![]() |
spelen zijn tekort
Ik heb net hitman 3 in 2 dagen uitgespeelt :S ... daarvoor had ik Spinter Cell in 3 dagen en splinter cell 2 in 2 dagen :S ..
beetje kort he.. stel je koopt die spellen :s |
feli, je hebt geen leven :nono:
|
Ga maar eens baldur's gate spelen.
|
Citaat:
|
En nu zonder de cheats
|
Hitman 3 en splintercell samen in 5 dagen, jij kan zkr wel heel goed met knopjes overweeg probeer star wars knights of the old repulic eens in 2 dagen uit te spelen als dark jedi :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat spelers gemiddeld beter worden, niet dat de spellen korter worden.
Noem mij eens een spel(soort) van vroeger, dat toen langer was dan nu. :) |
Citaat:
Zelda, binnen een week was ik klaar met the windwaker, maanden bezig geweest met de gameboy en SNES versies ervan, terwijl ik toen meer speelde dan nu. |
Citaat:
Baldur's Gate met Tales of the Sword Coast expansie. En dan óók nog met de onofficiele Dark Side of the Sword Coast expansie. Dan ben je wel even bezig. |
en nu een niveau hoger :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is misschien lichtelijk overdreven, maar veel zal het niet schelen.
|
Warlords III heeft ook lange gameplay
|
Might and Magic 7 en Black & White doe je ook wel effe over
|
Spellen met een goed verhaal zijn normaal altijd wat korter aangezien 't moeilijk is om een boeiend onvoorspelbaar en lang verhaal te vergamen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. speel in de moeilijkste stand ;)
2. neem je tijd voor alle hoekjes en gaatjes (misschien liggen er wel speciale items :) 3. geniet van een (mooi) spel :P |
moet zeggen hitman 3 .. veel dingen kloppen niet
|
1 woord
multiplayer |
ander woord
Verslaafd |
Citaat:
Maar multiplayer kan oneindig veel extra gameplezier brengen :) |
Op easy is het zeker gemakkelijk.
|
Opzich ben ik het wel met je eens, en op een of andere manier lijken de games vandaag de dag gewoon lang niet zo goed als de echte oude games waar ik me vroeger echt uren mee bezig kon houden.
|
De makers van de spellen zijn tegenwoordig te veel bezig met graphics als ze dan ook nog een lang spel moeten maken zou dat heel wat centjes voor ze kosten dus kiezen ze graphic voor houdbaarheid. Mij maken die graphics niet zo veel uit zo lang het niet graphics zoals commander keen worden dan is het goed. :cool:
|
Citaat:
je kunt nog wel zo'n ubergraphics hebben maar als het spel zelf nix aan is speel je het toch niet. |
Ik speel spellen bijna nooit uit, want dat kan ik niet :o
|
Citaat:
|
n00bs
|
Vrouwen!
|
ik vind ze juist eerder te lang
op een gegeven moment is het allemaal meer van hetzelfde en wordt het echt een 'opdracht' om t spel uit te spelen |
Vrouwen?
Ja, zeg, ik heb wel wat beters te doen dat stomme pc-spellen spelen :o |
Jezelf opmaken enzo? :p
|
Citaat:
VWO-examens leren, enzo :P |
Citaat:
|
Speel het eens zoals vroeger :)
Iron man stijl NOOIT SAVEN! :) |
Citaat:
Slimme vrouwen zijn heel, oke. |