![]() |
Wat krijg je als je slaagt?
Wat krijg je als je slaagt? En spiek je tijdens het eindexamen?
|
Nou ik krijg mn rijbewijs niet, ik mag em proberen te halen en mijn ouders betalen :p
en nee ik ga niet spieken. |
dan mag mijn beugel eruit van de ortho,
de dag na mijn laatste examen whoei |
Ik ben in februari op hun kosten met school naar Oostenrijk geweest.
Dat was mijn examencadeau :) |
geld :o
Waarmee ik mijn vakantie kan financieren |
Ik krijg dan geld. (y)
|
laptop + rijbewijs
|
Een diploma
En van mn ouders felicitaties :confused: Volgens mij niets anders. Geen reis/rijbewijs in ieder geval of iets anders belachelijk groots. Maar ik merk het wel, of er nog een cadeautje in zit :p |
Ik krijg helemaal niks, en dat vind ik ook behoorlijk terecht...
Waarom zou je (naast je diploma) beloont moeten worden voor datgene wat je feitelijk alleen voor jezelf doet? Zonder diploma geen baan/toekomstige studie/wat dan ook. Ik verwacht verder ook weinig, behalve natuurlijk felicitaties enzo, maar geen grootse dingen... |
Lenzen als die niet vergoed worden :| En anders krijg ik er nog wat geld bij ofzo. Van mijn vader krijg ik geloof ik nog een wat uitgebreider verjaardagscadeau (hem kennende 5 euro ofzo).
|
Citaat:
En tja, omdat me broer iets had gehad vonden ze het wel zo eerlijk om mij ook wat te geven. |
ik moet maar eerst slagen...
|
Niets, ik vind het ook vrij onzinnig om wat te krijgen omdat je slaagt.
|
een cadeau
|
Citaat:
|
nou ik wil graag een digitale camera. Dus die krijg ik waarschijnlijk ook. Alleen de camera die ik wil hebben vinden ze weer wat te duur, dus naja maar zien hoe ik dat ff oplos maar k krijg d'r iig wel eentje.
|
M'n vakantie :cool:
|
Ik kreeg helemaal niets. Vond ik ook niet erg, was al lang blij dat ik geslaagd was.
|
Een horloge, eindelijk een goede..
|
een fotoprinter
combi van verjaardag een examen cadeau (Y) |
kmoet volgend jaar pas, maar kweet al wat ik krijg :p
ik mag dan deltavliegen :) (incl. cursus enzo) |
Ik krijg waar ik zelf om gevraagd heb: een DVD-speler :)
|
Een mobiel (wordt mijn eerste :bloos: )
zonder mobiel mag ik niet op kamers van me ouders ;) |
niks, denk ik.
|
ik hoop een digitale camera te krijgen :) (maar ik ben dan net jarig geweest, dus ik verwacht maar niks :))
|
een nieuwe fiets :)
|
Ik krijg een feest en een reis. Oh ja en mijn rijbewijs ook maar dat krijg ik sowieso van mijn ouders.
|
Ik krijg denk ik een kunstwerk (kreeg mijn zus ook toen ze slaagde). Vind het eigenlijk wel terecht dat je iets krijgt eigenlijk, je hebt er toch wel heel hard voor gewerkt.
|
geld, en dat ga ik gebruiken voor mijn rijbewijs
|
Als ik slaag, krijg ik een gouden ring. is mij al verteld. mijn zus kreeg er vorig jaar ook een.
|
Ik krijg geld van mijn ouders, maar ze hebben al gezegd dat ik het ook krijg als ik niet slaag dus eigenlijk is het geen examen cadeau :s Geld dus, waarvan ik mijn vakanties ga bekostigen
|
Een diploma.
|
In ieder geval mijn diploma ;) en verder heb ik geen idee.. krijg wel iets, alleen weet ik dit jaar niet wat. Zie het over een paar weekjes wel :)
|
Overig namelijk: niets of iets kleins, een cd ofzo en bloemen. Ik denk niet dat ik echt een groot kado krijg, vind het ook eigenlijk niet nodig.
|
Een nieuwe telefoon. (Heb hem vandaag binnen gekregen, maar mn ouders storten het geld terug als ik geslaagd ben)
En mss dat ik nog wat geld op mn spaarrekening krijg, maar dat ligt een beetje aan het overleg tussen mn ouders, want zij verschilden nogal van mening hoeveel we zouden krijgen. |
meer (financiele) steun tijdens mn studie... voor als ik op kamers ga enzo.. mn ouders hebben t idee dat als ik nu slaag, en er hard voor werk, dat ik dan laat zien dat ik mijn studie ook aankan. en dan willen ze me ook meer steunen door mijn studie en een kamer(als ik die vind) te betalen, zodat ik me volledig op mn studie kan richten. vind ik eigelijk wel een fijne beloning :D
|
...een gebakje.
En ik spiek nooit. |
Mijn zus had destijds een ketting van 260 gulden gekregen dus voor dat bedrag (120 euro) mag ik nu wat uitkiezen. Maar ik zit nog een beetje in dubio wat ik zal doen. Vindt het wel leuk als het iets is wat ik altijd hou. Misschien laat ik wel gaatjes schieten, dat ben ik al een hele tijd van plan maar het komt er steeds niet van. En misschien een kaartje voor de musical de Lion king. Maar ik moet ook nog een mp3 speler kopen, maar die is niet voor eeuwig en die kan ik ook zelf kopen. Hmm ik weet het nog niet :confused: . Oh jah, maar in principe een cadeau dus.
|
ehm, ik weet niet of ik wat krijg eigenlijk... is dat zo vanzelfsprekend?
nee, ik ga niet spieken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een diploma
|
Citaat:
|
Geld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er staat dus neit dat je niet mag antw. als hetgeen wat jij krijgt genoemd is in de pol. |
Citaat:
Trouwens best knap als je kan spieken tijdens eindexamen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48. |