![]() |
Wat gebeurt er als je heel ziek wordt tijdens de examens?
Stel dat je opeens heel ziek bent op de week van examens... dan moet je de examens gewoon maken toch? of mag je dan alle herkansingen maken?
|
Dan kun je de examens van het tweede tijdvak maken ja, en als je dan nog wilt herkansen dan kun je dat in het derde tijdvak doen, na de vakantie.
|
er is een tweede tijdvak waarin je dat kan maken, en evt. ook nog een derde ;)
|
ik weet van mijn franse lerares dat ze haar vwo-examen in het ziekenhuis heeft gemaakt. ze was niet geslaagd, maar das detail. dat zijn dus maatregelen die ze kunnen nemen. en anders inderdaad het tweede tijdvak.
|
Citaat:
|
Hm maar ehm, het tweede tijdvak.. alle examens zijn dan toch op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip? Omdat het bedoeld is voor herkansingen en je maar 1 vak mag herkansen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan heb je een heel groot probleem.
maarjah ik zal me daar niet druk om maken. "want je hebt geen tijd om ziek te worden, neem je 10 aspro's en ga je stampen, ziek worden doe je na je examens" quote van een docent bij ons @ school |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar geld het dus ook als je meer dan 1 zeg twee of drie examens mist mag je die dan gewoon inhalen. Want ik heb er al 1 gemist vandaag waar ik behoorlijk van baalde en gaat dat dan niet van je herkansing af?
|
Dan kan je het herkansen tijdens het tweede tijdvak
Jams :) |
Ok zeker weten gewoon alle drie plus eventueele herkansing.
|
Ligt eraan hoe ziek je bent, en dat is ter beslissing aan je directeur.
En tegenwoordig kun je inderdaad nog steeds als je bijvoorbeeld langdurig ziek bent in het ziekenhuis of thuis je examens maken. Dan komt er een examinator/surveillant van je school, met gewoon ook zo'n dichte envelop van het Cito en die blijft er dan naast zitten... Tis maar wat je prettig vindt, maar als je op die manier toch je examen kan halen.. |
Ok bedankt ik heb het er op school nog wel verder over
bedankt!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |