![]() |
[Gezocht]: liedjes die wat te maken hebben met deze trefwoorden
Hier komen ze:
- zuid/midden amerika in't algemeen (of guatemala in't bijzonder) - tennis (of turnen) (of zwemmen) - "vrienden" - de zon - lezen 't is voor een verjaardagscadeau dus het zou fijn zijn als iemand mij zou kunnen helpen ;) En weet er iemand of je in een of andere winkel een persoonlijk cd-boekje kan laten afdrukken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Guantanamera
|
gareth gates- stupid mistake
maar ik zal denk ik in mn eentje deze conclusie trekken, persoonlijke herinneringen aan dit vreselijke lied |
The Beatles - Here comes the sun.
Tududu. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
toch niet? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jop van de Bus - Jij bent de zon (y)
The Rembrandts - I'll Be There For You (tune van Friends) Animals - House of the rising Sun Al Jarreau / Bill Withers - Aint no Sunshine 2 brothers on the 4th Floor - The Sun Will Be Shining Simply Red - Sunrise :confused: |
Citaat:
|
Sarah Bettens - Someone to say hi to
Heel mooi liedje over vriendschap :) Ohjah,en ook nog: Jackson Five - I'll be there |
je kunt natuurlijk ook een muziekprogramma downloaden en dan op die trefwoorden zoeken. lijkt me handig.
Muse - sunburn is het enige wat ik nu kan bedenken |
Citaat:
|
weezer- island in the sun
tenminste, ik geloof dat ie zo heet. |
een liedje over lezen.. the ABCsong? :confused:
|
van zwemmen: I'm cool, van reel big fish
met lezen kan ik geen liedje bedenken.. behalve eentje van bassie en adriaan: 'lezen, rekenen, dan weet taal, leren, leren, leren, waarom moet dat allemaal..' :D van zuid/midden amerika vooral salsa enzo.. |
Sheryl Crow - Suck up Sun (ofzo)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
r.e.m - the flowers of guatemala
marvin gaye- ain't no mountain high enough queen - friends will be friends racoon- ice cream time |
Bij deze liedjes krijg ik altijd een vrolijk (zomer) gevoel:
- Robbie Williams: Me and my monkey - nelly: hot in here - Kaoma: lambada Anders: - Dido: See the sun Wat voor liedjes je erop zet ligt ook aan de persoon aan wie je het geeft natuurlijk |
Venga Boys - Brazil
|
Citaat:
|
en lionel ritchie - all night long omdat hij een vriend van iedereen is. (y)
http://imagecache2.allposters.com/im...MPH/250396.jpg |
Citaat:
|
Outlandish - Guantanamo
THC - Mijn Hart |
Norah jones - sunrise
Lostprophets - ode to summer groove armada - my friend |
Frank Sinatra- Brazil
Peter Allen- I go to Rio (de Janeiro) The Temptations- I've got sunshine Queen- You're my best friend Joe Cocker- With a little help from my friends :cool: |
Groove Armada-My friend
|
Zuid-Amerika + zon: Manu Chao (cd Clandestino!!)
|
Rammstein- Die Sonne (y)
|
www.songtekstenweb.nl , songteksten zoeken.
Ook op inhoud. Misschien heb je hier wat aan :) |
Bedankt iedereen voor de suggesties! Ik zal er een aantal zeker nog gebruiken.
Helaas heb ik nog niet alles kunnen beluisteren want mijn boxjes zijn kapot denk ik :( Maar goed, weet er iemand of er drukkerijen zijn waar je iets naartoe kunt mailen en dat zij het dan afdrukken en opsturen voor je? |
- (of zwemmen)--> Iets van de band Aqua? :D
- "vrienden" --> You've got a friend van Carol King - de zon --> Walking on Sunshine Succes! |
'You've got a friend in me' van Randy Newman uit Disney's Toy Story.
'Friend like me' uit Disney's Aladdin. |
Zwemmen: diep in de zee
|
Citaat:
|
K3 - Van Afrika tot aan Amerika
|
"vrienden": best friend van Toy Box
|
Milk & Sugar - Let the sunshine (heel vrolijk!!)
|
Citaat:
|
over zwemmen: ik ben een klein, klein visje in een zee van blauw (weet de titel niet, van K3 iig) :p
|
Zwemmen:
Auf Der Maur - Followed the Waves Zon: Eskobar - sun in my eyes Ian Pooley feat. Esthero - Balmes (A better Life) - Gaat niet specifiek over iets, maar ik moet altijd denken aan zon enzo. Moby - Sunday (The Day Before My Birthday) - Meer een woordspeling een beetje |
Queen - Friends Will Be Friends
John Denver - Leaving On A Jetplane :confused::D America - Don't Cross The River @ Keyser Saus: Sheryl Crow - Soak Up The Sun |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |