![]() |
Klachten over het Examen '04
Elk jaar komen er weer duizenden klachten bij het Laks.
Laat hier ook even weten wat je klacht is en bij welk dat dan was. Misschien zijn er hier dan meer die het met je eens zijn! |
Dit hoeft niet specifiek op het VMBO gedeelte.
|
Bij het examen Frans 1,2 was er veel te weinig schrijfruimte, waardoor je heel erg moest priegelen met die letters om het er toch op te krijgen...
|
Citaat:
en het antwoord in het correctiemodel van vraag 15 klopte niet, en bij vraag 33 meerdere mogelijkheden mogelijk (ook volgens mijn frans leraar) |
Citaat:
Bij Engels havo dit jaar zijn 15 van de 42 vragen open vragen en heb je maar 2 kleine regels naast de kolom voor meerkeuzevragen om het antwoord op de open vraag op te schrijven. |
Het vwo examen m&o was veel te lang voor de tijd die ervoor stond. Nu maar hopen dat de norm wat omhoog gaat.
|
Citaat:
|
Als jullie klachten hebben, dien deze dan in bij 't LAKS, hier klagen heeft geen zin. Je kan natuurlijk wel eerst klagen bij 't LAKS en daarna hier neerzetten wat je klacht was ;)
|
Citaat:
Ik weet wel dat ik vorig jaar geklaagd heb om de slechte keus van de examens van twee profielvakken op een dag. |
Citaat:
|
Citaat:
Kop op Wen! Het lukt je vast wel! |
Open vragen zijn meestal makkelijker dan meerkeuze in mijn ervaring :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind meerkeuzevragen meestal ook wel makkelijker... ik wist trouwens ook niet dat we voor engels een invulbald krijgen nah ja zal wel... en mijn engels gaat ook een ramp worden... ik sta een 6,9 maar ik ben dr f*cking slecht in.... maar ja dat zien we wel weer, ik heb nog ruim een week :D
|
Citaat:
Idd te weinig schrijfruimte. vooral voor iemand zoals ik die groot schrijft :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm... verkeerd gedacht dan. :eek:
|
het was echt superkoud in het gymlokaal 's ochtends, maar gelukkig hadden ze er 's middags wat aangedaan
en ik had een kraaktafel, maar ik mocht gelukkig wisselen verder vond ik bio 1,2 vwo de vraag met de rompdoorsnede echt heel moeilijk en onduidelijk dat was het wel |
Citaat:
http://www2.citogroep.nl/vo/ce/mvt-awb/V-041-en-awb.pdf |
Citaat:
hoe weet je dat? :rolleyes: |
Citaat:
En die hebben maar 12 jaar medicijnen gestudeerd :cool: -maw kutvraag ja- |
Ik had ze allemaal goed zonder ook maar iets te leren voor dat examen. Niet zo zeiken dus, was makkelijk te doen.
Hart was duidelijk, je kon zelfs vertellen welke kamer het was. Longen was duidelijk. Ruggenmerg was ook wel duidelijk. Slokdarm zat ik even te twijfelen maar bedacht dat de luchtpijp al boven het hart stopte. |
(havo)
ik heb bij het laks geklaagd om vr. 25 bij de invultekst van duits. heel veel mensen (incl. mijzelf) hadden antwoord b, maar het schijnt d te moeten zijn. Ik heb nog niemand gesproken die antwoord d had, en ik haal ook echt uit de tekst dat het B moet zijn. verder heb ik over geschiedenis geklaagd (terwijl die nog moet beginnen ja!) over het grote verschil in jaartallen en informatie die wordt gegeven in verschillende boekjes terwijl we toch hetzelfde examen moeten maken. zo heb ik de stoommachine op 1769 staan, en iemand anders is haar boek 1782. dat scheelt leuk 13 jaar!! en zo zijn er erg veel voorbeelden. misschien willen andere mensen (vooral over gesch!) ook even gaan klagen hierover? xxx |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoef dus van jou niet te horen dat ik zeik. Bovendien heb ook ik niet geleerd, al had ik het wel gedaan; neemt niet weg dat de afbeelding onduidelijk is. |
Ja, wat wil je dan? Een foto?
Pak je binas erbij. Kijk een beetje waar de dingen zitten. En je hebt toch ook wel een beetje basiskennis van het menselijk lichaam. |
geschiedenis havo was goed te doen maar alleen de stel opdracht vond k n btje vaag... verder vond k t niej al te moeilijk... was ook na 1 uur en 45 min klaar:D
|
Citaat:
|
Het is mega koud in de gymzaal waar we de examens moeten maken (n) net of er een deur open staat :nono:
Ik dacht gisteren dat et aan mij lag...maar vandaag zeiden het er al meer....maar wel vaag want de deuren en ramen zijn dicht...en toch tocht het mega irritant!! |
ik vind het vooral irritant als je een examenblad krijgt waar al 40 vragen opstaan ofzo, dat ze je dan maar 1 papiertje geven, zodat alle kinderen na een half uurtje al weer nieuwe papiertjes nodig hebben :s leg dan meteen overal voldoende papier neer
ook aardig irritant vind ik kinderen die de hele tijd met snoeppapiertjes zitten te klieren.... normaal heb je ook niet elke minuut een snoepje nodig tijdens de les :nono: nu moeten ze opeens allemaal de hele tijd door snoepen.. en geluidjes maken |
VWO Geschiedenis was echt veel te lang..
En bij ons is het ook al zo koud ja, en al dat lawaai, de gymzaal zit naast de brommerstalling. Officieel mogen ze die pas een eind verder starten, maar dat doet niemand. |
D'r was een wijf met naaldhakken. Aaaargh! :mad:
|
Even eerlijk, helpt dat klagen nou ? :|
|
Alleen als er en masse geklaagd wordt denk ik. Dat ze dan de norm sowieso iets ophogen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er was wel een verschil van 13 jaar, en ik vond dat erg veel. en bovendien heb ik niet alleen daarover geklaagd, maar ook over andere informatie die niet overeenkwam... |
Ik vond geschiedenis nog best te doen.
Alleen dat iedereen herrie maakt met van alles en nog wat is wel erg irritant (n) Maar ik vond het deel over Nederland toch wel moeilijker dan Lancashire :| |
Citaat:
|
Mobiel van een surveillant ging af vandaag tijdens geschiedenis. :s
|
Ja bij jou ook al...heeeel irritant.. :rolleyes: !! En idd denk dat dat klagen voor gs ook wel helpt.. :D
|
Het M&O examen was véééél te lang! Bij ons was nog niemand klaar.
Het geschiedenis examen had een verkeerde bronverwijzing waardoor heel onduidelijk werd waar je moest zoeken :s Mijn 2 klachten zijn al binnen bij het LAKS :) |
Citaat:
|
Er zijn al 1570 klachten voor geschiedenis bij de HAVO
en 2300 klachten voor geschiedenis bij VWO :) |
Citaat:
- de examens zijn al lang en breed gemaakt, gedrukt en in de kluis gestopt. Dus nu klagen over eventuele onduidelijkheden heeft weinig zin. Je kan beter zelf uitzoeken (hoe stom 't ook is dat je dat misschien zelf moet doen) en het goede leren, want je weet bij voorbaat toch niet wat erover gevraagd word. - mocht er toch iets gevraagd worden wat niet goed vermeld was, kan je altijd nog gaan klagen, dan nemen ze je klacht ook echt nog wel serieus. Maar alvast gaan klagen omdat ze misschien iets zouden kunnen gaan vragen over iets....... neh ik wacht liever totdat ik iets concreets kan noemen :) (maar als ik dan iets heb... oehhhhh :evil: ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |