![]() |
[luidsprekers] opeens geen geluid meer
Ik hoop dat dit de juiste plaats is voor mijn vraag:
Daarstraks stopten mijn luidsprekers in een keer. Ik heb al vanalles geprobeerd (af en terug op zetten, de kabel er goed insteken, de volumeknop luider zetten,..) maar niets werkt. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Ze zijn toch niet kapot hoop ik... |
Welk besturingssysteem heb je?
Voor Windows XP: http://opendir.dynamicdreams.nl/scho.../geluidaan.jpg Start -> Programma's -> Bureau Accesoires -> Entertainment -> Volumeregeling (link) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wat gezocht op de zoekfunctie en ik ben op deze thread uitgekomen http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=geluid
Ik heb ongeveer alles gecheckt wat daarin staat maar het werkt nog altijd niet. Heeft er nog iemand een suggestie? |
ik heb weleens gehad dat me geluid het ook ineens niet meer deed, en na 1000x rebooten en dingen veranderen en stekkertjes erin en eruit deed ie het ineens weer :confused:
|
Wat voor geluidsboxjes heb je... zijn die niet toevallig stuk? Zit de kabel erin? Staat je computer aan? Doen je oren het?
|
Dit probleem heb ik ook sinds gister.
Creative Live! 5.1 geluidskaart en Creative 4.1 speakers. Alles is goed, maar hij zegt steeds dat ie multimedia video controller moet installeren maar dan kan ie de drivers neit vinden :confused: |
Citaat:
Ik heb alle kabels al gecontroleerd denk ik. En ja, de computer staat aan en m'n oren zijn ook nog ok. Goeie vraag toch :p |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik jou was zou ik even een koptelefoon erin pluggen om te testen of er geluid uit je pc komt. :) |
Citaat:
Dus... ? Wat moet ik nu doen? Zijn de luidsprekers kapot? |
Citaat:
edit: Maar nu ook via de speakers, heb de adapter ff uit het stopcontact gehaald en alle kabels. Dan alles eropnieuw in edit: t is weer weg :confused: edit: weer uit stopcontact en erin, t doet t weer :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |