![]() |
internet explorer sluit zichzelf steeds af
Ik heb de laatste tijd steeds dat internet explorer zichzelf steeds uit zichzelf afsluit. Af en toe kan ik zelfs bijna niets openen omdat ie het weer afsluit.
Ik krijg dan een schermpje te zien waarin dit staat: Runtime error. Program:C:\ProgramFiles.....(enz) abnormal program termination Weet iemand wat dit is en wat ik ertegen kan doen, want het is heel erg irritant. :s |
Je kan een paar dingen doen:
|
draai eens windows update.. misschien heb je een oude explorer
|
In het schermpje staat dus:
runtime error Program:C:\ProgramFiles\InternetExplorer\iexplore.exe abnormal program termination En dat van die updates kreeg ik pas al als tip van iemand, dus dat heb ik gedaan, maar heb dus nog steeds hetzelfde probleem. |
Welke versie van windows gebruik je?
En welke versie van internet explorer gebruik je? (internet explorer opstarten -> help -> info) |
Citaat:
Wat je ook kan proberen, is MSIE opnieuw downloaden en installeren. Je kan 'm vinden op de website van microsoft . |
Citaat:
MSIE = MicroSoft Internet Explorer |
sworrie :bloos:
Om het goed te maken, zal ik er de link bij zetten om MSIE (:p) te downloaden: klik Of als je mozilla firefox wilt proberen ... Ziet er ongeveer hetzelfde uit, werkt ongeveer hetzelfde, maar is veeeeel beter ;) |
Offtopic: goedzo, Kwawoutertje (y)
Firefox blijft beter, hé?! ;) |
Citaat:
|
Ok, bedankt voor de antwoorden, ik weet niet wat ik nou veranderd heb, maar ik heb er de laatste paar dagen iig geen last meer van, dus laat het denk ik maar zo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |