![]() |
Cornetto Love Pation
Wat vinden jullie dervan?
Ik heb hem vandaag gegeten en het enige waarbij ik nou echt dacht van "Hè lekker" waren de rode bolletjes bovenop. Ik vind het een zeer saai en burgelijk truttig ijsje, ik had er iets heel anders van verwacht gezien de "hallo dit ijsje is toevallig hartstikke hip en lekker" reclame. En jullie? |
Nooit gegeten.
|
1 was wel lekker, vooral die tiramisu, 2 vond ik niet zo bijzonder. Die chocola is vies, net karton.
|
Nog nooit gegeten
|
Citaat:
|
Wel gegeten, maar vond het niet meer bijzonder dan een ander soortgelijk ijsje.
|
Citaat:
|
|
Ik vond allebei de smaken niet echt byzonder
|
Nog nooit gegeten
|
Citaat:
|
Nog nooit gegeten, maar ze zien er wel lekker uit (y)
|
Het wordt afgezaagd ;) ...nog nooit gegeten.
|
nummer 2 wel gehad laatst, ik vond hem niet echt geweldig. Ik vond de chocoladehartjes bovenop het lekkerst. Dat ijs (met noten smaak ofzo) vond ik echt te, niet erg lekker dus.
|
*potion ;)
Ik heb ze ook nog niet op maar ik heb er ook niet echt behoefte aan nu. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vorig jaar hadden ze allemaal verschillend Magnum's :evil: (y)
die waren jummy |
Citaat:
|
nooit gegeten
|
Die met tiramisu-smaak :bloos: Heerlijk!
|
ik heb het meer gewoon op waterijsjes enzo
ja en perenijsjes :D zoooooooooooooo lekker |
Kut reclame. (n)
|
Ik heb ze nog niet gegeten, maar mij lijken nummer 1 (dat met die tiramisu) en 3 (met chocolade en sinaasappel) erg lekker.
|
Citaat:
|
gegeten op wintersport (ze waren er eerder in oostenrijk :| )
ik had nr 2 en een vriend van me nr 1 en we vonden het allebei zowel niet lekker als een beetje nichterig met al die hartjes |
Nog nooit gegeten maar ik houd wel van tiramisu dus het lijkt me wel lekker.
|
*blaast stof van het topic af*
Sorry voor de walgelijke up; maar in Engeland hebben ze ZES (ja, 6!) love potions: 5 = Cappuccino woith an Irish cream flavour, 6= Forest fruits nibbling vanilla flower. Gaan we huilen? Ja, dat doen we :( |
Gisteren nummer 3 geprobeerd. Eindelijk een lekkere.
|
geef mij maar van die ijsjes die je zelf nog moet bevriezen
van die langwerpige die goedkope offe, festine perenijsjes, of gewoon een cornetto mwa, magnum dubbel is ook wel lekker..die komt dan 3e |
Citaat:
Best jammer, want die twee smaken lijken me erg lekker. :o |
Lijkt me heel lekker! :)
|
Citaat:
Mij ook, lekkerder dan die 4 die wij hebben. Daarom heb ik de topic ook uit het stof opgediept :o |
Citaat:
Die lijken me zó lekker.. Allebei!!! *kreunt nog eens* |
Citaat:
De enigste die me lekker lijkt van die 4 die we hier in Nederland hebben is nummer 3. Heb je trouwens een site met plaatjes van nummer 5 en 6? Die zou ik wel eens graag willen zien. :o |
Nog nooit gegeten maar het ziet er wel lekker uit.
|
ik heb er 2 gehad, weet niet meer welke, maar ze waren wel lekker...
|
Citaat:
|
Mijn ouders gaan over een paar weken naar Engeland maar ik vrees dat het niet mogelijk zal zijn dat ze ijsjes mee terug nemen :P
|
5 = Cappuccino woith an Irish cream flavour --> Aaah, deze lijkt me geweldig. Maarja, Nederland hè :(.
Verder heb ik de andere nog nooit gegeten :o. |
Ik heb laatst 3 gegeten, die vond ik best lekker. De reclame is wel vreselijk overdreven... (al ben ik er nog steeds onweerstaanbaar van volgens mijn vriend:p)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de #3 gegeten. Die was erg lekker. :) |
Ik moet het maar eens proberen.
|
Citaat:
|
Nooit gegeten. Verder vind ik het een..