![]() |
Goedkoopste ziektekostenverzekering
Hoi,
Ik heb een vraagje. Ik moet een nieuwe ziektekostenverzekering afsluiten, omdat ik geen bijbaantje meer heb. Ik moet het dus veranderen. Maar nu vroeg ik me af: waar zijn jullie verzekerd. Wat is een goedkope verzekering? Het is allemaal vet duur. Je betaalt je scheel aan verzekeringen. Ik ben op dit moment 20 jaar, heb geen bijbaantje en ga in september een nieuwe studie volgen met studiefinanciering. Ik ben nu verzekerd bij het Groene Land. Voor een studentenpakket betaal je daar 42,80 per maand. Is dat veel of kan het ergens anders nog minder. Alvast bedankt. |
anyone????
|
Kijk en vergelijk, ik denk dat het afsluiten van een verzekering heel persoonlijk is. De een wil een extra tandartsverzekering, de ander weer een bepaald soort therapie en een ander weer alleen een basispakket, daardoor zullen de premies ook heel verschillend zijn.
Vraag anders informatie op bij verschillende (plaatselijke) verzekeringsmaatschappijen. |
DSW Rotterdam o.d.v. Stad Rotterdam Verzekeringen. Erg goed en zeer goedkoop! Ik geloof dat ik 43,- euro betaal voor het meest uitgebreid pakket! Service is erg goed en is door Tros Radar als beste zorgverzekeraar beoordeeld
|
Er is al een hele goedkope studentenverzekering. Daarin zitten WA, ziektekosten en inboedel voor iets van 27e.
|
Citaat:
|
Ik ben verzekerd bij het VGZ, niet al te duur maar wel goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zoek ook een goedkopere ziektekostenverzekering, ik kan in het ziekenfonds. Ik zit nu bij Groene Land Achmea voor 44 p/m. |
nah ik zou niet alleen maar naar de prijs kijken maar ook naar wat ze vergoeden en wat je denkt nodig te hebben. als je ziektekosten zelf moet betalen ben je veel duurder uit dus zoek er 1tje met een pakket dat bij je past ;)
btw, vgz is erg goedkoop ... en met de standaardaanvulling ook nog wel redelijk ok, ook al is de afhandeling daar wel erg traag |
CZ is dacht ik ook niet super duur (wel niet de goedkoopste maar het pakket is wel heel volledig enzo). Je moet gewoon ff kijken wat je zelf allemaal wilt hebben en aan de hand daarvan een verzekering uitzoeken. Er is dacht ik een site op internet waar je in kan vullen wat je wilt en dat er dan een aantal verzekeringen uitkomen maar ik weet het adres niet, misschien even googelen?
|
Wat moet er vergoed worden? Alleen het standaardgebeuren? Of ook tandheelkundige ingrepen en dingen als fysio enzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dankje, dat scheelt dus niet echt veel :s
|
amicon?
|
€ 32,45 per maand ik bij AnderZorg (www.anderzorg.nl) en dat is het uitgebreidste pakket.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |