![]() |
22/05/2004: Aborym, Blacklodge, Corpus Christii en The Chosen in Arnhem, Goudvishal.
Ja, morgen dus. Gaan daar nog mensen naar toe?
Ik ben er in elk geval. |
Populaire bimbo, wat wil je nou bereiken met dit topic? :p
|
Vrienden maken morgen. Ik ga niet, want die bands zeggen me geen fuck.
|
Citaat:
Ben een beetje in een zeikbui. |
Citaat:
|
Citaat:
By the way, ik vind Nirvana niet eens zo geweldig, maar je moet nou eenmaal consistend blijven. Leuk dat je mensen beoordeeld op hun av (y) :rolleyes: |
Citaat:
we hadden jou al beoordeeld op je 'xxx' destijds..... ontopic: ik ga niet. Is dit herrie zoals nargaroth of zit er ook nog iets muzikaals in? |
Citaat:
Blacklodge - Mors Ultima Ratio The Chosen - De Roemrijke Dood Voor Aborym en Corpus Christii zoek je zelf maar. :P |
.......downloading.....
|
blacklodge is weer zo'n typisch geval van.....snel afzetten die zooi
the chosen gaat nog wel....niet mijn ding.... goed.. |
Ben benieuwd hoe het live uit de verf komt allemaal.
Het bezoek zal toch voornamelijk Aborym en Corpus Christii betreffen, dus.. |
|
Present morgen.
|
|
Hoe doen wij dat morgen Dirk, treffen we mekaar op het station of in de Goudvishal? Kom eens online anders.
|
Citaat:
|
Half 8.
Je weet me te herkennen, zwarte broek, kisten, leren motorjas en Burzum - Aske shirt. En een homokop met blonde krulletjes. :) Forest Stream zit al in de tas, vergeet CF neit mee te nemen. |
Citaat:
zie je morgen! |
niet echt mijn ding,en dan druk ik het nog zachtjes uit...
|
Is goed, ajo!
|
Citaat:
Iig, bier is bij mij altijd welkom, tis maar dat jullie het weten. Ik zal alvast aan de bar gaan hangen en mooi lopen wezen. |
Citaat:
|
nee, moet naar een bruiloftfeest. anders was ik misschien komen werken.
|
Hee Kevin, wat is mis met Forest Stream?
|
natuurlijk ga ik niet.
|
Citaat:
Weet je godverdomme nu al wat voor shirt je vanavond aan doet! (n) hehe |
S_F, ga jij maar verder in het hoekje zitten huilen omdat jij er niet bent geweest.
Blacklodge heerschte gister de pannen van het dak af, de rest was aardig. Behalve The Chosen dan, wat ging het op een gegeven moment vervelen zeg. |
Blacklodge was erg goed idd, the chosen vond ik kut en heb er ook vrij weinig aandacht aan besteed, aborym en corpus christii waren aardig hoewel aborym me begon te vervelen tegen het einde aan.
|
Citaat:
|
Was het leuk, mensen met geschoren wenkbrauwen en cybergothic jurken aan kijken?
De muziek van aborym is vet, voor de rest zien ze er niet uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kevin, ligt zuid utrecht ver van het station? (ivm concert)
zuypschuyt komt die dag ook met zijn klan haha, en als het te ver is gaan we meteen naar de kroeg. |
Zaterdag pesttanz fest, dat is een stuk interresanter.
|
Citaat:
|
pm
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De avond zelf was erg gaaf, Aborym was erg tof! Blacklodge had een kutgeluid, Corpus Christii was ook leuk, en The Chosen vond ik een beetje een standaard opener, waar verder niks mis mee is. |
Citaat:
|
Eenmaal van de tram is het heel dichtbij, 2 straten verderop ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |