![]() |
ieks, eng :S
Mijn broertje was alleen beneden.
Opeens gaat het lampje van de cd speler branden, hij kijkt ernaar. Opeens word de cd opgestart en word er op het schermpje van nummer 1 naar nummer 6 geskipped :S En toen zag je het play icoontje en wer dafscheid nemen bestaat niet van marco borsato gedraaid :S Tis al eens eerder gebeurd.. echt eng :S ________________ |
Hij kan op de afstandsbediening zijn gaan zitten/leunen/staan/...
De cdspeler heeft het op zijn heupen (slecht contact, lijkt of ie uit is, maar heeft op dat moment geen stroom en wanneer er iets verandert, komt het contact terug goed en speelt ie...) Ik weet het niet, maar alleen een cdspeler die kuren heeft, lijkt me nu niet direct iets om gillend van wakker te worden. Als er nu wat meer dingen zijn/waren, ok, maar electrische apparaten kunnen altijd vaag doen, en electrische apparaten met afstandsbediening zeker omdat er altijd wel lolbroeken rondlopen. |
Citaat:
Hij stond gewoon voor die speler, en zag dat er geskipped werd naar het 6de nummer. dit is precies al eens eerder gebeurd toen er niemand beneden was. en ook hetzelfde nummer. Toen werden we er van wakker. |
Hoe oud is die cd-speler? Mijn cd-speler flipt ook een hoop, halve wegen een nummer terug naar het begin daarna naar het einde van dat nummer. Mijn eigen spook dj :D
|
vast niet.
Mijn broertje heeft ook wel eens iets raars gehad in bed. Hij werd wakker, zag alleen maar wit licht en voelde een arm over zich heen gaan. Hij kon zich niet bewegen en kon ook niet schreeuwen/gillen. Hij raakte in paniek, en daardoor kwam hij er uit. Hij is nu nog af en toe nog steeds bang om naar bed te gaan. |
Citaat:
|
Kan ook zijn dat er een sleep/alarm functie op zit die per ongeluk is ingeschakeld. Had mijn broertje laatst ook last van. Ding ging om meest vreemde momenten aan, altijd hetzelfde nummer. Bleek dat ie per ongeluk een alarm functie had geinstalleerd.
|
Citaat:
maar dan zie je niet dat ie van nummer 1 naar 6 aan t skippen is, onregelmatig. toch wel vaag , maarja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat kan inderdaad heel goed.
Denk ook eens: als het wel een geest is, waarom gaat die dan dat liedje spelen? Is het iemand die dezelfde emotie naliet toen hij stierf? etc.. |
Citaat:
|
hoeh eng, Marco Borsato.....
Nee grapje, ik denk dat er best een logische uitleg voor is, zoals een paar mensen voor me al gegeven hebben. Toch wel typisch dat het juist dàt liedje was. Ik denk, dat als het voor jou een geest was (en je weet ook wie) dan was het ook een geest. Het gaat er om wat het voor jou betekent en daar hebben wij niets over te zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus als ik denk dat je gek bent..... :D Dat die CD-Speler ineens aanging kan zoveel redenen hebben... Best vaag ja, maar zal vast geen geest ofzo achterzitten...tenzij het echt een patroon lijkt te hebben en vaak gebeurd ofzo |
ik heb dat ook een keer gehad.
toen bliksemde het heir en opeens was mijn stereotoren stil toen ging ie aan en kwam er uit: 'it's too late' en toen wassie weeer uit en kreeg ik m echt neit meer aan.. dat was pas eng :eek: |
Wanneer we het over cd spelers gaan hebben:
Een paar jaar geleden:Ik word 's avonds wakker geen idee van wat. Ik ga beneden wat drinken en opeens vliegt de CD speler aan. gewoon radio maar ontiegelijk hard! dat was wel eng. :) |
Sluit eens een andere aan en kijk of het probleem opgelost is, of sluit em gewoon af en sluit je discman aan op je radio, klaar :D (ja dat kan :rolleyes: )
|
mijn vriend woont in het huis waar zijn opa en oma hadden gewoond. ze leven alletwee niet meer. maar vaker gaat vanzelf de magnatron aan of de radio of de bal van de hond valt naar beneden van de trap terwijl die er een meter van de rand had afgelegen. en de hond zat gewoon naast ons. ik geloof er wel degelijk in dat er iets buitennatuurlijks bestaat. alleen het is z'n raar iedee :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan jezelf ook gek maken natuurlijk.
|
Citaat:
|
Is er een bekende of familielid onlangs overleden?
Dat zou het nr 'Afscheid...' kunnen verklaren David www.Nieuws-Platform.nl |
Er kan een geest aanwezig zijn in jullie huis. Als jullie hem met rust laten, laat hij jullie ook met rust.
|
haha niels, moet je maar niet zoveel metallica luisteren ;)
|
Sjonge jonge zeg. Een geest. :rolleyes:
Mijn sterio gaat ook weleens spontaan aan, maar dat komt omdat ie gevoelig is voor andere apparaten. Soms dan gaat ie aan als ik een knop indruk van de tv. Lijkt mij gewoon een elektrische storing. Pleur de stekker er eens uit, en dan gebeurt het vast nooit weer. Als de sterio het nog steeds doet zonder stekker...sja...dan is het wel duidelijk. :) |
@ TS:
Welke cd is het en hoe heet het nummer? |
Misschien moet je binnenkort afscheid nemen van de cd omdat ie te vaak gedraaid is?:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Als het toch telkens hetzelfde nummer is moet je misschien eens de CD eruit halen en goed opbergen.
|
ah niet alles wat raar lijkt zijn geesten. Wij hadden een tv op zolder, en als die aan was gebeurden er rare dingen. Zo sprong hij bijvoorbeeld van tmf ineens naar yorin of rtl 4 of ging het geluid opeens uit, en daarna stond hij opeens standby. Toen besloot ik er maar ff niets aan te doen, sprong hij opeens weer aan met volume voluit, ja toen schrok ik wel ff. Ook is de helderheid van het beeld veranderd. Heel irritant, want onze remote is kapot dus ik kan er niets meer aan doen grr :mad: Maar niet alle dingen die plotseling of onverwacht zijn, zijn eng. Er zal wel een logische verklaring achter zitten.
Dit betekent overigens niet dat ik niet in geesten geloof, want dat doe ik wel .. heel erg zelfs BB BrokenDreams |
Citaat:
|
Veel stereo's hebben kuren...
Psychokinetische krachten, klopgeesten, bezeten stereo's... er zijn zoveel fantasierijke mogelijkheden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik leef met jou en je broertje mee! Sterkte. |
er doen wel erg veel mensen grappig over...
Volgens mij kan het allebei wel; een verklaarbaar geval, wat hierboven al zoveel is genoemd... en dat er 'iets' was geloof ik ook wel... daar kan ik ook wel inkomen... ik weet niet hoe open jullie voor dit soort dingen staan, maar daar heeft het wel mee te maken... Zelf heb ik dit ook een aantal keren gehad... met nummers die ineens kei hard werden afgespeeld maar ook dat mijn computer vaag begint te doen en waarop dan 'dingen' te zien zijn :s Ik ben er wel aan gewend geraakt, kan me voorstellen dat het ook eng is en zeker in het begin... ik snap dat andere mensen het niet willen geloven... maar ik geloof er wel degelijk in :o Misschien moet je broertje/jullie maar eens goed na gaan denken wat dit nummer te betekenen heeft... of iemand iets duidelijk wil maken of wat dan ook... |
Citaat:
|
Geloof maar waar je zelf in wilt geloven
|
Citaat:
|
jonge kinderen verzinnen wel eens vaker dingen. beetje vaag verhaal dat met dat gevoel over zijn arm heen enzo. tot zover heb ik nog nooit gehorod over een Fleeschelijk spook. als er al spoken zijn.
kortom broodje aap. van jou, of je broertje aandacht trekker |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |