![]() |
niet van jou, niet met jou, niet bij jou, enkel om jou
Het wilt niet lukken, maar ik wil het kwijt.
Ik ben het kwijt, enkel het gevoel nog niet 3 gedichtjes over wat ik wil zeggen De laatste avond uurtjes gevuld met feestgangers moe en naar huis gaande straks ontwaakt de zon tussen taxi's en fietsers staan wij moe en boos geen woorden tussen ons geen liefde geen kwaad geen haast om op huis aan te gaan langzaam maar veel te snel worden de straten leger de stilte tussen ons nog een stuk heviger geen woord geen traan geen zin om ooit nog met je mee te gaan ------------- Ik praat jij lacht het klikt we zoenen als we niet slapen Hand in hand laat het ze maar zien wij zijn samen als we zoenen we slapen Blind vertrouwen maar ik hou je in de gaten want wie weet wie je zoent als ik denk dat we slapen ----- Alsof ik de jouwe was met scherven van iets van een onverstaanbare taal een onverslaanbare taal waar ik niet aan kan tippen Want jouw cultuur zuist door je aderen dat zeg je zelf keer op keer Wanneer je me slaat als je me niet verstaat ik je niet met rust laat of met iemand anders praat Want jouw stem is hard in mijn oren die ik stevig dicht houd om jouw niet te hoeven horen Alsof ik de jouwe was met jou niet van jou hoevaak moeten die woorden nu nog over mijn lippen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |