Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Zoenen of praten? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=84696)

Nummer10 08-05-2002 23:06

Als je een meisje al wat langer kent ongeveer 7 weken en ze weet dat jij haar leuk vindt wat doe je dan? Ga je met haar praten zoals altijd? Of probeer je het op een andere manier en zoen je haar?

Zyndel 08-05-2002 23:39

Als ik jou was, zou ik eerst maar eens duidelijk maken dat je haar leuk vindt...

Haar ineens gaan zoenen nadat jullie even gepraat hebben, lijkt me ook niet zo'n goed idee...

CryptapiX 09-05-2002 03:15

je geeft zelf het antwoord

Citaat:

Nummer10 schreef:
Ga je met haar praten zoals altijd?
waarom zou je anders gaan doen ?

Nummer10 09-05-2002 12:50

Ja dat doe ik nu dus al 7 weken en dat schiet dus echt niet op...

Alicia Silverstone 09-05-2002 13:16

heb je het idee dat ze jou leuk vindt dan?
of juist geen idee...?

lady_x 09-05-2002 13:16

Wel maak het een beetje spannend, praat wat, kijk ze in de ogen aan en probeer haar een beetje te verleiden, dan volgt het kussen vanzelf.

masturbeertje 09-05-2002 13:34

Het komt vanzelf, maar als je kanjer een beetje terughoudend is of verlegen, dan kan jij het initiatief nemen.

Tsu 11-05-2002 13:34

Ken je het gezegde niet: Als je niet kan of wil praten, moet je zoenen :D !

louis84 11-05-2002 16:30

Ga een keer ergens uit, naar jouw huis of d'r huis, neem wat alcohol mee, ff romantische film huren. En dan PAAAAAAM. Tenminste als het je lukt. NIet een te saaie film hoor.

p.s. ga een keer met d'r naar restaruant ff eten, daarna film kijkn bij bios, en daarna ff wat drinken in een soort jongerenzuiptent ;)

Groetjes Louis

NoWorldOrder 11-05-2002 16:52

Alle 2 op 1 avond vind ik leuker :p

chanel 11-05-2002 17:05

P
R
A
T
E
N

Chanel :)

Darkened Sky 11-05-2002 17:28

Citaat:

chanel schreef:
P
R
A
T
E
N

Chanel :)

en zeggen dat jij haar leuk vindt. Laat haar ook weten wat je voelt. Misschien is dat ook wel handig :).

LittleLucille 12-05-2002 00:12

Citaat:

louis84 schreef:
Ga een keer ergens uit, naar jouw huis of d'r huis, neem wat alcohol mee, ff romantische film huren. En dan PAAAAAAM. Tenminste als het je lukt. NIet een te saaie film hoor.

p.s. ga een keer met d'r naar restaruant ff eten, daarna film kijkn bij bios, en daarna ff wat drinken in een soort jongerenzuiptent ;)

Groetjes Louis

hahah *jongens* PAAAAAAAAM!!!

vuurvliegje 12-05-2002 00:26

Ben het ook mee eens met de mensen die zeggen dat je inderdaad gewoon met haar moet praten. Inderdaad zeggen dat je haar wel leuk vindt, en haar gewoon een keer mee uit vragen, wat ze waarschijnlijk niet zal weigeren, omdat je al zei dat zij jou ook wel ziet zitten. En als jullie dan uitgaan en het voelt goed, dan denk ik dat er op een gegeven moment wel een sfeer ontstaar dat jullie zullen zoenen...

nare man 12-05-2002 03:55

Citaat:

Tsu schreef:
Ken je het gezegde niet: Als je niet kan of wil praten, moet je zoenen :D !
Ken je het gezegde: dat is gelul

Ninnoc 12-05-2002 12:49

als ze weet dat jij haar leuk vind is het afwachten, ga d'r niet zomaar zoenen maar zorg dat zij de gelegenheid krijgt om dat te doen.

Nummer10 12-05-2002 16:25

Nouja gisteravond was het dus....

Het was gewoon een kutavond :( In het begin heb ik niet eens met haar gepraat omdat ze best vaak wegging dus ik had al helemaal geen zin meer. Opeens zie ik haar weer en vraag of ze ff mee naar buiten gaat dus we gaan naar buiten (een vriendin van haar ging mee dus dat was ook al niet geweldig) zitten buiten nog eens 2 vriendinnen van haar :( Daarna weer naar binnen en we beginnen eindelijk weer wat meer te praten maar omdat de muziek daar fuckin hard stond moesten we echt met de mond bij het oor praten. Twee keer leek het echt alsof ze me wou zoenen maarja ik durfde niet omdat al mn vrienden eromheen stonden dus daar had ik echt geen zin in.

Vanochtend word ik wakker heb ik opeens haar telefoon bij me (snap ook niet hoe ik daaraan kom) maarja ik toch ff haar berichtjes lezen (hoe fout ik weet het) blijkt dat ze nog superveel contact heeft met haar ex ze typt erin dat ze hem mist en dat hij zich niet druk hoeft te maken omdat er nix aan de hand is. Dus nu ben ik helemaal in een kutbui :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.