![]() |
Naar welk land wil je echt NIET?
Naar welk land wil je absoluut niet op vakantie? Vanwege verhalen die je hebt gehoord over drugssmokkel, of vanwege extreem geweld in dat land? Of is er een andere reden dat een land je echt niet aantrekt om heen te gaan?
Tell your story :cool: Ts begint: Ik zou nooit op vakantie willen naar Israël. Door de huidige situatie daar, steeds maar wraak nemen op elkaar, trekt dat land me totaal niet aan. In Irak is er ook oorlog, maar om de een of andere reden heb ik daar veel minder zoiets van: Hmm, daar wil ik echt niet heen. Ik zou makkelijk naar Irak gaan dan naar Israël. Geen id waarom eigenlijk. want het zijn allebei landen waar er op dit moment heel veel geweld is. |
idd de oorlogslanden, die hoek. en rusland zou me ook niet zo trekken:s
|
Landen met veel grote insecten. :)
|
Noord-Korea (kom je daar wel in als toerist?)
En alle oorlogsgebieden. |
Oorlogsgebieden en landen met enge beesten
|
IJsland, zo bar koud daar :( brrrrrr :p
|
zeker niet naar het middenoosten en al helemaal niet naar de oostblok landen als polen, roemenië en wit-rusland.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dit lijkt me echt een typisch geval van bang gemaakt door de media. Ben daar ook dit jaar geweest en je bent daar totaal niet mee bezig. Maar dat is mijn mening :cool: Een land die ik nooit zou willen bezoeken bestaat denk ik niet. Elk land heeft wel zijn eigen 'schoonheid'. |
IJsland valt echt wel mee met de kou, is eigelijk een heel mooi land, lunchen op een zelf uitgehakt buffettafel dingen,
zwemmen in die warmwaterbronnen in de sneeuw Rusland is nog best een cool en interessant land, ik ben dan in moskou geweest, maar het is heel interessant om te zien hoe mensen daar leven, echt een hele andere cultuur enzo, heel neerslachtig. Dat winkels gewoon nog leeg zijn. verder zijn de metrostations super mooi daar, rond de 80m onder de grond met allemaal schilderijen, kroonluchters etc je moet alleen niet in de no-go areas komen das niet aan te raden |
Citaat:
|
Luxemburg lijkt me saai
Verder de Sahara (beetje heet) Taiwan Hawaii (lijkt me saai & te toeristisch) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een kennis van mijn ouders is ong. een half jaar geleden naar Israël geweest, voor haar werk, en die vertelde dat het wel degelijk goed te merken is. of het erg opvalt of niet hangt natuurlijk idd wel af van de reden waarom je daar bent en waar je dan mee bezig bent. ze vertelde dat op een aantal plaatsen de dreiging echt voelbaar was, dat je de angst van de mensen ook echt kon voelen. |
Koude landen (behalve dan met de wintersport), oorlogslanden en Belgie, Duitsland en Luxemburg trekken me ook niet echt.
|
US :cool:
|
Al die noordelijke, koude landen zoals Zweden en Finland en zo. Zijn echte wandellanden, niets voor mij. Ik ben meer iemand voor relaxed met een drankje en een paar vrienden op het strand te zitten, lekker zonnen en zo. Niet dat ik niets wil ondernemen, dat zeker ook wel, maar niet elke dag. En in zo'n landen als Zweden en Finland moet het weer meezitten, anders heb je er nix aan.
|
Opzich zou ik overal wel heen willen, Israel lijkt me bijvoorbeeld echt mooi, maar ik zou er nu niet heen gaan vanwege het geweld. Als het rustig is daar zou ik er graag heen willen.
Veder kan je ook niet overal heen, dus stel je je prioriteiten. |
duitsland
|
Citaat:
@ hippie jesse: Ik heb ook niet zoveel met de US qua regering etc en de hele maatschappij, maar volgens mij zijn er zo ontzettend mooie landschappen :cool: |
Irak en omgeving, de sfeer in die regio staat me op dit moment niet zo aan. Maar dat is logisch.
Verder wil ik de hele wereld ontdekken. :cool: |
Citaat:
wat heb jij tegen de oostblok landen ? |
Landen waar het onrustig is mijd ik het liefst. Irak, Colombia, dat soort landen.
|
ik wil alle landen zien, alleen niet de toeristische plekken
|
China en Taiwan
|
Ik zou niet naar de Westelijke Sahara (zo heet dat toch tegenwoordig?) en niet naar Azerbeidzjan... Ik weet eigenlijk niet hoezo ik niet naar Azerbeidzjan wil. Het klinkt gewoon zo eng. :(
|
Citaat:
En Turkmenistan? Afghanistan :P Brrrrr :p |
Ik wil niet naar Chili.
Komt door een film :o |
Citaat:
|
Verfilming van Huis met de Geesten van Isabel Allende... :bloos:
|
Mijn eerste gedachte was ook Israel, dat lijkt me op Irak na zo ongeveer het meest onveilige land. Maarja dat kan ook komen door 'de media' :cool:
Alhoewel het misschien ook wel juist leuk is, om daar nu te zijn :) Gewoon om de kick :o |
Voorlopig niet meer in de zomer naar Turkije. Twee jaar geleden geweest en ik heb nog nooit zo vaak een airco-installatie de liefde verklaard (in figuurlijke zin). De helft van de vakantie boven de 45 graden, iedereen gedroeg zich alsof hij/zij zware koorts had. Dan ga ik liever in september/oktober, wanneer het een graadje of 35 is. Dat vind ik pas lekkere temperaturen...
België trekt me niet zo om mijn zomervakantie te vieren. Op zich vind ik het een aardig land, maar om daar mijn kostbare zomervakantie aan op te offeren... niet bepaald. Stedentripje of dagje uit naar België vind ik overigens wel leuk (dierentuin Antwerpen is prachtig, stad Brussel ook en op zich zijn de Ardennen ook mooi). |
Citaat:
En landen met oorlogsdreiging, zoals momenteel in Irak. Sowieso zou ik niet graag naar een 'Oosters' land gaan, want ik heb het idee dat daar niet zo positief (meer) tegen 'Westerlingen' wordt aangekeken. |
India, Bangladesch, Indonesië > dat strookje (en de paar vergeten landjes ertussen ;)) omdat in die landen werkelijk alles beweegt :s (n) and i hate bugs ..
relaxxamann -fruitvliegpletter- :p |
Ik wil echt van mijn leven niet naar australie. Jezus wat lijkt me dat een saai kutland zeg. verder lijkt nieuw zeeland me niks.
|
Irak, Afghanistan, Iran, Jemen, Syberië, Kazachstan (eigenlijk elk land wat eindigd op -stan) en oh ja, ik heb een verafschuwing voor Algerije en de hele Noord-Afrikaanse kunstlijn op Tunesië, Egypte en Saudië Arabië (dat is al Azië hè?) na.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In zo'n afrikaans land waar overal mijnen liggen.
zeer gevaarlijk :( |
marokko is dus echt niet gevaarlijk.
|
Citaat:
dat zijn niet compleet willekeurig over het hele land verspreid.. :rolleyes: |
Nederland... bah! :evil:
|
Citaat:
australie is vooral voor de mensen ensow nieuwzeeland veel berg en oude bossen :D ik wil eigelijk overal wel naartoe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou nooit in de zomer naar Spanje of Zuid Frankrijk gaan, al Nederlanders daar, niks aan!!!
|
er zijn zoveel rotlanden
maar luxemburg zag ik voorbij komen, en dat land is dan weer wel erg leuk om te zijn,vind ik persoonlijk. maaaaaar, israel irak iran en alle andere stan landen en zo, lijken me nixxxx |
alle landen zijn leuk.
t is maar wat je er zelf van maakt. ik zou heel graag naar israel willen. er is daar niet namelijk overal oorlog. rusland lijkt me fucking cool. ijsland is ook mooi. t mooiste aan t land zijn toch nog de mensen, de cultuur, jouw ervaringen. een land is niet cool omdat het betaalbaar is en mooie hotels heeft. met locals praten, de cultuur beleven. dat is toch overal altijd interessant. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |