![]() |
Wat zal ik vragen voor mij verjaardag?
hoi allemaal,
Ik ben volgende week jarig, maar ik weet niet wat ik moet vragen. Jullie een idee? |
baby born?
|
Een paard...
Misschien zou het helpen als je zegt hoe oud je wordt enzo.. |
o wacht even
je bent een mannetje dan zeg ik: een racebaan |
Transformers
|
cadeautjes.
|
Citaat:
Transformers Robots in the sky! Maar dan wel van de eerste serie. |
Citaat:
|
owja, ik wordt 17...
|
een broertje!
Dat vroeg ik ook altijd... overigens nooit gekregen :( |
k heb al 2 broertjes
|
Citaat:
Citaat:
|
Geld.
|
Een abonnement op de Voetbal International.
|
nou je houdt van fietsen
vraag zo'n hippe fietshelm die duisters altijd hebben |
Citaat:
Hij houdt ook van Judo, dus dat bied dan ook weer extra bescherming. |
nou, hier, helemaal te gek (y)
dus wat vraag je voor je verjaardag? juist, een fietshelm! |
uh, die heb ik al...
|
Citaat:
|
nee, daar word je blij van...
|
Geld ofzo. Kan je d'r zelf iets leuk voor kopen :)
|
ik weet het, wat hebben jullie voor je laatste/eerst volgende verjaardag gevraag, misschien brengt het me op een id
|
hhm als we nou allemaal is gaan vertellen wat wij voor onze vorige verjaardagen hebben gekregen?
ik herinner mij de skeelers... en een surfplank en een scooter (die laatste 2 kon ik wel mooi aan meebetalen :s) en ik denk dat skeelers niet meer echt zo boeiend zijn? |
Ik noem maar wat:
- CD's - Muziekintrument - Boek - Computerspel - Posters. - Dartbord. - Discman / MP3 speler - Kleding - Een voetbal etc. etc. |
Een krat bier :cool:
|
het riekt hier naar undercovers....
of het moet serieus zijn,in dat geval: kijk eens in het boek van de intertoys,daar staan altijd leuke dingen in joh :rolleyes: (y) |
Vraag een drugs plantage. (y)
Kan je nog wat bijverdienen ook. :cool: |
Citaat:
|
- Cd's
- Boeken - Bonnen van winkels waar je graag wat koopt (vind ik toch wat leuker dan geld, tenzij het bonnen zijn van winkels waar ik niet vaak wat koop) Verder kreeg ik voor mijn 17e verjaardag wat dingetjes voor als ik op kamers ging, een discman, een ladyshave (heb je veel aan ;) ), geurtjes, boeken en dat soort dingen. |
ik ga een kortingskaart vragen voor de trein omdat ik best wel veel met de trein reis...
|
Citaat:
|
Een domme opmerking in onze consumptiemaatschappij:
Als je alles hebt wat je wilt en er is niets meer te wensen. Dan vraag je toch lekker niks. of je vraagt geld en stort het op de rekening van een goed doel |
Ik vind dit een vrij sneaky manier om een verjaardagstopic te krijgen :o
|
Citaat:
|
Geld, kun je zelf iets leuks kopen
|
Geld. Lekker origineel.
|
kleren
|
Citaat:
|
Ik heb een lowlands kaartje gekregen van mn ouders :)
Mjah, daar moet je ook maar net van houden.. maar dr zijn toch zat dingen die je wel zou willen hebben? lijkt mij niet zo moeilijk op zich.. en anders wacht je gewoon net zo lang tot je wel wat weet, problem solved.. |
Ik heb een digitale camera gekregen van m'n ouders. (y)
|
Boek, liefst gewoon een leesboek maar een informatief boek of stripboek mag ook
Cd Kussen, nu moeten ze niet meer blauw maar zwart Strijkplank, lijkt me toch maar wel nuttig Polsbeschermers voor bij het skeeleren, eventueel ook kniebeschermers Behendigheidsspelletjes op broekzakformaat (zodat ik niet mijn vingers hoef te knakken om ze te bewegen) Koptelefoon voor mijn discman, met van die dingetjes voor in je oren Kookboek, dat is eigenlijk ook een boek maargoed :) Voedsel, ook wel nuttig, en altijd interessant wat mensen dan geven Tijdschrift dat ergens over gaat, zoals Oor, Natuur&Techniek, Filosofie, of iets anders, maar dus geen Yes ofzo Smalle zwarte riem met onopvallende gesp Hamer, geen hamertje-tik-dingetje, wel een echte |
die dingetjes voor in je oren zijn niet handig je moet een koptelefoon van sony kopen dan vallen die dingetjes niet uit je oren als je aan het fietsen bent...
Ontopic: Rijlessen of autotje of bus, weet ik veel... heb het zelf ook gevraagd maar heb uiteindelijk helemaal niks gekregen! was te duur, verdomme! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geld! ;)
|
Citaat:
|
ja
|
Geld! :evil:
|