![]() |
hoe slaag je eigenlijk cum laude?¿
ik vraag me af: hoe slaag je cum laude?
want daar hoor ik verschillende verhalen over. |
Cijfers vanaf een 8 halen voor de profielvakken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet iig zeker dat het achten zijn (en dus geen negens of tienen) |
alleen als je heel hard leert... :p
|
Citaat:
voor alle profielvakken een 8 of hoger.... dan lukt me (op het vwo iig) echt HELEMAAL NOOIT. of ik moet het nog 20 jaar doen :eek: |
volgens mij is het voor alle vakken gemiddeld een 8 of hoger
|
Op je middelbare school diploma wordt toch zeker niet vermeld of je cum laude slaagt of niet? Bij een numerus fixus studie lijkt me dat nog wel logisch, maar doorgaans toch niet.
|
wat heb je eraan.. enigste wat telt is het papiertje
|
alles 8 of hoger inderdaad.
ik ken iemand die had 9ens en 10en voor alles, behalve voor NL een 7. net geen CumLaude dus. lullig;) |
Citaat:
|
Ik dacht dat "cum laude" slagen betekende dat je slaagt met gemiddeld een acht. Dit betekent dat je dus wel lager dan een acht mag hebben. Heb je dat niet, dan slaag je "summa cum laude". Kicke als je dat lukt.
|
Citaat:
|
Citaat:
:) Maar voor veel mensen boeit cum laude niet. |
Citaat:
|
Wanneer wordt dit fabeltje nou eens de wereld uitgeholpen. Er bestaat niet zoiets als cum laude slagen op de middelbare school. Get over it.
|
I don't mind cumming loud in the back of a '69...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je krijgt zeker wel een vermelding als je alle cijfers 8 of hoger hebt, dus je zou het cum laude kunnen noemen.
|
Je slaagt Cum Laude als je gemiddeld een 8 of hoger hebt en op alle vakken in ieder geval hoger dan een 7. Alleen wordt het verder niet op je diploma vermeld ofzo, bij ons op school wordt het alleen ff genoemd bij de diploma uitrijking en verders nix :mad:
|
cum laude is volgens mij dat je voor ALLE cijfers op je diploma 8 of hoger hebt.. en 't komt volgens mij niet speciaal op je diploma te staan... het heet gewoon zo
|
Citaat:
Punt Geen aantekeningen of wat dan ook, er zijn een paar studies die bij toelating op je examen letten en of je het cum laude hebt gemaakt. Het is niets speciaals, je word er niet beter van, als je straks klaar bent met je vervolgopleiding en aan het werk wil vraagt er geen hond naar je cijfers op de middelbare school :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |