![]() |
Help!! :(:(:(
heey mense
ik weet niet meer wat ik moet doen... ik heb nu weer met mijn ex maar ik heb gisteravond een feest gehad en daar was een jongen die ik nog nooit had gezien. ik heb met hem staan praten en het was echt super gezellig... maar ik ben nu kaai verliefd op hem... en ik vind mijn vriend helemaal niet zo leuk meer... maar ik vind het moeilijk om het uit te maken. en ik weet echt niet wat ik nu moet doen... help me a.u.b. ik hoor het snel... alvast bedankt.... groetjes marieke :( :confused: |
Offtopic: Volgens mij moet deze naar liefde en relatie.
Ontopic: Je moet het iig uitmaken, want als je toch niet meer verliefd bent op hem, heeft hij er ook niks aan. Je kan het het beste vandaag nog vertellen, want hoe langer je wacht, hoe moeilijker het zal worden. |
eerlijk zijn, punt
|
je bent niet meer verliefd op je vriend/ex, wel op die ander.. niet verliefd = uitmaken
|
Ik denk dat je nog te jong bent voor t hele vriendje vriendinnetje gebeuren. Dat je van de één op de andere dag verliefd wordt op een ander en de één niet meer hoeft is een btje raar mijn inziens. Dus.... grow up eert :s
|
*plop* L&R. :)
|
maak het uit en neem gwoon de volgende (y)
|
Als je echt verliefd bent op die andere jongen kan je het beter uitmaken, dat is eerlijker voor je vriend.. op jouw leeftijd moet je daar nog niet zo heel erg hard mee inzitten denk ik..Dus uitmaken,en es denken hoe het zou zijn met de andere :) dit is ook het eerlijkste ten opzichte van jezelf en je vriend
|
marieke, gekkie.
|
kaai = nog erger dan .......
|
Af en toe denk ik.. wat doe ik op dit forum. Dit is zo'n moment.
|
gewoon de volgende van je laten genieten meid. (y)
|
Citaat:
|
Weet je, volgens mij klopt die titel van dit topic niet... Ja, of dat ligt aan mij :confused: :o
|
Eerlijk zijn. Je bent niet meer verliefd op je vriend, dus uitmaken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoi, ik ben je ex, mr toekomstige ex-ex??? Neuh begrijp het niet :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |