![]() |
tegemoetkoming scholieren
ik ben er te laat achter gekomen dat ik vanaf 1 april recht heb op een tegemoetkoming scholieren. nu heb ik het net pas aangevraagd, 2 maanden te laat dus. op internet staat dat ik het geld gewoon kwijt ben en het dan pas vanaf 1 juli kan krijgen. in het boekje staat daar niks over. als ik het echt niet terug krijg loop ik bijna 700 euro mis, die ik goed kan gebruiken voor mn huis. is iemand van jullie ook te laat geweest hiermee en hebben jullie het nog teruggekregen?
|
700 euro :eek:
Eh, ik denk eigenlijk niet dat je het met terugwerkende kracht nog krijgt, zeker niet als het ook zo op de site staat. |
Citaat:
:( |
Citaat:
|
Er staat duidelijk dat ze niet met terugwerkende kracht werken, dus ik ben bang dat je het gewoon kwijt bent. Maar je zou eens kunnen bellen en vragen hoe het nu zit.
|
Citaat:
|
Wow 700 euro :eek: , dat is wel heel erg veel. Maar er staat inderdaad dat ze niet met terugwerkende kracht werken. Dus je krijgt dat geld helaas niet meer.
|
Maar je krijgt toch ook een paar maanden voor je verjaardag een brief thuisgestuurd? Heb je die dan niet gehad/gezien?
Althans, zoiets herinnering ik me... |
Ik had hetzelfde dilemma vorig jaar : ik heb echt uren aan de telefoongehangen bij de IB-groep maar ik kreeg het niet terug.. helaas :)
En Balance: ik had geen brief gekregen hoor :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee tuurlijk krijg je die 700 euro niet meer, met stufi is het ook zo dat als je in mei jarig bent en je vraagt het in mei aan krijg je pas in juli je eerste stufi, omdat het per kwartaal gaat dat het in kan gaan.
|
domdomdom
|
Ik dacht dat de maximum tegemoetkoming 144 euro was?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
klopt, je moet t 3 maanden van tevoren aanvragen
|
Wat iedereen al zegt, als het duidelijk is dat er met terugwerkende kracht geen geld wordt uitgekeerd, zal dat echt niet zo zijn en heb je helaas pech gehad.
Indertijd had ik daar een brief + foldertje over gekregen lang voordat ik achttien werd. Het lijkt me vreemd als ze de één wel een brief sturen en de ander niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |