![]() |
Floodcontrol korter laten duren?
|
dat mag denk ik niet :)
|
De vraag is natuurlijk in hoeverre we serieus in moeten gaan op de resultaten van een dergelijke poll op onzin.
|
Je bent in al die jaren de eerste die hier mee komt.
|
Ik ben toch wel heel blij dat hij bestaat.
Alhoewel die 60 sec op de PM's misschien wel wat omlaag mag. |
Laten we wel zijn dat alleen enkele spammers op onzin er last van heeft. Voor de rest heeft een niet-onzin forummer er in principe geen last van.
|
Citaat:
Maar hou de FC toch maar op 20 seconden, anders wordt het echt een zooi op onzin. :) |
Onzin vreet al enorm veel server resources, dat zou op die manier alleen maar erger worden. Terwijl je er verder weinig aan hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De FC is er niet voor niks..
|
Koop voor Jon ff een stel nieuwe state-of-the-art servers en jij kunt flooden zoveel je wilt (y)
|
mm alleen voor pm mag hijw el wat korter
20 seconden vind ik opzich best redelijk hoor |
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet de bedoeling dat je de PM als MSN Messenger gaat gebruiken voor school.. Daarvoor is het niet gemaakt, en daarom zal de server het ook niet aan kunnen... |
Citaat:
|
:|
Ik dacht dat ik eens had gelezen dat er op onzin een veel langere pauze zat |
Citaat:
de FC op PM's korter maken lijkt mij juist erg handig, als je met 2 mensen PM't moet je nu elke keer een minuut wachten, erg irritant. Of als je 3 PM's binnen hebt als je online komt, moet je een minuut wachten om te kunnen reageren op de 2e en 3e... maarja dat is indd al eerder voorgesteld en toen werd er ook niet geluisterd :( :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het wel duidelijk is waarom de floodcontrole op 20 seconde staat.
Daarnaast vind ik een link naar het onzinforum voor een poll totaal nutteloos. gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |