![]() |
Wwaarom dragen julie de kleren die jullie dragen?
Zit daar nog een bepaalde betekenis aan? Of is het om een beetje vrienden te krijgen?
Wil je een statement zetten met je kleding? Of wil je juist zo min mogelijk opvallen? Wil je opvallen door juist zo duur mogelijke kleren te dragen en daar mee de bomb te zijn? Of wil je sexy zijn met je rokje? Zeg het me. |
De hoofdfunctie van mijn kleding is nog altijd om er voor te zorgen dat ik het niet koud krijg. Daarnaast zijn broek- en jaszakken heel handig om spullen in te dumpen.
Als kleding er dan ook nog een beetje stylie uitziet is dat mooi meegenomen natuurlijk (y) Mooie hoofdletters trouwens (y) :rolleyes: |
om te laten zien wie ik ben (y)
|
OMDAT IK HET MOOI VIND :EEK:
en door de muziek die ik luister, heeft een grote invloed natuurlijk, hiermee wil ik niet zeggen omdat |
Ik draag nu al 8 jaar een blauwe spijkerbroek met een mutstrui/T-shirt. Waarom? Omdat ik dan saai en onopvallend door 't leven kan gaan. Naja, da's op zich ook niet waar, ik vind 't immers leuk om met mijn woorden anders te zijn. In't echt dan he, Op I-net niet.
|
ik heb nu al jaren lepra omdat ik niet op wil vallen (y) mensen zonder lepra kennen de band Antidote niet, tjek let's get drunk als je geen ebola hebt... of toch... niet... doch wel
|
Daarom.
|
Oh, omdat ik ze mooi vind.
|
zo is t gegroeid.. toen ik 10 was ging ik met mijn broer en mama kleding kopen in skateshops voor mijn broer.. en later ook voor mij.. tja t groeit toch bij iedereen..
LEKKER BOEIE |
:D :D
kijk daar hou ik nou van , onzin op lifestyle (y) GOEDE ZAAK!!! Anders ben ik zo naakt :eek: :eek: |
Om HeLEmAaL ALto, gOtHiC eN SaTAniSt tE ziJn EnZow
zO bEn iK daN HeLEmAal HiP BiJ MiJn CrAdle Of FiLtH En KoRn VrIenDjUhwZ |
omdat dat sexy is.
|
Citaat:
|
OMDAT IK ERBIJ WIL HOREN
|
Citaat:
tering wat was ik lam zeg gisteren :s ik vraag me af wat voor onzin ik nog meer uitgehaald heb. maar dan toch maar ff ontopic Ik draag mijn kleren omdat ik ze mooi vind DUH |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind mijn kleren zo ongelooflijk lelijk, en daarom draag ik ze :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
omdat ik ze mooi vind.
|
Het meeste omdat ik het mooi vind. Maar ik draag ook nog veel oude shit, want ik niet echt uber vind, maar gewoon chill zit.
|
omdat ik het anders zo koud het, ze handig zijn en ook wel mooi enzo
|
Citaat:
|
Ik denk trouwens dat er niet veel andere antwoorden komen dan:'omdat ik t mooi vindt en 'omdat ik anders koud krijg'....
Anyway, ik val niet graag op in de menigte. Daarom dat ik veel 'onopvallende' kleding draag. Niet teveel kleur (wel wat, hoor) enzo.. |
ik moet mijn drankgebruik eens onder controle houden.:o
|
Ik wil dolgraag sexy zijn met m'n rokje.
|
Omdat ik word aangehouden door de polizei als ik naakt over straat ga, en ik heb geen geld om een bekeuring te betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Ja lach maar! Het is een serieuze zaak hoor, dat ik in cheap-ass kleren moet rondlopen omdat ik anders een strafblad krijg en arm word :mad:
|
misschien omdat ik mn kleren ontzettend mooi vind??
|
Voelen jullie je fijner zonder kleren?
|
Citaat:
|
Omdat ik toch kleren aanmoet trek ik maar gewoon aan wat ik leuk vind.
|
Citaat:
En ik draag de kleding die ik draag omdat ik anders geen vriendjes en vriendinnetjes meer heb :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
omdat het van me verwacht word, dus om er bij te horen
|
het is kinky om in leren pakkies rond te lopen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat ik me hier het lekkerst in voel.
En ik vind het mooi. |
Ik draag dingen puur omdat ik het mooi vind
maar sommige kleding die ik mooi vind draag ik niet omdat het niet bij mijn figuur past :o |
omdat ik het mooi vind en het lekker zit
|
vooral omdat het lekker zit, en vaak is het nog leuk ook (y)
|
ik voel me hier het fijnst in. past helemaal bij me, zit lekker en het is door invloeden als vrienden muziek lifestyle etc ook zo gegroeid.
|
Ik draag mijn kleding omdat ik die zelf mooi vind. Ik krijg er niet echt vrienden door, mijn meeste vrienden zijn qua kleding tegenover gesteld van mij..
|
omdat ik die leuk vind :eek:
|
omdat je eraan kan zien wat mn hobbies zijn, wat mn lievelingseten is, hoe ik ben en naar welke muziek ik luister :rolleyes:
|
Ik draag voornamelijk skatekleding omdat: Het fijn zit lekker ruim luchtig lekker grote zakken. Vaak zijn skate broeken op bepaalde plekken verstevigd wat slijtage enigsinds remt en handig is bij het skaten. Ik vind het ook erg mooi en qua statement misschien dat ik oldschool vind ruleren (gebonden aan de oldschool hiphop en nu-metal in welke scenes deze broeken populair waren).
Oja en qua bandshirts en hoodies: ik hou niet echt van van die kleding met frutsels en te veel naden ed. Het moet practisch zijn en fijn zitten en ik support graag bands met hun merch. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |