![]() |
Refused Re-release digipack
http://hem.passagen.se/refusedfan/refrereleases.html
Refused zal 3 cd's opnieuw uitbrengen in digipack en 5.1 dolby kwaliteit. Bij de 2 reguliere albums zal de tracklist hetzelfde blijven, alleen bij de Ep-compilatie zal het nodige veranderen. Voor de Refused-liefhebber zal dit dus een must zijn en voor de niet-kenner misschien een kans om de geweldige band Refused te ontdekken. Releasedate: 25-05-04 Bij www.nlstore.nl zijn de cds 16 euro. |
cool, refused is nog wel okay, shape of punk to come is toch wel een semi-klassieker.
maar goed, is die 5.1 versie een losse editie? zou mooi zijn als die bij de normale cd zit. |
Ja gewoon losse digipack editie verkrijgbaar als cd/dvd
|
Gaat het nou om gewone cd's of dvd audio?
edit: ik zie het al.. Wie op dit forum heeft een dvd audio speler? |
gewone dvd speler werkt ook, nog ff kijken welke versie ik wil. probleem is dat ik bij cds in 5.1 vaak toch wel eerst even wil horen hoe het klinkt, als het een remaster is van een stereo versie hoeft het niet, maar als ze alle losse tracks hebben kunnen gebruiken dan is het wel interessant.
|
ik wil het,.
|
die moet ik ook maar eens aanschaffen (y)
|
Komop we vullen onze zakken nog even aan het o zo populaire refused.
|
Citaat:
|
waarom is dat zo erg, dan zouden ze dat bij heel erg veel andere bands ook moeten doen namelijk.
|
Dat is erg omdat die shit helemaal niet out of print is en er met het geluid niets mis is.
|
geluidskwaliteit kan altijd beter.
|
Als Dolby 5.1 perfecte productie the shape of punk to come is, dan mogen ze mijn portie aan fikkie geven.
Feit is dat Epitaph op een makkelijke wijze aan de rechten voor deze release is gekomen. Nuff said. |
Achja welke platenmaatschappij doet dat tegenwoordig niet? Feit is dat we in een kapitalistische wereld leven, waar geld verdienen nu eenmaal een pre is. De ene persoon doet dit echter wat intensiever dan de ander.
|
ja ehm ik heb geen 5.1 gebeuren dus vrij nutteloos voor me
|
ik ben erg benieuwd maar ik weet niet of ik er geld aan uit ga geven
|
Kreeg net een mailtje van Johan dat hij ze in de Reflections records store probeert te krijgen.
|
2 van de 3 cds zijn op
mirc efnet #absolutepunk verkrijgbaar |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |