![]() |
[XIII] Kom er niet uit
hallo mensen,
ik heb het spel XIII maar gekocht. Maar ik ga dus beginnen 1e level. Bij het strand als ik daar ga dan kan ik nergens naartoe, hij ziet de helikopter en dan kan ik nix meer doen heel raar :confused: wat moet ik nu doen :confused: :confused: :( |
Citaat:
|
opnieuw kopen?, opnieuw installen, patch zoeken, probeer is wat :)
|
De goede crack installeren, degene die jij hebt is verkeerd.
Had ik namelijk ook. |
uhm hij had het toch gekocht.....dan heeft hij volgens mij geen crack nodig... :|
|
Citaat:
neee dat zou toch niet? dan zou die liegen, nee ik denk dat ie het gewoon braaf gekocht heeft hoor :rolleyes: of mischien wil die gewoon zonder cd spelen. |
Koop dan ook gewoon de Xbox versie. Dan heb je dat soort gelazer niet. :)
|
niet naar rechts gaan maar rechtdoor lopen.
godverdomme wat haat ik het als mensen zonder te proberen op een forum gaan piepen om hulp. |
Goed. duidelijk geval van leugenaar op een forum..
Wordt dit getolereerd ? Laten we dat ons eens braaf met zijn allen afvragen.. In afwachting van zijn vonnis kan hij dan alsnog besluiten het spel te kopen en te spelen.. |
Van de '''Wat moet ik doen'' vraag naar de ''Mag het of niet'' vraag.
Inplaats van zoiets op het forum te vragen kan je toch ook zoeken naar walktrough's? Dan hoef jij niet meer te vragen wat je moet doen in een level en hoeven wij geen (domme?) vragen meer te beantwoorden. ------->TIP: www.google.nl<-------- Veel Succes ;) |
Citaat:
|
Het is overigens wel clueless dat je in 't 1e level al niet verder komt.
Mocht dat het geval zijn, of course. |
Jezus mensen,
ik heb het spel gekocht. maar het was inderdaad dat ik zonder cd wilde spelen. ik moest naar rechts waar ik een auto zag maar die was er niet. want met cd ging het zo traag. maar het gaat nu het wel weer normaal. heel erg raar. maar ik ben nu bij cd 3. maar ik moet zo een commadant vinden maar ik kan die man niet vinden heel erg raar ik graag reactie van mensen die mijjn vraag serieus willen nemen :mad: Alvast Bedankt PS ik ha dgeen goede no cd key maar moet ik maar met cd spelen want ik heb de minimum instalatie gedaan |
Nou,..ga gewoon aub naar Gamefaqs.com (of gebruik google.nl) en ga op zoek naar de walktrough van XIII.
|
XIII was wel zo'n makkelijk spel. Maar ik wist dat al, dus ik heb 'm niet op de makkelijkste stand gespeeld.
Normaal speel ik alles op de makkelijkste stand. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |