![]() |
Internet Celeb!
Hoeveel resultaten heeft google bij jouw naam die ook werkelijk over jou gaan?
Bij mij 12, maakt mij dat een BIner? |
een paar, 6 ofzo.
|
Mijn eigen naam maar eentje.
Mijn nickname wel tig meer. |
7
:confused: |
Nick 146.
Echte naam 51, allemaal naamgenoten en voorouders. |
Alleen maar links naar topics op dit forum en GoT. :(
|
Voor deze nick een heleboel :eek:
|
echte naam (mét 2 letter die niet in het NL alfabet zitten (ş + ı)):
Resultaten 1 - 10 van circa 773 voor ***** ******** echte naam (met de NLe versie (s + i) van die 2 letters): Resultaten 1 - 10 van circa 274 voor ***** ******** nicknaam: Resultaten 1 - 10 van circa 65,500 voor aniki (0.27 seconden) ik ben een BI'ner |
Voor mijn naam 14. Dat is meer dan ik verwacht had eigenlijk.
|
6 op mijn eigen naam
679,000 op mijn nick |
Mijn echte naam: 68.
Mijn nick: 60100. |
1 op mijn eigen naam.
En ik heb geen zin om 10 pagina's door te spitten om te zien welke pagina's die ik om mijn nick heb gezocht echt over mij gaan. |
Echte volledige naam:
6 resultaten waarvan 1 ook echt van mij. Echte achternaam: 13 PAGINA'S! Waarvan een heleboel van het internationaal familiebedrijf.:p "Echte" nickname (nl. Xabzof): 4 resultaten waarvan 2 ook echt van mij. |
Citaat:
|
Geen op mijn echte naam :cool: (y)
|
20 resultaten op mijn volledige naam, gaan ook over mij.
nog een stuk of 5 erbij als ik zoek op mijn voornaam en een vaak voorkomende treffer op die sites. ben ik nu een BN-er dan? :s |
http://www.uvt.nl/studiekiezers/voor...view/foto9.jpg
Zie links, de verschrikkende versie van mijn EXACTE naamgenote. Woonachtig in Tilburg. En op mijn nickname heb ik 3 matches. |
Mijn echte naam: 161.000 hits. :|
Maar als je et zeg maar tussen de "..." (zodat ie et aan mekaar zet ;) ) dan maar 4 hits. En met mijn nick: 781.000 hits. |
als ik op nick zoek, 2 matches naar s.com topics, 1 andere remqo in een bandje, sexcompas met rare vierkantjes en tekentjes eronder en ik kom een japanse bibliotheek tegen
|
als ik op m'n echte naam zoek krijg ik een website van een jongetje van 10 met dezelfde naam.. en plaatjes van hem etc... de bekendere versie van mij :(
|
als ik op volledige naam zoek kom ik 3 personen tegen met mijn naam.
Een bandlid Iemand met een reisverslag uit Afrika Een darter |
1 op mijn echte naam
en heel veel meer op mijn nick, maar ik ga niet al die pagina's doorkijken of ze over mij gaan |
Resultaten 1 - 10 van circa 861,000 voor Lionheart (0.23 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 9,790,000 voor Martin (0.22 seconden) En dit topic vind ik een beetje vaag. |
44.
|
Weinig (3 pagina's) en allemaal over mij (forumssite's etc..).
|
0
|
2 op mijn precieze naam die ook over mij gaan ( uit het hockey krantje)
en een stuk of 6 op mijn nickname hier en op een ander forum. 'Solero Dumpt vriendin voor Kantinechick jet666!' :p |
mmmz, 462 voor mijn voor en achternaam :|
46 voor me Nick... mmmz,:P |
Mijn eigen naam: 10
Slechts 1 daarvan gaat ook over mij. Nick: 14,200,000 |
Mijn eigen naam (voornaam en achternaam) 6090 resultaten, en ik heb geen tijd/zin om te gaan kijken welke daadwerkelijk over mij gaan (denk geeneen) :) .
Op mijn nick 18 waarvan twee links naar het forum gaan en dus van mij zijn. |
Mijn hele naam 783 resultaten, maar geen die daadwerkelijk over mij gaan
Alleen mijn voornaam 33,300,000 resultaten :p, ook geen over mij. |
Op mijn voornaam:
Resultaten 1 - 10 van circa 1,350,000 voor Michaela (0.21 seconden) Op mijn achternaam: Resultaten 1 - 10 van circa 14,900 voor ******** (0.56 seconden) Op voor- en achternaam: 1 die werkelijk van mij is en verder Resultaten 1 - 10 van circa 160 voor Michaela ******** (0.38 seconden) Op mijn nick: Resultaten 1 - 10 van circa 1,760,000 voor Somebody Special (0.55 seconden) |
Citaat:
Voor mijn nick: Citaat:
|
Nickname: 35
Mijn volle naam: 69 Heheh ik sta op een D66 page, alleen ik woon helemaal niet in Heerlen :confused: :rolleyes: Hoe is het toch mogelijk dat over het algemeen slimme mensen als een kip zonder kop gaan reutelen zodra het onderwerp verslaafden aan de orde komt. Neem nu Chris van Zeventer, voorzitter van de VVD, afdeling Heerlen.... Ik kom zelfs een naamgenoot (voor en achternaam) tegen op het internet uit vlaardingen die aan een wedloop heeft meegedaan bij dezelfde atlethiekclub waar ik op heb gezeten. Het suffe is dat ik weleens ben verward met een naamgenoot en dat ze dachten dat ik mijn contributiegeld voor een competitie turnen ( :rolleyes: ) niet had betaald. Laatste keer dat ik het telefoonboek checkte waren wij de enige van Zeventers in de stad, dus wie weet heb ik ergens wel een evil twin rondlopen. :evil: |
nul zero. Ik zie wel allemaal vogeclubs ofzo. Kanarie pietje is dood...
|
1 of 2 links gaan ook echt over mezelf, niet mijn achternaam, familie etcc
|
Resultaten 1 - 10 van circa 1,010,000 voor reverend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn geheime identiteit. :cool: :cool: :cool:
|
Citaat:
|
deutsche schweinhund
|
51 hits voor mn volledige echte naam..
mn nickname.. geen 1 :confused: |
Nickname: Een link direct hierheen, en een link naar http://matthijs.kroketnet.nl/ alias scholieren.com
Echte naam: heel veel. |
2 die echt over mij gaan
|
Trouwens ook geeneen op mijn voornaam combinatie :o
|
Echte naam: circa 3,850
Echte naam tussen " ": circa 6 waarvan er 1 is die op mij slaat en die is van school :o Nickname: circa 113 :o |
Echte naam: 2,410
Echte naam tussen " ": 1. (gaat niet over mij Nickname: 437 |
Volledige naam: 5 resultaten die ook echt over mij gaan. Maar 3 daarvan verwijzen min of meer naar dezelfde site :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |