![]() |
Vaginasap?
Tsja, ik heb het maar ff zo genoemd.
Behoord dit zuur te smaken? Zoniet, hoe wel? Is er dan iets mis? |
Citaat:
|
Volgens mij hoort de pH daarvan wel in het zure gebied te liggen dus dan zal het ook wel zuur smaken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*hoef ik me geen zorgen meer te maken* |
"Vaginasap"=zurig
"Opwindingssap"=zoetig :) |
'Vaginasap' moet zurig zijn omdat dat grotendeels bacterien remt, eigenlijk een soort van natuurlijke reiniging dus.
Dit is ook de reden waarom je je vagina niet met zeep moet wassen (van binnen dus) omdat het de zuurtegraad verstoord. 'Opwindingssap' is idd zoet/zoutig |
gatver drinken jullie dat ofzo ;)
|
Citaat:
"Een glaasje vagina-sap alsjeblieft" |
Citaat:
|
Citaat:
|
een fluitje dus :o :D
|
Vaginasap, pers je dat of gebruik je een sapcentrifuge? :)
|
Ik denk dat ze het persen :D
|
Citaat:
:P |
Citaat:
|
Maybe bedoeld ze dat haar vriend zegt dat ze zuur smaakt tijdens het beffen. Dan is het geen vagina sap maar gewoon... :D pis ja :D
Volgende keer beetje beter wassen :p Maarja, normale vaginale afscheiding is wat zurig, niet zo zuur als urine ofcourse, idd "opwindings-sap" is minder zuur dat kun je zo oplikken. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Lieve schat misschien ken ik het verschil tussen zout en zuur niet meer zo goed maar denk je dat ik daar op let ? Het is gewoon smerig, als een meisje schoon is let je er niet eens op hoe ze smaakt. Als je in haar vagina likt ja dan proef je dat wel en idd het is wat zurig. Gewoon over haar clitoris proef je het amper als ze schoon is. Ik doelde er op te zeggen dat het pas écht smerig is als ze net naar de wc is geweest :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |