![]() |
Fanta Fresh Apple
Wat vinden jullie van fanta fresh apple?
Ze hadden het vandaag bij de AH staan om te proeven, en ik vond het wel lekker, dus heb maar een fles gekocht :o Lekker fris, lekker voor in de zomer :) |
Bij ons op school kan je het al een tijdje kopen, heb het geprobeerd en vind het wel ok.
Maar Pomelo,Red Fruit en Lemon vind ik wel lekkerder.. |
Veel te zoet.
|
Ach, het is best lekker. Maar ik blijf andere voorkeuren hebben.
|
Ik vindt het wel lekker :)
|
Pomelo is erg lekker vind ik. Appel heb ik nog niet geprobeerd.
|
nog niet gehad, zal em binnenkort is proberen, al blijft Lemon toch mn favoriet
|
beste wel lekker.. maar de lekkerste fanta van ze allemaal is Druiven.. alleen ze verkopen em niet hier.. :(
|
Ja klopt fanta cassis is de beste fanta die er is :p
|
Tijdje terug een keer geprobeerd, 'k vind het niks...beetje ranzig bij- en nasmaakje, geef mij maar Spa Appel, veel lekkerder (en bovendien suikervrij:)). :) (y)
|
Nog nooit gedronken, maar ik houd sowieso niet zo van die Fanta-achtige frisdranken, dus dit zal ook wel niks voor mij zijn. ;)
|
Nog nooit gedronken. Maar ik vind zulke drankjes meestal te zoet, dus dan zal ik deze ook wel niet lekker vinden.
|
Citaat:
Ik heb hem nooit op, maar ik heb over het algemeen een nogal grote aversie tegen sinas met een smaakje behalve sinasappel.. |
Nog nooit gedronken,
de beste fanta is nog altijd de lemon en de shokata (maar die verkopen ze hier nog niet ,heb ik in Denemarken liters van gedronken) en cassis (die verkopen ze ook nog niet hier.. :() |
Ik heb het nog nooit gedronken, maar als die ook zo mierzoet is als de normale Fanta (Orange), dan vind ik hem vies.
|
Nog nooit gedronken.
|
lekker :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit gedronken.
|
Citaat:
|
Erg lekker, voorlopig even mijn favoriet :o
|
ik vind em lekker :)
|
nee, vind em niet echt lekker ,voor mij hoeft t nie zo nodig
|
Nog niet gehad...
|
De enige variatie op gewone Fanta die ik lekker vind is Red Fruit, de rest is niet te zuipen, zelfs Lemon niet.
|
Fanta = (Y)
apple is wel 1 van mijn favorieten maar fanta cassis is idd het lekkerst :/ |
viessssssss
|
Ik vind de apple fanta niet echt lekker, mijn pa had er 5 flessen ofzo van gekocht.
En ik denk: 'ha! Lekker! Frisdrankje... Dus ik drinken... blegh... Nee, niet echt iets voor mij.... |
Citaat:
|
ranzig, echt zo'n appelsap met prik idee (n)
|
Tsja... Appelsap met prik idd. Maar dat vind ik wel lekker eigenlijk.
|
goed te drinken
|
fris enzo, maar vind er eigenlijk weinig smaak aanzitten..
|
Citaat:
|
Echt niet te zuipen dat spul!
|
Nog nooit gehad, maar het lijkt me wel lekker (y)
|
Het stinkt. En ik vind t niet echt super smaken. Maar hij is nog lang niet zo ranzig als Fanta Red Fruit. Geef mij maar Exotic (y)
|
Citaat:
|
Vind er niet zo veel aan. Van de die ik ken mijn top 5:
1. Pomelo 2. Lemon 3. Exotic 4. Fresh Apple 5. de gewone 6. Alle light zooi |
Ik vind em echt smerig. hij is veel te zoet en smaakt gewoon niet lekker. vooral de geur is erg vies (n)
|
Lijkt me nix, maar drink nooit iets met prik.
|
Ik heb het nog steeds niet geproefd maar het lijkt me wel lekker. Ik zal eens vragen of mijn moeder het meeneemt :)
|
Citaat:
|
Wel lekker, maar de normale en lemon vind ik beter. Anderen die proefden vonden 'm super. :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |