een jongen, daarvoor heb ik er totaal nix mee gehad....had altijd lange relaties met meisjes, dus stond er ook niet bij stil verder En hebben we een relatie gehad van dec 2003 tot mei 2004 Of dit mjah een fase is weet ik niet, maargoed denk het niet :cool: |
Ik val op vrouwelijk :) , dus voornamelijk vrouwen.
|
Citaat:
|
ik twijfel
ik wordt geil van een vrouw ,altijd verliefd op een vrouw maar als ik over straat loop denk ik soms wel dat is een knappe man zonder sexuele gevoelens wat ben ik nu ???? :confused: maakt niet uit |
Ik ben hetero, ik voel me alleen aangetrokken tot mannen.
|
ik ben hetero, ik word alleen verliefd op mannen. Maar als er een mooie vrouw voorbijloopt kijk ik wel degelijk even om. Ik vind vrouwen mooier dan mannen, sensueler, sexy-er, maar ik moet er niet aan denken om met een vrouw naar bed te gaan of om er zelfs maar eentje op de mond te zoenen.
|
Citaat:
Ik beschouw mezelf 100% hetero... en heb totaal geen plannen, fantasiën of gedachten bij sex met een man. Btw vrouwen zijn gewoon te fantastisch |
tja, ben bi.. werd ineens verliefd op een meisje... echt heel bizar.. maar wel een leuk gevoel... :)
|
Ik ben eigenlijk hetero, maar omdat die er niet bij staat heb ik maar op hetro gestemd
En hoe ik er achter ben gekomen, nouja, gewoon, ik vind jongens/jonge mannen wel aantrekkelijk, en meisjes/vrouwen niet, lijkt me simpel. Oh, ik heb wel een tijdje getwijfeld, toen ik 14 was ofzo, omdat ik een meisje aardig en mooi vond en niet wist of dat nou aantrekking heette of niet. Maar uiteindelijk bleek dus van niet. |
Ik heb dr wel s over nagedacht, maar ik ben toen tot de conclusie gekomen dat ik gewoon niet op meisjes val. Ik vind meisjes wel knap en mooi, maar dat is gewoon puur een oordeel van hun uiterlijk. Als ik dan ga bedenken of ik ooit iets voor ze zou kunnen voelen, dan komt daar een duidelijk 'Nee' uit. Ik val nu niet op vrouwen, en dat zal ik over een aantal jaar nog steeds niet doen denk ik. Ik ben gewoon gek op jongens:P Dwz, ik ben gek op mn vriendje:D
|
ik ben hetero. tsja. meer kan ik er ook niet van maken. ik val nog steeds op mn vriend, en meisjes vind ik nou niet ehm, opwindend om naar te kijken. mijn conclusie was dus snel getrokken.
|
Ik ben 100% hetro. Ik probeer me het wel eens voor te stellen om met een meisje te gaan... maar het lijkt me helemaal niets, in bed al helemaal niet! Geef mij maar een lekkere lieve knul :D
|
Citaat:
|
Hetero
Maar als ik een kerel tegenkom die het leuk vind, wil ik best even met een vriendin de lesbienne uithangen hoor :cool: |
Citaat:
|
bi.
ik heb een vriend op het moment en ben helemaal gek op hem :) maar voordat ik hem heb leren kennen ben ik een aantal (2/3 keer) verliefd geweest op een meisje. ik was helemaal opgelucht toen ik merkte dat ik toch écht verliefd was op J. ben ik dan toch hetero? grumbel... niet dus, ben bi... maar nog niet veel mensen irl weten dat. |
Wel eens met meisjes gezoend, maar ik ben hetero.
|
Biseksueel.
toen ik 15 was sex gehad met een meisje (eerste keer), rond dezelfde tijd ook geëxperimenteerd met een vriend. Behoorlijke twijfels, toen ook verliefd geworden op een jongen.Rond m'n 17e "uitgekomen" voor m'n biseksualteit. Eerlijkheidshalve gaat m'n voorkeur uit naar jongens, maar van meisjes kan ik wel degelijk geil worden en seks met meisjes is ook geen probleem. Wat relatie betreft: mannelijk geslacht. |
Hetero, eigenlijk gewoon 'aangenomen' omdat ik tot nu toe alleen op mannen ben gevallen. Maar ik heb er ook nooit aan getwijfeld of zo. Ik vind (sommige) vrouwen wel mooi/aantrekkelijk maar ik hoef er (naast een goede vriendschap) verder niks mee.
|
Citaat:
|
kben bi
kben dr achter gekome omdat ik verliefd op een meisje was en da benk nu nog. kben ook verliefd geweest op een jongen en dat was ook heel heftig dus ben ik bi. lkkr makkelijk kan ik alle kanten op :o |
Citaat:
|
ik ben homo, tjah... jah, hoezo achter komen? eigenlijk wist ik het al héél lang:) ik vind jongens gewoon leuker!:)
|
Ik geloof dat ik bi ben.
Een relatie met een meisje zou ik niet aangaan, maar seksueel voel ik er wel wat voor. Die gevoelens sluimeren al van mijn 5de leerjaar of zo en toen heb ik ook voor de eerste keer gezoend met een meisje, mijn toen beste vriendin. Zo'n zes jaar later zoende ik alweer met een andere beste vriendin en enkele maanden later hebben we ook wat verder gegaan en dat was wel opwindend. Maar een relatie zou ik, zoals ik reeds zei, niet kunnen aangaan met een meisje. Dus eigenlijk heb ik reeds twee ervaringen met meisjes en vele ervaringen met jongens... Mjah, in feite zou'k kunnen zeggen dat ik hetero ben met biseksuele gevoelens of zo. :) |
Na heel wat jaartjes zweven tussen hetero en bi, ben ik er nu redelijk van overtuigd dat ik toch echt hetero ben. Ik vind bepaalde dingen doen met meisjes best grappig en opwindend, maar ik zie mezelf niet verliefd worden of een relatie aangaan met een meisje...
|
een bisexuele pedofiele sadomasochistische voyeuristische :) exhibitionist.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |