![]() |
negatieve dingen van je ex
nou het uit is met mn ex, zie ik allemaal negatieve dingen van m, hebben jullie dat ook??
- hij is niet zo knap - hij lijkt op een aap - hij is kleiner dan mij (op zich niet zo erg) - hij danst raar - hij is helemaal raar - hij is erg behaard (kan ie ook niks aan doen natuurlijk, maar tis wel zo) - als ie dronken is, gaat ie nog raarder doen - hij heeft korte beentjes, lang bovenlichaam Ik kan niks positiefs bedenken eigenlijk, behalve dat hij lief was :bloos: hopen dat ie dit niet leest vertel jullie negatieve dingen over je ex |
Umh tjah, ik krijg hier een beetje het idee bij dat het net uit is en je ff stoom moet afblazen... ook niets mis mee natuurlijk
Maare negatieve dingen voornamelijk: niet betrouwbaar. |
- hij is niet echt knap
- hij vertrouwde me niet - hij is niet lief - hij is niet aardig - hij is onbetrouwbaar - hij heeft namelijk in mijn mailbox ingebroken - hij zei dat ie dacht ik vreemdging - hij kon niets beters bedenken blij dat ik van hem af ben :o |
Ik kan wel negatieve dingen verzinnen van hem, maar ook de positieve. Die zijn er nog steeds. Alleen heb ik sinds het uit is een objectiever beeld gekregen en meer completer beeld gekregen van onze relatie en zijn rol daar in etc etc dus kan nu meer negatieve punten opnoemen dan eerst.. maar waarom kijken naar het negatieve? het gaat toch om de tijd die jullie samen zijn geweest? was dat niet leuk dan?
|
Citaat:
Neej, het is al een paar maanden uit, maar opeens denk ik de hele tijd aan hem en dat wil ik helemaal niet! Maarja, een topic er over openen helpt ook niet al te veel he Het was wel een leuke relatie, maar het heeft maar kort geduurd en ik kan gewoon maar weinig positieve dingen opnoemen.. weet ook niet waarom. |
Ik mis m'n ene ex wel eens, omdat hij gewoon heel lief kon zijn en omdat ik fijn met 'm kon praten. Zo iemand mis ik nu in m'n leven... Maar als ik mezelf even in m'n hoofd haal dat het jammer is dat het uit is, komen al die andere dingen boven...
- hoe egoistisch en onnadenkend hij kon zijn - dat 'ie eeuwig computerspelletjes speelde in plaats van eens iets met mij te doen - dat 'ie liever een week thuis binnen zat ipv op vakantie te willen - hoe het hem vaak helemaal niet kon schelen als ik verdrietig was of gekwetst was - hoe hij nooit kon praten over hij hij zich voelde en hoe hij over de dingen dacht |
* Egoistisch
* Niet te vertrouwen * Mensen snel zwart maken * Racistisch * Afspraken nooit nakomen * schijnheilig Als ik dat vergelijk met positief *Knap *Lief *grappig veel meer negatieve kanten... waarom mis ik hem dan! :mad: |
Citaat:
|
Het enige negatieve was dat hij niet bij mijn paste, verder niets op hem aan te merken. Hij was gewoon anders.
|
Citaat:
Natuurlijk kon ik toen het net een paar maanden uit was wel lange lijsten negatieve dingen over hem verzinnen, grotendeels totaal onbelangrijk of zwaar overdreven... maar niets daarvan echt helemaal waar en belangrijk enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben niet ineens die negatieve dingen gaan zien hoor. Zijn slechte kanten zag ik ook wel toen we nog samen waren. En nu zie ik ook nog steeds zijn goede kanten. Maar goed:
- heel erg agressief - onbetrouwbaar - afspraken nooit nakomen - ontzettende drama-king als er iets was - ik was meer een leuk decorstuk voor hem, dan écht belangrijk |
hij was/is ook heus niet zo lelijk en stom en dom enzo.. maar het voelt minder erg als hij lelijk enzo is!
Ik ben er al over heen hoor, maar ik denk de hele tijd aan hem! |
Hij was/is eigenlijk best een patsertje met 'connecties' en 'vrienden' enzo :rolleyes: :s En ja, met alles erop en eraan :| :p
|
Citaat:
|
ja hoor, maar dat is vooral omdat ie veranderd is en niet echt naar t positieve
|
Citaat:
|
Hebben jullie ook wel es gehad dat het eerst heeeel lief/leuk/geweldig was wat hij/zij deed, maar na een tijdje wilde je het echt niet meer horen of zien?
Dat had ik namelijk wel.. |
Citaat:
zoals wat dan? Ik kan niks bedenken eigenlijk.. |
- vaak te laat komen
Dat is eigenlijk het enige negatieve wat ik aan hem kan bedenken, maar daar moet ik niet over zeuren want ik kom ook altijd te laat. |
oh, ik kan genoeg negatieve dingen opnoemen die ik niet zag toen ik nog verliefd was op mn ex(hoe cliché, maar liefde maakt blijkbaar echt blind.)
-niet heel sociaal -heel erg 'wat de boer niet kent dat vreet ie niet' instelling. (waar ik dus niet tegen kan) -slechte prater (voor mij was dat negatief omdat ik juist heel veel en overal over praat. Ik hou van lange vergaande gesprekken) -hypocriet (af en toe) Nouja, ik kan er nog zo een hoop opnoemen die voor mij negatief zijn, we pasten gewoon niet bij elkaar, daar komt het op neer. Dat wil niet zeggen dat ik nu spijt heb van die relatie ofzo, op dat moment was ik heel blij met m. Maarach, aan alles komt een einde.. |
Hm, nou. Ik was degene die het uitmaakte dus ik zag sowieso wel negatieve dingen. Er zijn wel dingen die me duidelijk zijn geworden nadat ik het uitmaakte. Zijn gedrag en zo.. pff.. ik wist niet wat ik mee maakte. Opeens heel arrogant, verwijtend en daarna wist-ie me aardig onder druk te zetten. Dat had ik niet achter 'm gezocht. Maar ja. Maar ik ben over het "hij deed dit niet goed en was niet de knapste en bla bla bla" stadium heen. Hij gaat verder met z'n leven, ik ook. We hebben een leuke tijd samen gehad en die is vrij slecht geëindigd.. helaas.
|
Citaat:
Bij mij was da nl wel een tijdje, was nml best wel knudde, want als we dan net hadden gezoent en je ogen gingen weer open zeg maar, dan zei hij 'Hai' En in t begin is t nog wel okay.. Maar na een tijdje wordt t irritant.. En nu mis ik ut..:( |
Ik vind m'n 'ex' nog steeds lief leuk knap en aardig! En ben blij dat we weer bij elkaar zijn gekomen!!
Toen lukte het niet vanwege de afstand..maar NU is alles goed en ik weet zeker dat ik hem nooit meer laat gaan! Na 5 jaar nog steeds verliefd..ook in de periode dat het uit was |
- lelijk
- niet betrouwbaar - ongevoelig - egoist - gierig - danst dom - vol van eigendunk - alcoholist - losse handjes |
-hij ligt tot 's middags laat in bed
-is niet echt zelfstandig (woont nog bij zn pappie&mammie) -best wel saai soms -wil niet met mij alleen uit, maar alleen mét vrienden erbij -niet ondernemend -verwijtend Eigenlijk zijn er meer goede dan slechte kanten, maar vaak wogen die slechte kanten ietsje zwaarder. |
- Hij rookt(e)
- Hij had bijna altijd van die Bert en Ernie shirts en zo aan.. Ook als ik iets belangrijks had op school... - Hij ging vreemd. En dat laatste is natuurlijk dus wel ff het ergste! Maar stiekem is-ie nog steeds best wel leuk... :bloos: :bloos: |
Citaat:
|
-Te driftig
-Klein -Lelijk haar -Zei alleen maar domme dingen. over het algemeen. & in combinatie met mijn karakter,was het al helemaal een catastrofe. |
Citaat:
|
Over mn 1e ex
- hij is lelijk (vind ik nu) - slecht in bed (niet echt fantasierijk) - niet ondernemend - verwijtend - hij is een sulletje - hij loopt scheef - hij is veels te naief Blugh dat ik ooit wat met hem heb gehad, zeg 2e ex: - Blowt teveel - Overdag slaapt ie, s nachts issie wakker, en loop ermee te koop - Arrogant - Ik was niet 'echt' belangrijk voor hem - Was een beetje minderwaardig tegenover mij Blij dat t over is, alhoewel, t was wel een lekker ding :P |
- ze was stil
- ze had iets tegen praten - ze is niet levenslustig - ze ging smsen op verjaardagen - ze was totaal niet geinteresseerd in mij - de manier waarop ze met me 18e verjaardag omging klopte ook niet helemaal. cadeau niet ingepakt, bonnetje er nog bij, geen kaartje erbij ofzo. - omdat ze de laatste week heel anders deed, maar niets wilde zeggen, heb ik, hoewel veel spijt van, haar mail bekeken. daar las ik dingen die wat mij betreft niet kunnen. - ze zegt dat ze eerlijk is maar dat valt best tegen - ik twijfel oprecht aan de vraag of ze wel het beste voorheeft met de mensen in haar omgeving |
Hy-po-criet!
|
Hij had een groot probleem met het leeftijdsverschil (5,5 jaar), maar vond het wel nodig om me toch steeds te zoenen. Waardoor ik, goedgelovig als ik was, weer hoop kreeg. :(
Staat tegenover dat hij ook een hoop goede eigenschappen had, mja |
negatief:
- slap - naïef - na het uitmaken al na 4 dagen met iemand anders zoenen en vanaf dan elke week een ander, ze besloot dat ze dat toch wel leuker vond :s na een maandje... ach ja - geen mening positief: - ik was verliefd op dr :o |
Oh ik heb absoluut geen spijt van die relatie, ik heb er veel van geleerd (een jaar samenwonen met iemand...) en het is ook in veel opzichten een leuke tijd geweest. Maar als ik er nu terug naar verlang weet ik van mezelf dat ik 'iemand' mis in m'n leven en dat dat niet specifiek hem is, maar dat hij de enige tot zover is geweest die die rol vervulde. "Zo iemand als hij toen was" mis ik dus.
En ik vind hem helemaal geen eikel, kan eigenlijk nog prima met hem, maar die relatie is met goede reden wederzijds over gegaan en als ik zo terugkijk was dat ook heel logisch. We leefden een jaar op elkaars lip en als je niet beiden bereid ben daar concessies aan te doen (dus niet tot 4 uur 'sochtends gamen als iemand in dezelfde kamer probeert te slapen omdat 'ie een tentamen heeft de volgende ochtend..) dan gaat dat een keer fout. Hoewel hij 6 jaar ouder is was hij gewoon niet volwassen genoeg om dat samenwonen een succes te laten zijn. En ik misschien ook wel niet, dat is waar. |
Citaat:
maar om dat hier op internet te zetten vind ik eigk een beetje triest dus uit principe zet ik hier nix neer |
Citaat:
|
tsja.. dit bewijst tog wel weer dat.. liefde blind maakt!
Ik was ook wel een tijdje helemaal gek van mijn ex. maar de laatste tijd heb ik vaak.. Dat ik dat allemaal heb gepikt? Ingebroken in mijn mailbox, liegen etc etc :eek: |
- hij was computer nurd.
- hij was uber romantisch (en dat was gewoon niet leuk meer) - hij was ugly - hij kon niet zoenen - hij was altijd plat zak en daar klaagde die dan over - jaloers - bezittering - woonde ver weg. - dronk niet alleen colaaaaaa - saai - lulde alles door aan zijn "nep" vriendinnen. - kraakte iedereen af. - smsde uber veel. - msnde uber veel. en nog wel wat maar jah dat is zo zielig dat ik alles vertel. ohjah toen ik het uit maakte dreigde hij met zelfmoord :nono: hij was gewoon een creep |
Citaat:
't Valt me overigens wel op dat er alleen maar vrouwen hier 'klagen', maar dat heeft er natuurlijk niets mee te maken :o |
het is idd ook vrij kansloos om achteraf te gaan zeuren, maar ik moest het even kwijt.
|
Mwah zo veel negatieve dingen heb ik niet over haar te melden. Het was wel ff slikken toen ik haar de eerste keer weer zag, anderhalve week nadat ze het had uitgemaakt. Ze was in dezelfde kroeg als mij en was al weer met een paar andere jongens aan het dansen en zo. Was niet echt jaloers, maar het was het definitieve gevoel voor me dat ik haar echt kwijt was. Eigenlijk wil ik ook niets meer met haar (is een schat van een meid maar ook mijn gevoel is nu gewoon over), maar het voelde zo wazig. Zo wazig voelde ik me nog nooit wat de liefde betreft omdat het mijn eerste vriendin was.
|
-Hij is alcoholist
-Hij loog constant -Hij heeft geen fijne uitstraling -Hij heeft niet eens een baan of een opleiding |
- te knap
- was niet altijd eerlijk - ze was elk weekend stomdronken - was gewoon totaal niet serieus (zou je toch wel verwachten van iemand van 26) - schijnheilig - egoistisch - moeilijk te vertrouwen en toch mis ik haar :( |
Citaat:
|
ik kan wel iets vertellen over mijn volgende ex:
zij is Perfect :o maar dan moet ze eerst nog m'n ex worden, dat zal nog ongeveer een paar maanden duren. |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=849845 :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |