![]() |
Athenespelen!
Zijn er hier op t forum ook mensen die as. woensdag en donderdag mee gaan doen aan de athenespelen in Groningen???
|
Niemand?? :(
|
Citaat:
|
Jep ik ga, ga wandklimmen, ben wel goed in klimmen opzich maar ga er meer heen voor die 2 dagen vrij van school en een feestje bouwen (y) :cool:
|
Athene spelen in Groningen? klinkt niet echt logisch zeg :p
misschien kan je wat meer info geven.... |
nee, ik ga niet
maar ben wel in de buurt, want het wordt gehouden door de ACLO (toch?) en het IWI (Instituut voor Wiskunde en Informatica) staat daar vlakbij |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oft gezellig is valt nog maar te zien :D, GVD morgen om 7 uur uit het koude kikker dorpje vertrekken,
Welke scholen zitten jullie trouwes? Ik R.S.G Het Rhedens |
woeiz 14e geworden met de school, zelf 20ste, zeer netjes, geen slaap gehad maar wat was The Palace een pauper tent zeg!
|
Citaat:
|
Ik ben ook nog wezen kijken. Mijn school aanmoedigen. Ze zijn toch nog 26e geworden! Best knap voor zo'n kleine school :)
Wie waren trouwens die hockeymutsen?? Ze hadden groen-witte shirtjes en waren erg goed, maar vreselijk irritant en arrogant :s |
Mensen die dit jaar weer gaan?? :D
Sorry voor het naar boven halen van oud topic, maar t leek me niet nodig een nieuwe te maken... |
Vorig jaar ben ik ook geweest. Het was heel erg leuk en we zijn eerste geworden!!! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |