![]() |
[serie] The Nanny
Dit de zoveelste keer dat deze serie herhaald wordt maar toch kan ik het niet laten om weer te kijken als ik er langs zap. :) Toen het een hele tijd niet op tv kwam, vond ik het wel jammer. Nu kijk ik dus wanneer het me uitkomt, ik mis niks want ik heb (geloof ik) alle afleveringen al minstens 3x gezien. :o
De personages vind ik allemaal wel leuk. Vooral Niles en CC zijn erg leuk samen. :) Of gewoon de aparte familie van Fran (Sylvia, Yetta enz). :p Wat vinden jullie er van? Leuk? Zo ja: heb je een favoriete personage? Zo nee, waarom vind je het niet leuk dan? :) Het komt trouwens tegenwoordig op Yorin, doordeweeks om 18.30. |
Ik vond het vroeger altijd een vreselijke serie. Toen het laatst herhaald is heb ik het wel een paar keer gekeken, maar echt heel leuk vind ik het nog steeds niet. Het is voor mij echt iets wat ik kijk als ik me verveel en er echt niets anders op tv is.
|
Jaaa The Nanny echt geweldig :o . Ik heb denk ik ook alle afleveringen al minstens 2 keer gezien, maar ik heb van de week toch weer 2 afleveringen gekeken :D Mn moeder en ik keken altijd samen en we hebben al aardig wat uitspraken overgenomen van Fran of een ander personage. ('And close' bijvoorbeeld, die kwam van de week langs)
En ik vind Niles :cool: |
jaaa, The Nanny is (y) Vroeger was ik helemaal fan en miste ik echt geen aflevering :o
The Nanny zelf vind ik geweldig. Haar stem en haar character, en altijd die spanning tussen haar en Mr. Sheffield. En Niles is zo heerlijk droog (y) |
Citaat:
echt super :D |
OOh geweldig (y)
Haar stem, haar kledingsmaak echt zoo fout :cool: Erg leuk om naar te kijken ! |
Ik vergeet Fran zelf helemaal. Zij is zo cool. :) Ik zei vroeger ook dingen die zij of iemand anders in de serie gezegd had. :o
Eergisteren of zo kwam dat stukje met Maggie's verjaardag, waarin Fran even omgetoverd werd in een classy dame. En dan loopt ze daar tussen die mensen en zegt ze opeens dat zinnetje (dat ze moest oefenen) 'How now brown cow'. :D |
Ik heb die serie een paar jaar geleden gevolgd, toen het steeds op ned 1 kwam rond een uur of 6 / 7 's avonds.. toen heb ik ook bijna elke aflevering wel gezien :p 't is best leuk om te kijken.
Mijn favoriete personage is toch wel die butler, in samenwerking met CC Babcock (y) :p Nu is het blijkbaar (heb zelf nog geen aflevering gezien) tegelijk met ER, en dan gaat ER toch echt voor :) Ook al heb ik die afleveringen van ER ook al allemaal gezien. |
Ik keek het vroeger wel altijd, maar ik heb alle afleveringen ondertussen wel al gezien. Bovendien werd het toch pas écht leuk in de latere seizoenen. Ik heb altijd genoten van Niles, vooral in combinatie met CC. :D
Die hele familie van Fran vond ik zo vreselijk. Ook het laatste seizoen was slecht (Fran en Maxwell samen, Niles en CC samen, Fran zwanger). Een leuke serie die slecht eindigde. |
Leuke serie. Niles is zo :cool: En Yetta vind ik ook geweldig :)
|
Fran Drescher. Wat een hekel heb ik aan dat enge mens.
Niles, is dat die butler? Die is koel. Maar staat hoe dan ook in de schaduw van Geoffrey uit Fresh Prince. |
Niles en CC zijn echt fantastisch lekker gemeen tegen elkaar
Bij mij thuis moesten we altijd lachen om Yetta met haar goude jas en we hebben het nog steeds over de plastic bank bij de moeder van Fran :D |
geweeeeeeeeeeldige serie! Mijn moeder en ik kijken altijd als The nanny weer eens herhaald wordt! En dan ook meezingen he met de begintune :) "She was working in a lalala" Niles en CC Babcock zijn wel heel grappig samen. Als 2 kleinde kinderen plagen ze elkaar omdat ze stiekem gek op elkaar zijn (y)
|
En hoe CC uiteindelijk Chastity Clair blijkt te heten... :D
Ik ben het wel met MarkB eens. Het is een leuke serie met een heel slecht laatste seizoen. Helaas :( Toen Mr. Sheffield en The Nanny uiteindelijk getrouwd waren, was al de spanning eraf (n) |
Dat heb ik nou altijd met Full House. Ik kan niet wachten tot ze het weer gaan herhalen. :D
|
Citaat:
|
Ben bang dat ik inmiddels ben uitgekeken op deze serie. Herhalen mag, maar niet voor de 80ste keer bovendien ga ik me steeds meer aan de 'Lucille Ball' grapjes ergeren. Het zal wel haar grote voorbeeld zijn geweest, maar als je die serie al zo vaak gezien hebt dan begint het op na-apen te lijken.
|
En hoe zou Morty er nou uitzien.. dat blijft het grootste mysterie rond The Nanny ;)
|
The Nanny is echt leuk! ik lig in een deuk!
en hoe Morty dr nou uitziet...echt n mysterie ja. |
Citaat:
|
ik vind t een hartstikke leuke serie, al jaren (y)
|
Citaat:
|
niles is geniaal
|
Citaat:
Everywhere you look, everywhere you go (there's a heart, there's a heart...) A hand to hold onto Everywhere you look, everywhere you go There's a face, somebody who needs you Eveywhere you look When you're lost out there and you're all alone A light is waiting to carry you home Everywhere you look... (tudutudutu aaahaaahaaahaaa... shupidipapada!) :cool: |
Jaaaa :D the nanny was cool, Maxwell was best wel cute en Niles en CC waren zoooooooooooooo grappig :D
|
Ik ben er serieus fan van geweest, van mijn 12e tot mijn 14e. :) Ik was gewoon gek op Niles en C.C., en vond het geweldig dat die twee op het eind een relatie kregen (alleen de manier waarop was slecht gedaan en onorigineel, dat vond ik een teleurstelling :(). :cool: (y)
Ik hoop dat ze ooit een The Nanny film maken, ik ben benieuwd hoe Niles en C.C. als getrouwd stel en ouders zijn... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oja, The Nanny komt nu ook (weer) op Net5 rond 18.00 of zo? Ik zag er net een stukje van, laatste seizoen geloof ik..
|
Stiekem heb ik ze natuurlijk allemaal gezien :D . Maar nu vind
ik het niet zo leuk meer, je weet hoe het eindigt. Zo'n standaard "en ze leefde nog lang en gelukkig" einde. Beetje jammer. |
Citaat:
|
Citaat:
Je doet het erom heh. |
Citaat:
|
Citaat:
1. Volg jij mij over het forum om overal commentaar op te leveren? 2. Ben jij in dienst van de Smaakpolitie? ;) 'The Nanny' was een goede serie, maar niet zo geweldig als 'Full House' met die fantastische John Stamos en die droge Bob Saget (en die lekkere Lori Loughlin)! :D (Die was op zijn beurt natuurlijk lang niet zo geweldig als 'Married... with Children' en 'Happy Days') :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |